Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistant import export manager in office furniture
Budget control officer
Budgetary control officer
Collaborate in budget planning processes
Executive secretary
Field Office Budget Unit
Head of a department
Head of an office
Import export manager in office furniture
MOB
Manage a healt-care unit-budget
Manage a healthcare unit budget
Manage the budgets of healthcare units
Manager of a department
Manager of an office
Members' Office Budget
Members' Operating Budget
OMB
Office management
Office of Management and Budget
Office services
Secretarial staff
Secretary
Senior export manager in office furniture

Traduction de «Office Budget and Management » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Members' Office Budget [ MOB | Members' Operating Budget ]

budget des bureaux des députés


budgetary control officer [ budget control officer ]

agent du contrôle du budget [ agent du contrôle budgétaire ]


Field Office Budget Unit

Groupe du budget des bureaux extérieurs


assistant import export manager in office furniture | international trade compliance manager in office furniture | import export manager in office furniture | senior export manager in office furniture

responsable import-export meubles de bureau | responsable import-export mobilier de bureau


graduate import manager in office machinery and equipment | trainee import manager in office machinery and equipment | import export manager in office machinery and equipment | senior import manager in office machinery and equipment

responsable import-export de machines et équipements de bureau


collaborate in budget planning processes | manage a healt-care unit-budget | manage a healthcare unit budget | manage the budgets of healthcare units

gérer le budget d’une unité de soins


Office of Management and Budget | OMB [Abbr.]

Bureau de la gestion publique et du budget des États-Unis


head of a department | head of an office | manager of a department | manager of an office

titulaire d'un bureau | titulaire d'un service


the Budget Committee shall give a discharge to the President of the Office in respect of the implementation of the budget

le Comité budgétaire donne décharge au président de l'Office sur l'exécution du budget


secretarial staff [ executive secretary | secretary | Office management(ECLAS) | Office services(STW) ]

personnel de secrétariat [ secrétaire | secrétaire de direction ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Immediately following a general election, an Orientation Centre opens its doors to greet new Members and provide them with a central location for obtaining important information from House officials who can provide advice on all aspects of the job (e.g., travelling between Ottawa and the constituency; setting up offices and hiring staff; managing their office budgets and delegation of authority, etc.).

Dès le lendemain d’une élection générale, un centre d’orientation ouvre ses portes pour accueillir les nouveaux députés et leur fournir un guichet unique où ils peuvent obtenir l’information importante fournie par les employés de la Chambre qui sont en mesure d’offrir des conseils sur tous les aspects du travail (p. ex., les déplacements entre Ottawa et la circonscription, l’ouverture des bureaux et l’embauche du personnel, la gestion des budgets de bureau et la délégation des pouvoirs).


2. Acknowledges from the Office that it took actions to mitigate the budget implementation and monitoring issues in the form of monthly budget meetings of the Office's managers, as well as detailed overviews of the budget implementation progress, which is presented to the Management Committee for comments quarterly;

2. reconnaît que, d'après l'Office, celui-ci a pris des mesures afin d'atténuer les problèmes liés à l'exécution du budget et au suivi, en organisant des réunions budgétaires mensuelles entre les directeurs de l'Office et en procédant à des analyses détaillées des progrès accomplis dans la mise en œuvre du budget, lesquelles seront soumises aux remarques du comité directeur chaque trimestre;


2. Acknowledges from the Office that it took actions to mitigate the budget implementation and monitoring issues in the form of monthly budget meetings of the Office's managers, as well as detailed overviews of the budget implementation progress, which is presented to the Management Committee for comments quarterly;

2. reconnaît que, d'après l'Office, celui-ci a pris des mesures afin d'atténuer les problèmes liés à l'exécution du budget et au suivi, en organisant des réunions budgétaires mensuelles entre les directeurs de l'Office et en procédant à des analyses détaillées des progrès accomplis dans la mise en œuvre du budget, lesquelles seront soumises aux remarques du comité directeur chaque trimestre;


The corporate management division ensures that we have effective internal procedures and management systems overseeing the office budget, facilities management, procurement, and human resources.

Enfin, la division Gestion corporative veille à l'efficacité des procédures internes et des systèmes de gestion, elle supervise le budget du Commissariat et elle voit à la gestion des locaux, de l'approvisionnement et des ressources humaines.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As you know, I'm the senior permanent officer of the House and therefore the head of its administration, and as such I'm responsible for the management of the House in accordance with the policies, decisions, and directions of the Board of Internal Economy. Therefore, I'm responsible for activating the plan, ensuring that it is effectively carried out and that the administration supports the House of Commons and its members in carrying out their constitutional functions, including their roles as employers and as administrators of their member ...[+++]

L'administration de la Chambre des communes maintient des plans de continuité complets en cas d'événements qui pourraient perturber les fonctions principales de la Chambre, mais si nous sommes ici aujourd'hui, c'est pour parler de nos mesures concernant la pandémie.


As you can see, these challenges cover all three of the Treasury Board's central roles as government and management office, budget office, and employer.

Comme vous pouvez le constater, ces défis obligent le Conseil du Trésor à jouer ces trois rôles d'organisme central, de bureau de gestion, de bureau de budget et d'employeur.


1. By 15 February of each year at the latest, the Administrative Manager shall assist the Management Committee with the preparation of a preliminary draft budget covering the expenditure anticipated for the following financial year, together with a list of provisional posts. Each year the Management Committee shall, on the basis of the draft, make an estimate of revenue and expenditure of the Office for the following financial year ...[+++]

1. Au plus tard le 15 février de chaque année, le responsable administratif aide le comité de gestion à établir un avant-projet de budget couvrant les frais de fonctionnement et le programme de travail prévus pour l'exercice suivant, et transmet cet avant-projet, ainsi qu'un tableau des effectifs provisoires, au conseil des régulateurs. Chaque année, sur la base de l'avant-projet, le comité de gestion dresse un état prévisionnel des recettes et des dépenses de l'Office pour l'ex ...[+++]


11. The Director of the Office shall be responsible for implementing the strategic objectives adopted by the Management Committee and for the sound management of the Office and its activities as well as the management of its budget.

11. Le directeur de l'Office est responsable pour la mise en œuvre des objectifs stratégiques arrêtés par le comité de direction et pour la bonne gestion de l'Office, de ses activités ainsi que pour la gestion de son budget.


I had the following responsibilities: to respond to various requests from members of Parliament or their assistants, and senior officials; manage the minister's office, budget, and other administrative functions; coordinate the nomination process of various appointments related to the minister's portfolio; manage a variety of files on behalf of the chief of staff; and inform the minister on a variety of issues related to his portfolio.

J'assumais les responsabilités suivantes: je devais répondre aux différentes demandes de renseignements des députés, de leurs adjoints ou des hauts fonctionnaires, gérer le bureau, le budget et les autres fonctions administratives du ministre, coordonner les procédures de nomination aux différents postes relevant du portefeuille du ministre, gérer différents dossiers au nom du chef de cabinet et informer le ministre sur différents sujets relatifs à son portefeuille.


In Article 135, the following paragraph 3a is added: "3a. The final budget shall be adopted by the management board of the Office following the final adoption of the EU general budget establishing the amount of the subsidy and the establishment plan.

À l'article 135, le paragraphe 3 bis suivant est ajouté: "3 bis) Le budget définitif est arrêté par le conseil d'administration après l'arrêt définitif du budget général de l'Union fixant le montant de la subvention ainsi que le tableau des effectifs".




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Office Budget and Management' ->

Date index: 2021-01-16
w