Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Allocated cost of the applicant air carrier

Vertaling van "Allocated cost the applicant air carrier " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
allocated cost of the applicant air carrier

toegerekende kosten van de aanvragende luchtvaartmaatschapij
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. Re-timing of series of slots before the allocation of the remaining slots from the pool referred to in Article 9 to the other applicant air carriers shall be accepted only for operational reasons, such as changes in the type of aircraft used or route operated by the air carrier or, in the case of series of slots allocated to new entrants as defined in Article 2, if the slot timing for those requesting air carriers is better than ...[+++]

3. Wijziging van de tijden van reeksen slots voordat de resterende slots uit de slotpool als bedoeld in artikel 9 worden toegewezen aan andere luchtvaartmaatschappijen die een aanvraag hebben ingediend, wordt alleen toegestaan om operationele redenen, zoals bijvoorbeeld wijzigingen van het gebruikte type luchtvaartuig of van de door de luchtvaartmaatschappij geëxploiteerde verbinding of, in geval van reeksen slots toegekend aan nieuwe gegadigden zoals gedefinieerd in artikel 2, indien het tijdstip van de slots van die luchtvaartmaatschappijen beter is dan het oorspronkelijk aangevraagde tijdstip .


3. Re-timing of series of slots before the allocation of the remaining slots from the pool referred to in Article 9 to the other applicant air carriers shall be accepted only for operational reasons, such as changes in the type of aircraft used or route operated by the air carrier or, in the case of series of slots allocated to new entrants as defined in Article 2, if the slot timing for those requesting air carriers is better than ...[+++]

3. Wijziging van de tijden van reeksen slots voordat de resterende slots uit de slotpool als bedoeld in artikel 9 worden toegewezen aan andere luchtvaartmaatschappijen die een aanvraag hebben ingediend, wordt alleen toegestaan om operationele redenen, zoals bijvoorbeeld wijzigingen van het gebruikte type luchtvaartuig of van de door de luchtvaartmaatschappij geëxploiteerde verbinding of, in geval van reeksen slots toegekend aan nieuwe gegadigden zoals gedefinieerd in artikel 2, indien het tijdstip van de slots van die luchtvaartmaatschappijen beter is dan het oorspronkelijk aangevraagde tijdstip .


3. Re-timing of series of slots before the allocation of the remaining slots from the pool referred to in Article 9 to the other applicant air carriers shall be accepted only for operational reasons such as, changes in the type of aircraft used or route operated by the air carrier.

3. Wijziging van de tijden van reeksen slots voordat de resterende slots uit de slotpool als bedoeld in artikel 10 worden toegewezen aan andere luchtvaartmaatschappijen die een aanvraag hebben ingediend, wordt alleen toegestaan om operationele redenen, zoals bijvoorbeeld wijzigingen van het gebruikte type luchtvaartuig of van de door de luchtvaartmaatschappij geëxploiteerde verbinding.


Once the customer pays after finalising his booking, ebookers.com then pays the flight costs to the air carrier, the taxes and fees to the appropriate authorities and the insurance premium to the insurance company, which is legally and economically separate from the air carrier.

Na betaling door de klant aan het einde van de boeking betaalt ebookers.com de prijs van de vlucht aan de luchtvaartmaatschappij, de belastingen en vergoedingen aan de bevoegde autoriteiten en de verzekeringspremie aan een verzekeringsmaatschappij die juridisch en economisch losstaat van de luchtvaartmaatschappij.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Under the proposal, air carriers must offer such passengers the possibility – at no additional cost – to declare the actual value of the mobility equipment at check-in and hence to raise the carrier's liability limits to this actual value.

In het voorstel is bepaald dat luchtvaartmaatschappijen dergelijke passagiers gratis de mogelijkheid moeten bieden om bij de check-in de werkelijke waarde van hun mobiliteitshulpmiddelen aan te geven, teneinde de aansprakelijkheid van de luchtvaartmaatschappij op te trekken tot de werkelijke waarde.


4. Re-timing of series of slots before the allocation of the remaining slots from the pool referred to in Article 10 to the other applicant air carriers shall be accepted only for operational reasons or if the re-timing would establish a series of slots closer to the original demand submitted by the air carrier.

4. Wijziging van de tijden van reeksen "slots" voordat de resterende "slots" uit de "slot"-pool als bedoeld in artikel 10 worden toegewezen aan andere luchtvaartmaatschappijen die een aanvraag hebben ingediend, wordt alleen toegestaan om operationele redenen of indien door wijziging van de tijden een reeks "slots" zou worden vastgesteld die dichter bij de oorspronkelijke aanvraag van de luchtvaartmaatschappij ligt .


4. Re-timing of series of slots before the allocation of the remaining slots from the pool referred to in Article 10 to the other applicant air carriers shall be accepted only for operational reasons or if the retiming would establish a series of slots closer to the original demand submitted by the air carrier.

4. Wijziging van de tijden van reeksen "slots" voordat de resterende "slots" uit de "slot"-pool als bedoeld in artikel 10 worden toegewezen aan andere luchtvaartmaatschappijen die een aanvraag hebben ingediend, wordt alleen toegestaan om operationele redenen of indien door wijziging van de tijden een reeks "slots" zou worden vastgesteld die dichter bij de oorspronkelijke aanvraag van de luchtvaartmaatschappij ligt.


The recent report of the "Comité des Sages", published on the 1st February 1994 (see IP/94/54) underlined that the operational cost of European air carriers are about 40% above these of the United States' industry.

In zijn rapport van 1 februari 1994 (zie IP/54/94) stelt het Comité van Luchtvaartdeskundigen dat de bedrijfskosten in Europa gemiddeld 40% hoger liggen dan in de Verenigde Staten.


The key recommendation of this report are directly linked to a key finding: the overly-high costs of European air carriers require a major drive to increase efficiency at all levels.

De belangrijkste aanbevelingen van dit verslag houden rechtstreeks verband met een essentiële conclusie : de overdreven hoge kosten van de Europese luchtvaartmaatschappijen vergen een krachtige stimulans om de efficiency op alle niveaus op te voeren.


The organisation of air traffic management is a major factor in flight delays and one of the cost-burdens on air carriers that the Commission is pledged to reduce as part of its commitment to the liberalisation of Europe's civil aviation sector.

De organisatie van het beheer van het luchtverkeer is een belangrijke oorzaak van vertragingen bij het vliegverkeer en drukt zwaar op het budget van de luchtvaartmaatschappijen. De Commissie heeft beloofd de kosten te zullen terugbrengen in het kader van de door haar beoogde liberalisering van de Europese burgerluchtvaart.




Anderen hebben gezocht naar : Allocated cost the applicant air carrier     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Allocated cost the applicant air carrier' ->

Date index: 2025-03-30
w