Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise a customer about a motor vehicle
Advise a customer on usage of vehicles
Advise a customers on usage of a vehicle
Advise customers on a vehicle's extra services
Advise customers on motor vehicles
Advise customers on usage of vehicles
Advise customers on vehicle's extra services
Advising a customer on a vehicle's extra services
Advising customers on motor vehicles
Commend customers on usage of vehicles
Instruct customers on motor vehicles
Instruct customers on vehicle's extra services

Vertaling van "Advise customers on vehicle's extra services " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advise customers on a vehicle's extra services | advising a customer on a vehicle's extra services | advise customers on vehicle's extra services | instruct customers on vehicle's extra services

klanten raad geven over aanvullende diensten voor voertuigen | klanten advies geven over aanvullende diensten voor voertuigen | klanten adviseren over aanvullende diensten voor voertuigen


advise a customer about a motor vehicle | instruct customers on motor vehicles | advise customers on motor vehicles | advising customers on motor vehicles

klanten raad geven over motorvoertuigen | klanten advies geven over motorvoertuigen | klanten adviseren over motorvoertuigen


advise a customers on usage of a vehicle | commend customers on usage of vehicles | advise a customer on usage of vehicles | advise customers on usage of vehicles

klanten raad geven over het gebruik van voertuigen | klanten advies geven over het gebruik van voertuigen | klanten adviseren over het gebruik van voertuigen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(9) In order to ensure open choice for customers and fair competition, as well as encourage innovation and boost the competitiveness of the Union’s information technology industry on the global market, the eCall in-vehicle system should be accessible free of charge and without discrimination to all independent operators and based on an interoperable and open-access platform for possible future in-vehicle applications or services.

(9) Om de vrije keuze van de klanten en eerlijke concurrentie te garanderen, innovatie te stimuleren en de concurrentiekracht van de informatietechnologiesector van de Unie op de mondiale markt te versterken, moet het eCall-boordsysteem gratis en zonder onderscheid tussen de onafhankelijke operatoren beschikbaar zijn en gebaseerd zijn op een interoperabel platform dat het mogelijk maakt in de toekomst toegang te bieden tot andere boordtoepassingen of -diensten.


In order to ensure open choice for customers and fair competition, as well as encourage innovation and boost the competitiveness of the Union's information technology industry on the global market, the eCall in-vehicle systems should be based on an interoperable, standardised, secure and open-access platform for possible future in-vehicle applications or services.

Om de vrije keuze van de klanten en eerlijke concurrentie te garanderen, innovatie te stimuleren en de concurrentiekracht van de informatietechnologiesector van de Unie op de mondiale markt te versterken, dienen de eCall-boordsystemen gebaseerd te zijn op een interoperabel, gestandaardiseerd, beveiligd platform dat het mogelijk maakt in de toekomst toegang te bieden tot andere boordtoepassingen of -diensten.


20. Requires the Commission and the Member States to put more efforts in road safety, bringing forward actions on vehicles, infrastructures and driver behaviour sides; recalls, in this context, its resolution of 3 July 2013 calling for a swift adoption of the eCall system and containing precise requests regarding data protection, clarity on the responsibilities of the several actors involved, technological neutrality, transparency for the consumers; recalls, furthermore, its demand for the eCall system to be based on an interoperable and open-access platform for ...[+++]

20. verlangt van de Commissie en de lidstaten dat zij zich meer inspannen voor de verkeersveiligheid en maatregelen voorstellen op het gebied van voertuigen, infrastructuur en rijgedrag; brengt in dit verband zijn resolutie van 3 juli 2012 in herinnering, die oproept tot een spoedige goedkeuring van het eCall-systeem en precieze verzoeken bevat betreffende gegevensbescherming, verduidelijking van de verantwoordelijkheden van de verschillende betrokken actoren, technologische neutraliteit en transparantie voor de consument; herinnert bovendien aan zijn eis dat het eCall-systeem gebaseerd wordt op een interoperabel platform met vrije toe ...[+++]


39. Considers that, in order to ensure open choice for customers, the eCall in-vehicle system should be accessible free of charge and without discrimination to all stakeholders such as providers of car aftermarket products and services, equipment suppliers, repair shops and independent service providers, roadside assistance and related services; calls on the Commission to ensure that the e ...[+++]

39. is van mening dat het in voertuigen ingebouwde eCall-systeem gratis en zonder discriminatie toegankelijk moet zijn voor alle belanghebbenden, zoals leveranciers van onderdelen voor vervolgmarktproducten en -diensten, leveranciers van uitrusting, reparatiebedrijven en onafhankelijke dienstverleners, en wegenwacht- en aanverwante diensten, ten einde een vrije keuze voor de consument te waarborgen; verzoekt de Commissie te waarborgen dat het eCall-systeem gebaseerd zal zijn op een interoperabel platform met open toegang voor potentiële toekomstige boordvoorzieningen en -diensten om innovatie te stimuleren en de concurrentiepositie van ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
39. Considers that, in order to ensure open choice for customers, the eCall in-vehicle system should be accessible free of charge and without discrimination to all stakeholders such as providers of car aftermarket products and services, equipment suppliers, repair shops and independent service providers, roadside assistance and related services; calls on the Commission to ensure that the e ...[+++]

39. is van mening dat het in voertuigen ingebouwde eCall-systeem gratis en zonder discriminatie toegankelijk moet zijn voor alle belanghebbenden, zoals leveranciers van onderdelen voor vervolgmarktproducten en -diensten, leveranciers van uitrusting, reparatiebedrijven en onafhankelijke dienstverleners, en wegenwacht- en aanverwante diensten, ten einde een vrije keuze voor de consument te waarborgen; verzoekt de Commissie te waarborgen dat het eCall-systeem gebaseerd zal zijn op een interoperabel platform met open toegang voor potentiële toekomstige boordvoorzieningen en -diensten om innovatie te stimuleren en de concurrentiepositie van ...[+++]


40. Considers that open choice for customers and open access for service providers should become part of the original equipment manufacturer (OEM) in-vehicle platform design criteria, and that in-vehicle related interfaces should be standardised to allow fair competition and to encourage innovation in the European telematics market;

40. is van oordeel dat vrije keuze voor de consument en vrije toegang voor dienstverleners deel moeten uitmaken van de ontwerpcriteria van fabrikanten van originele apparatuur voor ingebouwde platformen en dat interfaces voor ingebouwde platformen moeten worden gestandaardiseerd om eerlijke concurrentie mogelijk te maken en innovatie op de Europese markt voor telematicadiensten te bevorderen;


Exemptions: vehicles of historic interest, diplomatic vehicles, vehicles used by the armed forces, police, customs, fire services or for agricultural and forestry purposes only, as well as vehicles used exclusively on small islands.

Uitsluitingen: voertuigen van historisch belang, diplomatieke voertuigen, voertuigen die worden gebruikt door strijdkrachten, politie, douane, brandweerdiensten of uitsluitend voor landbouw- en bosbouwdoeleinden, alsmede voertuigen die uitsluitend op kleine eilanden worden gebruikt.


Commission Recommendation 2011/750/EU on support for an EU-wide eCall service in electronic communication networks for the transmission of in-vehicle emergency calls based on 112 (‘eCalls’) advises Member States to indicate the eCall PSAP to route eCalls and to ensure that mobile network operators handle eCalls properly.

In Aanbeveling 2011/750/EU ter ondersteuning van een EU-wijde eCall-dienst in elektronischecommunicatienetwerken voor de transmissie van op 112 gebaseerde noodoproepen uit voertuigen („eCalls”) adviseert de Commissie de lidstaten om aan te geven welke alarmcentrale de eCalls doorzendt en om ervoor te zorgen dat de exploitanten van mobiele netwerken de eCalls naar behoren behandelen.


The same applies for that matter to all manner of extra services and insurance that customers have to explicitly request.

Hetzelfde geldt overigens voor alle soorten bijkomende diensten of verzekeringen die expliciet door de klant moeten worden aangevraagd.


Ensuring customer satisfaction and safety: improvement of passenger comfort, innovative in-flight services and more efficient passenger handling; improvement of all safety aspects of air transport; wider choice of aircraft ranging from wide body to smaller size vehicles suitable for different applications (including regional applications).

Zorgen voor tevredenheid en veiligheid van de klant: verbetering van het comfort van passagiers, innovatieve diensten aan boord en een efficiëntere verwerking van passagiers; verbetering van alle veiligheidsaspecten van het luchtvervoer; ruimere keuze uit vliegtuigen van groot tot kleiner, geschikt voor uiteenlopende toepassingen (met inbegrip van regionale toepassingen).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

Advise customers on vehicle's extra services ->

Date index: 2021-05-31
w