Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Computer enhancement
Computer enhancing
Computer image retouching
Computer retouching
DECT
Digital Enhanced Cordless Telecommunication
Digital Enhanced Cordless Telecommunications
Digital Enhanced Telecommunications
Digital Enhancement and Storage of Aerial Photography
Digital European Cordless Technology
Digital Extended Cordless Telephone
Digital Generation Cordless Telephone
Digital enhancement
Digital enhancing
Digital image enhancement
Digital image enhancing
Digital image retouching
Digital retouching
Enhanced digital telephone
Image retouching

Vertaling van "enhance their digital " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Digital Enhanced Cordless Telecommunications | Digital Enhanced Telecommunications | Digital Extended Cordless Telephone | DECT [Abbr.]

DECT [Abbr.]


image retouching | computer image retouching | computer retouching | digital image retouching | digital retouching | computer enhancing | computer enhancement | digital enhancing | digital enhancement | digital image enhancing | digital image enhancement

retouche d'image | retouche d'images | retouche numérique | retouche par ordinateur | retouche d'image numérique | retouche d'images numériques | amélioration d'image | amélioration d'images | amélioration numérique


Definition: Reliance on some non-living object as a stimulus for sexual arousal and sexual gratification. Many fetishes are extensions of the human body, such as articles of clothing or footwear. Other common examples are characterized by some particular texture such as rubber, plastic or leather. Fetish objects vary in their importance to the individual. In some cases they simply serve to enhance sexual excitement achieved in ordinary ways (e.g. having the partner wear a particular garment).

Définition: Utilisation d'objets inanimés comme stimulus de l'excitation et de la satisfaction sexuelle. De nombreux fétiches sont des prolongements du corps, comme des vêtements ou des chaussures. D'autres exemples courants concernent une texture particulière comme le caoutchouc, le plastique ou le cuir. Les objets fétiches varient dans leur importance d'un individu à l'autre. Dans certains cas, ils servent simplement à renforcer l'excitation sexuelle, atteinte par ailleurs dans des conditions normales (par exemple le fait d'avoir un partenaire qui porte un vêtement particulier).


Comprehensive and Enhanced Partnership Agreement between the European Union and the European Atomic Energy Community and their Member States, of the one part, and the Republic of Armenia, of the other part | EU-Armenia Comprehensive and Enhanced Partnership Agreement

Accord de partenariat global et renforcé entre l'Union européenne et la Communauté européenne de l'énergie atomique et leurs États membres, d'une part, et la République d'Arménie, d'autre part


Digital European Cordless Technology [ DECT | Digital Enhanced Cordless Telecommunication | Digital Generation Cordless Telephone ]

norme DECT


EU Consumer Policy strategy 2007-2013 - Empowering consumers, enhancing their welfare, effectively protecting them

Stratégie communautaire en matière de politique des consommateurs pour la période 2007-2013 - Responsabiliser le consommateur, améliorer son bien-être et le protéger efficacement




Digital Enhancement and Storage of Aerial Photography

Accentuation numérique et entreposage de photographies aériennes


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Offering a safe online environment for cross-border education projects, eTwinning provides schools with easily accessible tools to enhance their digital learning offer and to support intercultural and cross-border contacts between teachers and pupils.

En offrant un environnement en ligne sûr pour les projets éducatifs transfrontières, eTwinning fournit aux écoles des outils aisément accessibles pour améliorer leur offre d’apprentissage numérique et soutenir le dialogue interculturel et les contacts transfrontières entre enseignants et élèves.


The Commission is determined to facilitate the cooperation between Member States and support their efforts to reform education and training systems. The Commission will enhance its support to Member States and present in 2017 specific actions to modernise school and higher education, including an up-dated agenda for the modernisation of higher education, a specific initiative on graduate tracking, an agenda for supporting the development of schools and teachers, and a review of the Recommendation on Key Competences for Life-long learn ...[+++]

La Commission renforcera le soutien qu’elle apporte aux États membres et présentera, en 2017, des actions visant spécifiquement à moderniser l’école et l’enseignement supérieur, parmi lesquelles un programme actualisé pour la modernisation de l’enseignement supérieur, une initiative sur le suivi des diplômés, un programme de soutien aux enseignants et d’encouragement à la mise en place d’établissements scolaires et un réexamen de la recommandation sur les compétences clés pour l'éducation et la formation tout au long de la vie, ainsi que de nouvelles mesures d'accompagnement pour appuyer la transformation numérique de l’éducation et l’am ...[+++]


The Commission will support their efforts and will play its role in enhancing the recognition of digital skills and qualifications and increasing the level of ICT professionalism in Europe.

La Commission soutiendra leurs efforts et jouera son rôle dans le renforcement de la reconnaissance des qualifications et compétences numériques et dans le relèvement du niveau de professionnalisme dans les TIC en Europe.


Yet currently only a quarter of European school children are taught by digitally confident teachers. Digital technologies can support communication and cooperation in and between schools and enhance the participation of pupils and their families in school life.

Or, à l’heure actuelle, seul un quart des écoliers européens bénéficient d’un enseignement dispensé par des enseignants se sentant à l’aise avec les technologies numériques Celles-ci peuvent contribuer à la communication et à la coopération dans et entre les écoles et renforcer la participation des élèves et de leur famille à la vie scolaire.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Rapporteur proposes to enhance some specific points relating to transnational cooperation measures such as the promotion of digital platforms , a more structured networking a better cooperation of the operators also with universities and cultural institutions in the fields of cultural, media and digital literacy as well as in film education (Am. 68) .The Rapporteur also proposes specific support for training of cultural and creative sectors' professionals in enhancing their ...[+++]

La rapporteure propose de renforcer certains points spécifiques portant sur les mesures de coopération transnationale, tels que la promotion de plateformes numériques, une mise en réseau mieux structurée, une meilleure coopération des opérateurs, y compris avec les universités et les institutions dans les domaines de la culture, des médias et des compétences numériques ainsi que l'éducation cinématographique (am. 68). Elle propose également un soutien spécifique aux professionnels des secteurs de la culture et de la création leur permettant de consolider leur maîtrise des technologies numériques (am. 69).


93. Calls for a programme to be established and for use to be made of existing financial instruments for projects to increase users' confidence in e-commerce, including educational and information campaigns at both European and national level, and projects verifying online services in practice (such as ‘mystery shopping’); emphasises the need to develop online tools to educate consumers about e-commerce and new digital technology (principal rights of internet consumers, e-commerce, data protection rules, etc.) such as the Dolceta project (Development of On-Line Consumer Education Tools for Adults); thus enabling citizens to enhance their digital skills and their kn ...[+++]

93. demande qu'un programme soit établi et que les instruments financiers existants pour des projets qui visent à renforcer la confiance des consommateurs dans le commerce en ligne soient exploités, y compris des campagnes d'éducation et d'information, sur un plan tant européen que national, ou des projets visant à contrôler, dans la pratique, la qualité des services en ligne (par exemple au moyen de «visites mystères»); insiste sur la nécessité de développer des outils en ligne d'éducation des consommateurs relatifs au commerce électronique et aux nouvelles technologies numériques (principaux droits des consommateurs sur internet, comm ...[+++]


93. Calls for a programme to be established and for use to be made of existing financial instruments for projects to increase users' confidence in e-commerce, including educational and information campaigns at both European and national level, and projects verifying online services in practice (such as ‘mystery shopping’); emphasises the need to develop online tools to educate consumers about e-commerce and new digital technology (principal rights of internet consumers, e-commerce, data protection rules, etc.) such as the Dolceta project (Development of On-Line Consumer Education Tools for Adults); thus enabling citizens to enhance their digital skills and their kn ...[+++]

93. demande qu'un programme soit établi et que les instruments financiers existants pour des projets qui visent à renforcer la confiance des consommateurs dans le commerce en ligne soient exploités, y compris des campagnes d'éducation et d'information, sur un plan tant européen que national, ou des projets visant à contrôler, dans la pratique, la qualité des services en ligne (par exemple au moyen de «visites mystères»); insiste sur la nécessité de développer des outils en ligne d'éducation des consommateurs relatifs au commerce électronique et aux nouvelles technologies numériques (principaux droits des consommateurs sur internet, comm ...[+++]


93. Calls for a programme to be established and for use to be made of existing financial instruments for projects to increase users’ confidence in e-commerce, including educational and information campaigns at both European and national level, and projects verifying online services in practice (such as 'mystery shopping'); emphasises the need to develop online tools to educate consumers about e-commerce and new digital technology (principal rights of internet consumers, e-commerce, data protection rules, etc.) such as the Dolceta project (Development of On-Line Consumer Education Tools for Adults); thus enabling citizens to enhance their digital skills and their kn ...[+++]

93. demande qu'un programme soit établi et que les instruments financiers existants pour des projets qui visent à renforcer la confiance des consommateurs dans le commerce en ligne soient exploités, y compris des campagnes d'éducation et d'information, sur un plan tant européen que national, ou des projets visant à contrôler, dans la pratique, la qualité des services en ligne (par exemple au moyen de "visites mystères"); insiste sur la nécessité de développer des outils en ligne d'éducation des consommateurs relatifs au commerce électronique et aux nouvelles technologies numériques (principaux droits des consommateurs sur internet, comm ...[+++]


Finally, I amended the text in committee so as to highlight the need to develop educational tools for online consumers: we must enhance the digital skills of as many people as possible and make them more aware of their rights and obligations (key consumer rights on the Internet, e-commerce and, in particular, data protection rules).

Enfin, j’ai amendé le texte en commission afin d’insister davantage sur le nécessaire développement d’outils d’éducation des consommateurs en ligne: nous devons accroître les compétences numériques du plus grand nombre, et améliorer leur degré de connaissance de leurs droits et obligations (principaux droits des consommateurs sur l’internet, commerce électronique, dispositions relatives à la protection des données notamment).


While digital tools cannot be used to replace essential classroom activities, experiences and materials, the provision of such tools and their integration into the teaching and learning processes, where appropriate, can contribute to enhancing the latter's quality and effectiveness, as well as to increasing pupils' motivation, understanding and learning outcomes.

S’il est vrai que les outils numériques ne peuvent se substituer aux activités, aux expériences et aux matériels pédagogiques de base, la fourniture de ces outils et leur intégration dans les processus d’enseignement et d’apprentissage, le cas échéant, peut en revanche contribuer à améliorer la qualité et l’efficacité de ces derniers, ainsi qu’à renforcer la motivation, la compréhension et les acquis d’apprentissage des élèves.


w