75. Recommends, on the basis of the objectives of a viable and competitive reform of the CMO in wine, that a Communit
y framework be laid down, which may be implemented at national/regional level, including in relation to means of funding which must come under the first pillar of the CAP, i.e. CMO in wine resources; believes that these policies may include: restructuring of vin
eyards, measures to improve recording and marketing structures, agricultural cultivation practices and environmental standards with
in the fra ...[+++]mework of quality management, crisis management mechanisms, research into the production and improved marketing of products, addressing natural disasters and promotion and information of consumers and grubbing-up, and, during a transitional phase, private storage, distillation measures and other valid market mechanisms; 75. pleit, op basis van de doelstellingen van de hervorming van de GMO voor wijn, voor een communautair kader dat op nationaal/regionaal niveau ten uitvoer kan worden gelegd, met inbegrip van de financiering die onder de eerste pijler van het GLB moet komen te vallen, d.w.z. kredieten van de GMO voor wijn; is van mening dat dit beleid ondermeer kan bestaan uit de herstructurering van wijnarealen, maatregelen tot verbetering van de productie- en marketingstructuren, teeltmethoden en milieunormen in het kader van kwaliteitsmanagement, een marktcrisisresponsmechanisme, onderzoek naar de productie en een betere afzet v
an wijn, de reactie op natuurrampen, promotie en v ...[+++]oorlichting van de consument, alsmede rooiprogramma's en - tijdens een overgangsfase - particuliere opslag, distillatiemaatregelen en andere nuttige marktmechanismen;