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Advertise the company
Apply company values
Canadian Federation for Promoting Family Values
Company's value
Enforce a companies values
Enforce company values
Enterprise's value
Entrepreneurial culture value
Impose company values
In-company recruitment
Maintain relationships with stakeholders
Maintenance of relationships with stakeholders
Promote Canadian values
Promote club activities
Promote company
Promote company values
Promote the value of
Promoting company
Promoting the company
Promotion from within
Shareholder in the promoting company
Stakeholder relationship maintenance
Value of company culture
Value of enterprise culture

Vertaling van "promote company values " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
maintenance of relationships with stakeholders | stakeholder relationship maintenance | maintain relationships with stakeholders | promote company values

entretenir les relations avec des parties prenantes


enforce a companies values | impose company values | apply company values | enforce company values

appliquer les valeurs d'une entreprise


advertise the company | promoting the company | promote club activities | promote company

promouvoir une entreprise


shareholder in the promoting company

actionnaire du promoteur






Canadian Federation for Promoting Family Values

Canadian Federation for Promoting Family Values


promote Canadian values

faire la promotion des valeurs canadiennes [ promouvoir les valeurs canadiennes ]


company's value | enterprise's value | value of company culture | value of enterprise culture | entrepreneurial culture value

valeur d'entreprise | valeur de culture d'entreprise


in-company recruitment | promotion from within

promotion interne
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Many other companies can offer specialized training. Many other companies respect the Geneva convention and many other companies are in a better position to promote Canadian values.

Beaucoup d'autres compagnies peuvent offrir un entraînement spécialisé, beaucoup d'autres compagnies respectent la Convention de Genève et beaucoup d'autres compagnies sont en meilleure position pour promouvoir les valeurs canadiennes.


According to the proposed legislation as it currently stands, tobacco companies will lose the right to advertise their affiliation with an event in almost all circumstances and hence lose the promotional value and recognition, the intellectual property value I mention moments ago.

Aux termes du projet de loi, les fabricants de produits du tabac ne pourront plus faire de la publicité pour souligner leur association à un événement dans presque toutes les circonstances. Ils vont donc perdre la reconnaissance promotionnelle, le droit de propriété intellectuelle que j'ai mentionné il y a quelques instants.


(Return tabled) Question No. 454 Ms. Hélène Laverdière: With regard to the Extractives Cooperation for Enhanced Economic Development (EXCEED) Program under the Department of Foreign Affairs, Trade and Development (DFATD): (a) which officials from DFATD and other departments, including the Privy Council Office, will be responsible for administering this program; (b) what was the entire process, including consultation, leading to the establishment of the program and what were the related dates; (c) did an external audit and evaluation committee assess the creation of this program; (d) what are (i) the reasons for establishing this progr ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 454 Mme Hélène Laverdière: En ce qui concerne le Programme de coopération avec les industries extractives pour un développement économique amélioré (programme EXCEED) au sein du ministère des Affaires étrangères, du Commerce et du Développement (MAECD): a) quels responsables du MAECD et d’autres ministères, y compris le Bureau du Conseil privé, seront chargés de l’administration de ce programme; b) quel est le processus complet de la création de ce programme, y compris le processus de consultation, en précisant les dates pertinent ...[+++]


In line with the conclusions of the March 2014 European Council that “efforts should continue to improve market access around the world by facilitating the integration of European companies in global value chains and promoting free, fair and open trade while asserting its interests, in a spirit of reciprocity and mutual benefit.

Conformément aux conclusions du Conseil européen de mars 2014 selon lesquelles «il y a lieu de poursuivre les efforts visant à améliorer l’accès aux marchés dans le monde entier, en facilitant l’intégration des entreprises européennes dans les chaînes de valeur mondiales et en favorisant des échanges commerciaux libres, équitables et ouverts tout en défendant avec force les intérêts de l’Union européenne, dans un esprit de réciprocité et de bénéfice mutuel.


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Is aware that in the past some cases of misconduct by companies operating in Latin America have occurred, involving ecological degradation, cases of exploitation of labour, and serious human rights violations; points out that the EU as a whole and EU-based companies operating in Latin America should display exemplary behaviour in environmental, social and employment-related matters within a wider framework of transparency and respect for human rights that ensures the protection of all involved; stresses that European multinationals are responsible to a great extent for the EU’s image in the region and must ...[+++]

est conscient du fait que, par le passé, un nombre de comportements répréhensibles ont été constatés impliquant des entreprises opérant en Amérique latine, dans des affaires de dégradation écologique, d'exploitation au travail, ainsi que de violations graves des droits de l'homme; rappelle que l'Union dans son ensemble ainsi que les entreprises basées dans l'Union européenne et opérant en Amérique latine doivent servir de modèle en matière de comportement socioprofessionnel et environnemental, dans la transparence et le respect des droits de l'homme garantissant la protection de tous les acteurs; souligne que les entreprises multinationales européennes contribuent de façon non négligeable à l'image de l'Union européenne dans la région e ...[+++]


The Commission will: promote mobility among students, apprentices, workers and young entrepreneurs disseminate the results of an ongoing study on the link between language skills, creativity and innovation create a permanent platform for exchange of best practice for companies, gathering relevant information from the business community, social partners, trade organisations, chambers of commerce, trade promotion organisations, schools and education authorities The Member States are invited to: value ...[+++]

La Commission: encouragera la mobilité parmi les étudiants, les apprentis, les travailleurs et les jeunes entrepreneurs; diffusera les résultats d'une étude, en cours de réalisation, concernant le lien entre compétences linguistiques, créativité et innovation; créera une plate-forme permanente pour l'échange de meilleures pratiques entre les entreprises, en rassemblant des informations pertinentes auprès des milieux d'affaires, des partenaires sociaux, des organisations professionnelles, des chambres de commerce, des organismes de promotion du commerce, des établissements scolaires et des autorités chargées de l'éducation. Les États me ...[+++]


Canadian ownership and control rules for broadcasters have provided the necessary conditions to allow our entire content sector—script writers, artists, actors, directors, producers, distributors, and broadcast companies—to cause content to be created, produced, acquired, presented, and scheduled that reflects and promotes Canadian values, stories, and perspectives to our viewers.

Les règles relatives à la propriété et au contrôle canadiens ont permis d'établir les conditions nécessaires à l'ensemble de notre industrie, à savoir aux scénaristes, artisans, acteurs, réalisateurs, producteurs, distributeurs et entreprises de radiodiffusion, afin de créer, produire, acquérir, présenter et mettre en ondes pour le bénéfice de nos téléspectateurs un contenu qui reflète et fait la promotion des valeurs, des histoires et des perspectives typiquement canadiennes.


Value-added agriculture is seen as a way to increase employment and revitalize rural communities; reduce economic risks associated with trade action; diversify the economic base for rural communities; increase financial stability; promote a culture of research and innovation; reduce dependency on the world price of commodities; increase opportunities for smaller farms and companies through niche markets; increase quality and brand recognition of regional and Canadia ...[+++]

On considère que les activités agricoles à valeur ajoutée permettent de stimuler l'emploi et revigorer les collectivités rurales, réduire le risque économique que présente le commerce, diversifier la base économique des collectivités rurales; améliorer la stabilité financière, promouvoir une culture de recherche et d'innovation, atténuer la dépendance des cours mondiaux des marchandises, trouver de nouveaux débouchés aux petites exploitations agricoles et aux petites entreprises en visant des créneaux spécialisés, mieux faire connaît ...[+++]


There is today a growing perception among enterprises that sustainable business success and shareholder value cannot be achieve solely through maximising short-term profits, but instead through market-oriented yet responsible behaviour. Companies are aware that they can contribute to sustainable development by managing their operations in such a way as to enhance economic growth and increase competitiveness whilst ensuring environmental protection and promoting social re ...[+++]

Les entreprises sont aujourd'hui de plus en plus conscientes qu'à terme le succès commercial et les bénéfices pour les actionnaires ne découlent pas uniquement d'une maximisation des profits à court terme, mais exigent au contraire un comportement qui, pour être axé sur le marché, n'en est pas moins responsable. Elles comprennent qu'elles peuvent contribuer au développement durable en gérant leurs opérations en vue, d'une part, de renforcer la croissance économique et d'accroître leur compétitivité et, d'autre part, de garantir la pro ...[+++]


Companies face challenging questions, including how to identify where their areas of responsibility lie as distinct from those of governments, how to monitor whether their business partners are complying with their core values, and how to approach and operate in countries where human rights violations are widespread. The European Union itself has an obligation in the framework of its Co-operation policy to ensure the respect of labour standards, environmental protection and human rights and is confronted with the challenge of ensuring a full coherence between its development ...[+++]

Les entreprises sont confrontées à des questions épineuses: comment identifier les circonstances dans lesquelles leur domaine de responsabilité se distingue de celui des gouvernements, comment surveiller le respect de leurs valeurs fondamentales par leurs partenaires commerciaux, quelles doivent être leur approche et leur méthode de travail dans des pays où les droits de l'homme sont fréquemment bafoués- L'Union européenne même a l'obligation, dans le cadre de sa politique de coopération, de veiller au respect des normes de travail, d ...[+++]


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