Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accreditation of learning outcomes
Assessment of learning outcomes
Certification of learning outcomes
Cyberlearning
E-learning
ELearning
Graduate outcomes
Habit of learning
Learning achievements
Learning attainments
Learning habit
Learning outcomes
Montessori learning equipment
Montessori learning implements
Montessori learning instruments
Montessori learning tools
Online learning
RPL
Recognition of learning outcomes
Recognition of prior learning
Social outcomes
Social outcomes of education
Social outcomes of learning
Transferability of learning outcomes
Unit of learning outcomes
VPL
Validation of non-formal and informal learning
Validation of of learning outcomes
Validation of prior learning
Virtual learning

Vertaling van "learned 'learning outcomes " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Implementation of Mastery Learning and Outcome-Based Education: A Review and Analysis of Lessons Learned [ Implementation of Mastery Learning and Outcome-Based Education ]

Implementation of Mastery Learning and Outcome-Based Education: A Review and Analysis of Lessons Learned [ Implementation of Mastery Learning and Outcome-Based Education ]


validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ ...[+++]

validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]


graduate outcomes | learning achievements | learning attainments | learning outcomes

acquis d'apprentissage | acquis pédagogiques | résultat de l'apprentissage


social outcomes | social outcomes of education | social outcomes of learning

enjeux sociaux de l’apprentissage | impact social de l'éducation | retombées sociales | retombées sociales de l'éducation


Readiness to Learn, Child Development and Learning Outcomes: Potential Measures of Readiness to Learn

Readiness to Learn, Child Development and Learning Outcomes : Potential Measures of Readiness to Learn


unit of learning outcomes

unité d'acquis d'apprentissage


Canadian Jobs Strategy Evaluation Outcomes: Lessons Learned

Planification de l'emploi, conclusions de l'évaluation : leçons à tirer


Montessori learning implements | Montessori learning tools | Montessori learning equipment | Montessori learning instruments

matériel pédagogique de Montessori


eLearning | e-learning | online learning | virtual learning | cyberlearning

apprentissage en ligne | formation en ligne


habit of learning | learning habit

habitude d'apprentissage
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The European Qualifications Framework for lifelong learning (EQF) was also established to make it easier to understand and compare what people have actually learned ('learning outcomes') while gaining their qualification

Le cadre européen des certifications pour l’apprentissage tout au long de la vie (CEC) a également été établi pour faciliter la compréhension et la comparaison de ce que les personnes ont effectivement appris (les «acquis d’apprentissage») au cours du parcours qui leur a permis d’obtenir leur certification.


While most HEIs define study programmes in terms of the intended learning outcomes for students, the challenge remains of incorporating learning outcomes into teaching, learning and assessment.

Alors que la plupart des EES définissent les programmes d’études en fonction des acquis d’apprentissage prévus, le défi reste d’intégrer ces derniers dans l’enseignement, l’apprentissage et l’évaluation.


While most HEIs define study programmes in terms of the intended learning outcomes for students, the challenge remains of incorporating learning outcomes into teaching, learning and assessment.

Alors que la plupart des EES définissent les programmes d’études en fonction des acquis d’apprentissage prévus, le défi reste d’intégrer ces derniers dans l’enseignement, l’apprentissage et l’évaluation.


The European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) established in 1989 within the framework of the Erasmus programme awards credits for formal learning based on learning outcomes and student workload, and also facilitates the award by higher education institutions of credits based on learning outcomes for non-formal and informal learning experiences.

Le système européen de transfert et d'accumulation de crédits (ECTS) instauré en 1989 dans le cadre du programme Erasmus permet l'octroi de crédits sur la base des résultats de l'apprentissage formel et de la charge de travail de l'étudiant et facilite l'octroi, par les établissements de l'enseignement supérieur, de crédits pour les acquis de l'apprentissage non formel et informel.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
informal learning means learning resulting from daily activities related to work, family or leisure and is not organised or structured in terms of objectives, time or learning support; it may be unintentional from the learner's perspective; examples of learning outcomes acquired through informal learning are skills acquired through life and work experiences, project management skills or ICT skills acquired at work, languages learned and intercultural s ...[+++]

apprentissage informel, un apprentissage découlant des activités de la vie quotidienne liées au travail, à la famille ou aux loisirs et il n'est ni organisé ni structuré en termes d'objectifs, de temps ou de ressources, il peut posséder un caractère non intentionnel de la part de l'apprenant; les acquis de l'apprentissage informel peuvent être des aptitudes acquises par des expériences personnelles et professionnelles, des compétences en gestion de projets ou en informatique acquises au travail, des langues apprises et des aptitudes interculturelles acquises durant un séjour à l'étranger, des compétences informatiques acquises en dehors ...[+++]


The European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) established in 1989 within the framework of the Erasmus programme awards credits for formal learning based on learning outcomes and student workload, and also facilitates the award by higher education institutions of credits based on learning outcomes for non-formal and informal learning experiences.

Le système européen de transfert et d'accumulation de crédits (ECTS) instauré en 1989 dans le cadre du programme Erasmus permet l'octroi de crédits sur la base des résultats de l'apprentissage formel et de la charge de travail de l'étudiant et facilite l'octroi, par les établissements de l'enseignement supérieur, de crédits pour les acquis de l'apprentissage non formel et informel.


informal learning means learning resulting from daily activities related to work, family or leisure and is not organised or structured in terms of objectives, time or learning support; it may be unintentional from the learner's perspective; examples of learning outcomes acquired through informal learning are skills acquired through life and work experiences, project management skills or ICT skills acquired at work, languages learned and intercultural s ...[+++]

apprentissage informel, un apprentissage découlant des activités de la vie quotidienne liées au travail, à la famille ou aux loisirs et il n'est ni organisé ni structuré en termes d'objectifs, de temps ou de ressources, il peut posséder un caractère non intentionnel de la part de l'apprenant; les acquis de l'apprentissage informel peuvent être des aptitudes acquises par des expériences personnelles et professionnelles, des compétences en gestion de projets ou en informatique acquises au travail, des langues apprises et des aptitudes interculturelles acquises durant un séjour à l'étranger, des compétences informatiques acquises en dehors ...[+++]


In particular, work is needed to ensure the development of national qualifications frameworks based on relevant learning outcomes and their link to the European Qualifications Framework, the establishment of more flexible learning pathways — including better transitions between the various education and training sectors, greater openness towards non-formal and informal learning, and increased transparency and recognition of learning outcomes.

Il est notamment nécessaire de s'employer à établir des cadres de qualifications nationaux sur la base des acquis pertinents en matière d'éducation et de formation et à les relier au Cadre européen des certifications, à mettre en place des parcours de formation plus flexibles — y compris des transitions facilitées entre les différents secteurs de l'éducation et de la formation —, à élargir l'ouverture à l'éducation et à la formation non formelles et informelles et à renforcer la transparence et la reconnaissance des acquis de l'éducation et de la formation.


In particular, work is needed to ensure the development of national qualifications frameworks based on relevant learning outcomes and their link to the European Qualifications Framework, the establishment of more flexible learning pathways — including better transitions between the various education and training sectors, greater openness towards non-formal and informal learning, and increased transparency and recognition of learning outcomes.

Il est notamment nécessaire de s'employer à établir des cadres de qualifications nationaux sur la base des acquis pertinents en matière d'éducation et de formation et à les relier au Cadre européen des certifications, à mettre en place des parcours de formation plus flexibles — y compris des transitions facilitées entre les différents secteurs de l'éducation et de la formation —, à élargir l'ouverture à l'éducation et à la formation non formelles et informelles et à renforcer la transparence et la reconnaissance des acquis de l'éducation et de la formation.


One priority for action relates to valuing learning and the need to improve the ways in which learning participation and learning outcomes are understood and appreciated, particularly in the field of learning outside school (i.e. non-formal learning).

L'une des priorités d'action porte sur la valorisation de la formation et sur la nécessité d'améliorer les méthodes permettant de comprendre et d'évaluer la participation à la formation et les résultats de la formation, particulièrement dans le domaine de la formation en dehors de l'école (c'est-à-dire l'éducation non formelle).


w