Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CLOSP
Communicate with bankers
Communicate with banking professionals
Communicate with brokers
Communicate with investors
Communication channels in the psychosocial field
PLC
Professional community of learners
Professional learning community
Provide veterinary information to the public
The Community Planning Profession Act

Vertaling van "Professional community learners " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
professional learning community [ PLC | professional community of learners ]

communauté d'apprentissage professionnelle


conduct veterinary professional communication to the public | professionally communicate to the public on veterinary issues | carry out veterinary professional communication to the public | provide veterinary information to the public

organiser la communication sur l’exercice de la profession vétérinaire auprès du public


characteristics of communication between professionals in psychosocial field | communication channels in the psychosocial field | inter-professional communication in the psychosocial field | ways of communicating among actors of the psychosocial field

communication interprofessionnelle dans le domaine psychosocial


The Community Planning Profession Act [ An Act respecting Professional Community Planning in Saskatchewan ]

The Community Planning Profession Act [ An Act respecting Professional Community Planning in Saskatchewan ]


communicate with bankers | communicate with brokers | communicate with banking professionals | communicate with investors

communiquer avec des professionnels du secteur bancaire


Association of Professional Community Planners of Saskatchewan

Association of Professional Community Planners of Saskatchewan


Agreement between the Council of the European Communities and the Trade Unions or Professional Organisations of the staff of the General Secretariat of the Council | Agreement between the Council of the European Union and the Trade Union or Professional Organisations of the staff of the General Secretariat of the Council

accord entre le Conseil de l'Union européenne et les organisations syndicales ou professionnelles du personnel du secrétariat général du Conseil | Accord entre le Conseil des Communautés européennes et les organisations syndicales ou professionnelles du personnel du Secrétariat Général du Conseil


Liaison Committee of the Trade Unions and Professional Organisations of the Staff of the European Communities | CLOSP [Abbr.]

Comité de liaison des organisations syndicales et professionnelles du personnel des Communautés européennes | CLOSP [Abbr.]


Liaison Committee for Professional Carriers of the European Communities

comité de liaison des transporteurs professionnels routiers des Communautés européennes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
16. Stresses the importance of high-level teacher training and the need to prepare teachers to focus on skills and competences, provide tailor-made and innovative teaching methods to learners of vulnerable social groups and pupils with special educational needs, get acquainted with different cultures and adapt lessons to the different communication and learning styles familiar to the students, and place the emphasis on learning outcomes rather than educational formalities, with the aim of ensuring young people’s successful integration ...[+++]

16. souligne l'importance d'une formation de haut niveau pour les enseignants et la nécessité de préparer les enseignants à privilégier l'acquisition d'aptitudes et de compétences, à proposer des méthodes d'enseignement innovantes et spécialement conçues pour les apprenants issus de catégories sociales vulnérables et les élèves ayant des besoins éducatifs spécifiques, à se familiariser avec des cultures différentes, à adapter leurs cours aux différents modes de communication et d'apprentissage connus des étudiants et à se préoccuper davantage des acquis de l'apprentissage que ...[+++]


35. Points out that the sharing of domestic and family responsibilities between women and men is a sine qua non for the advancement and achievement of equality between women and men; calls on universities and higher education institutions to recognise that women learners may have specific additional responsibilities outside of learning, such as caring for young children or elderly relatives; stresses the need for universities to supply parents – especially women – with a sufficient quantity of high-quality, affordable and accessible childcare, including community centres, ...[+++]

35. souligne que le partage des responsabilités domestiques et familiales entre les hommes et les femmes est une condition sine qua non si l'on veut promouvoir et réaliser l'égalité entre les femmes et les hommes; demande aux universités et aux établissements d'enseignement supérieur de reconnaître que les apprenantes peuvent avoir des responsabilités particulières supplémentaires en dehors de leurs études, comme s'occuper de jeunes enfants ou de parents âgés, par exemple; souligne la nécessité pour les universités d'offrir aux parents – et notamment aux femmes –, des services de qualité en quantité suffisante, abordables et accessible ...[+++]


6. Points out that the sharing of domestic and family responsibilities between women and men is a sine qua non for the advancement and achievement of equality between women and men; calls on universities and higher education institutions to recognise that women learners may have specific additional responsibilities outside of learning, such as caring for young children or elderly relatives; stresses the need for universities to supply parents – especially women – with a sufficient quantity of high-quality, affordable and accessible childcare, including community centres, ...[+++]

6. souligne que le partage des responsabilités domestiques et familiales entre les hommes et les femmes est une condition sine qua non en vue de la promotion et de la réalisation de l’égalité entre les femmes et les hommes; demande aux universités et aux établissements d’enseignement supérieur de reconnaître que les apprenantes peuvent avoir des responsabilités particulières en dehors de leurs études, comme par exemple s’occuper de jeunes enfants ou de parents âgés; souligne la nécessité pour les universités d’offrir aux étudiantes des infrastructures qui faciliteront leur participation égale aux études et à la recherche; encourage ég ...[+++]


They include the loss of the following: direct skill enhancement for learners through 12 workshops held across Nova Scotia; professional development offered by experts in the field of adult literacy for literacy practitioners — instructors and tutors — through regional workshops; action research training workshops for practitioners through 12 regional workshops and two professional conferences; four provincial conferences for coordinators of community-based pro ...[+++]

Ces conséquences incluent : la perte de 12 ateliers de perfectionnement pour les apprenants en Nouvelle-Écosse; la disparition d'ateliers régionaux de perfectionnement professionnel animés par des spécialistes de l'alphabétisation des adultes à l'intention des instructeurs et des tuteurs; la disparition de deux conférences pour professionnels et de 12 ateliers régionaux de formation en recherche active à l'intention des praticiens; l'élimination de quatre conférences provinciales destinées aux coordonnateurs de programmes communautaires répartis dans 30 réseaux et destinées à assurer un niveau de qualité uniforme dans les services fou ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Recognizing that lifelong learning starts at birth, we've invested in every aspect of the learning environment. This includes special education and programs for learners with special needs, professional development for teachers, community capacity development, and other measures designed to ensure students come to school ready to learn.

Comme l'enseignement pour toute la vie commence à la naissance, nous avons investi dans tous les aspects de l'environnement éducatif, ce qui comprend l'enseignement spécial et des programmes pour les élèves ayant des besoins spéciaux, le perfectionnement professionnel des enseignants, le développement des capacités communautaires et d'autres mesures pour faire en sorte que les élèves arrivent à l'école prêts à apprendre.


As part of their primary function, Canada's colleges and institutes respond to the educational needs of learners, business, industry, the entrepreneurial community, public sectors, as well as the professional sector.

Respectueux de leur vocation première, les instituts et collèges du Canada répondent aux besoins éducatifs de la population étudiante, des milieux d'affaires, de l'industrie, de l'entrepreneuriat, du secteur public ainsi que du secteur professionnel.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Professional community learners' ->

Date index: 2025-02-17
w