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Automotive Crisis Group
Future of the Automotive Industry Interregional Group
U.S. Army Tank Automotive Command DDSA Working Group

Vertaling van "o'regan's automotive group " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Automotive Crisis Group | Future of the Automotive Industry Interregional Group | Interregional group on the Future of the Automotive Industry | Interregional Group on the Future of the Automotive Industry in our Territories

groupe «Crise automobile» | groupe interrégional «Avenir de l'industrie automobile» | groupe interrégional sur l’avenir de l’industrie automobile dans nos territoires


U.S. Army Tank Automotive Command DDSA Working Group

Groupe de travail du U.S. Army Tank Automotive Command - DDSA
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
When examining the major policy areas which affect the competitiveness of the European automotive industry, the ‘CARS 21 High Level Group’ agreed on a number of recommendations aimed at enhancing the industry’s global competitiveness and employment while sustaining further progress in safety and environmental performance, which was published in a report by the Commission in 2006 entitled ‘CARS 21: A Competitive Automotive Regulatory System for the 21st century’.

Lorsqu’il a examiné les principaux domaines stratégiques influant sur la compétitivité de l’industrie automobile européenne, le groupe de haut niveau CARS 21 a convenu d’un certain nombre de recommandations destinées à améliorer l’emploi et la compétitivité générale dans ce secteur, tout en encourageant les progrès en matière de sécurité et de performance environnementale. Ces recommandations ont été publiées en 2006 par la Commission dans un rapport intitulé «CARS 21: Un cadre réglementaire concurrentiel pour le secteur automobile au XXIe siècle».


On 23 October 2007, the Commission Decision 2008/344/EC (1) (‘the decision’) was adopted in which the Commission concluded that State aid received by steel producer Technologie Buczek Group (‘TB Group’) was incompatible with the common market and ordered Poland to recover it from TB Group’s constituent entities, i.e. the mother company Technologie Buczek S.A (‘TB’) and its subsidiaries Huta Buczek sp. z o.o (‘HB’) and Buczek Automotive sp. z o.o (‘BA’) in proportion to the benefit actually obtained.

Le 23 octobre 2007, la Commission a adopté la décision 2008/344/CE (1) (ci-après la «décision»), par laquelle elle constatait que l’aide d’État dont avait bénéficié le groupe Technologie Buczek (ci-après le «groupe TB»), producteur d’acier, était incompatible avec le marché commun et au moyen de laquelle elle ordonnait à la Pologne de récupérer cette aide auprès des entités composant le groupe TB, à savoir la société mère Technologie Buczek SA («TB») ainsi que ses filiales Huta Buczek sp. z o.o («HB») et Buczek Automotive sp. z o.o («BA»), p ...[+++]


When examining the major policy areas which impact the competitiveness of the European automotive industry the CARS 21 High Level Group, set up by the Commission in 2005 to chart the way towards sustainable development of a competitive European automotive industry, agreed on a number of recommendations aiming at enhancing the industry’s global competitiveness and employment while sustaining further progress in safety and environmental performance.

Lorsqu’il a examiné les principaux domaines stratégiques influant sur la compétitivité de l’industrie automobile européenne, le groupe de haut niveau CARS 21, créé par la Commission en 2005 pour préparer la voie au développement durable d’une industrie automobile européenne compétitive, a convenu d’un certain nombre de recommandations destinées à améliorer l’emploi et la compétitivité générale dans ce secteur, tout en encourageant les progrès en matière de sécurité et de performance environnementale.


having regard to the final report issued by the High-Level Group in 2006, ‘CARS 21 – A Competitive Automotive Regulatory System for the 21st century’,

– vu le rapport final du groupe de haut niveau intitulé "CARS 21 – Un cadre réglementaire concurrentiel pour le secteur automobile au XXI siècle", publié en 2006,


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having regard to the Commission Communication of 7 February 2007, ‘A Competitive Automotive Regulatory Framework for the 21st century – the Commission’s position on the CARS 21 High-Level Group Final Report’ (COM(2007) 22 final),

– vu la communication de la Commission, du 7 février 2007, "intitulée "Un cadre réglementaire concurrentiel pour le secteur automobile au XXI siècle ‑ Position de la Commission en ce qui concerne le rapport final du groupe de haut niveau CARS 21" (COM(2007) 22 final),


A. whereas the Commission has responded to the report of the CARS 21 High Level Group, a group which brought together all stakeholders in order to examine the main policy areas having an effect on the automotive industry in the European Union and to make recommendations for a future regulatory framework,

A. considérant que la Commission a fourni une réponse au rapport du groupe de haut niveau "CARS 21", qui a réuni toutes les parties concernées afin d'examiner les principaux domaines d'action politique ayant une incidence sur l'industrie automobile de l'Union européenne et de formuler des recommandations relatives à un futur cadre réglementaire,


having regard to the final report of the High Level Group entitled "CARS 21 – A Competitive Automotive Regulatory System for the 21st century",

— vu le rapport final du groupe de haut niveau intitulée "CARS 21 – A Competitive Automotive Regulatory System for the 21st century" (CARS 21: un système compétitif de réglementation des automobiles pour le 21e siècle),


having regard to the Communication from the Commission entitled "A Competitive Automotive Regulatory Framework for the 21st Century: Commission's position on the CARS 21 High Level Group Final Report − A contribution to the EU's Growth and Jobs Strategy" (COM(2007)0022),

— vu la communication de la Commission intitulée "Un cadre réglementaire concurrentiel pour le secteur automobile au XXIe siècle: position de la Commission en ce qui concerne le rapport final du groupe de haut niveau "CARS 21" - Contribution à la stratégie de l'UE pour la croissance et l'emploi" (COM(2007)0022),


[14] The “ Competitive Automotive Regulatory System for the 21 st century ” (CARS 21) initiative consists of a High Level Group which reviews existing legislation with a view to improving the regulatory framework affecting the competitiveness of the automotive industry.

[14] L'initiative CARS 21 (“ Competitive Automotive Regulatory System for the 21 st century ”) consiste en un groupe de haut niveau qui analyse la législation en vigueur en vue d'améliorer le cadre réglementaire ayant une incidence sur la compétitivité de l'industrie automobile.


The Commission strategy for the automotive sector is based on the results of the CARS 21 High Level Group, which was set up to develop a competitive regulatory system in the automotive sector for the 21st century.

La stratégie de la Commission pour l'industrie automobile s'appuie sur les résultats du groupe de haut niveau «CARS 21», institué en vue d'élaborer un système réglementaire concurrentiel du secteur automobile pour le XXIe siècle.




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Date index: 2023-02-26
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