Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Create the digital interface of betting games
Design the digital outlook of games
Design the outlook of games
Design the physical outlook of games
Digital game designer
Digital games designer
Digital games designers
Make the game look appealing and attractive
Video games designer

Vertaling van "Design the digital outlook games " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
create the digital interface of betting games | design gambling, betting and lottery games' digital interface | design the digital interface of gambling, betting and lottery games | design the digital outlook of games

digitale interface voor gok-, kans- en loterijspelen ontwerpen


create the physical appearance of the game in an attractive and eye-catching way | make the game look appealing and attractive | design the outlook of games | design the physical outlook of games

fysiek uiterlijk van spelen ontwerpen


digital game designer | video games designer | digital games designer | digital games designers

digital games developper | gameontwerper | computerspelprogrammeur | digital games designer


Council Directive 91/287/EEC on the frequency band to be designated for the coordinated introduction of digital European cordless telecommunications(DECT)into the Community

betreffende de toewijzing van de frequentieband voor de gecoördineerde invoering van digitale Europese draadloze telecommunicatie(DECT)in de Gemeenschap
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Clear and specific rights for digital content: For instance, a consumer who downloads a game which is then not working properly may currently receive as compensation only a discount on downloading other games in the future.

Duidelijke en specifieke rechten inzake digitale inhoud: een consument die bijvoorbeeld een spel downloadt dat vervolgens niet goed blijkt te werken, kan momenteel als compensatie slechts een korting krijgen op het downloaden van andere spelletjes in de toekomst.


For digital content, the rules will apply when consumers pay for their content with money or if they give their data to access the content (e.g. by registering to an online service/ social media).This will be relevant for a big share of EU consumers:during the last 12 months, the share of EU internet users who downloaded or accessed digital content without paying with money reached 82% for sport events, 80% for audio-visual content (films, series, video clips, TV content), 77% for music, 76% for games and 64% for e-books.

Wat digitale inhoud betreft, zullen de regels van toepassing zijn wanneer consumenten voor de inhoud met geld betalen of wanneer zij hun gegevens verstrekken om toegang tot de inhoud te verkrijgen (bijvoorbeeld door zich online te registreren voor een online-dienst/sociale media).Dit zal voor een groot deel van de consumenten in de EU relevant zijn: tijdens de afgelopen 12 maanden liep het aandeel van internetgebruikers in de EU die digitale inhoud downloadden of daartoe toegang hadden zonder daarvoor geld te betalen, op tot 82 % in geval van sportevenementen, 80 % in geval van audio-visuele inhoud (films, series, videoclips, televisie-inhoud), 77 % in geval ...[+++]


Learning through play, which may include games and digital tools with pedagogical value, not only fosters the imagination, intuition and an inquiring mind, but also the ability to cooperate and solve problems, and is therefore important for each child's development and learning, especially in the early years.

Leren door spelen, hetgeen spelletjes en digitale instrumenten met pedagogische waarde kan omvatten, bevordert niet alleen de verbeelding, intuïtie en leergierigheid, maar ook het vermogen om samen te werken en problemen op te lossen, en is daarom belangrijk voor de ontwikkeling en het leren van ieder kind, vooral in de eerste levensjaren.


Discussions with representatives from across the video games industry, including small and large developers, have indicated that like other creative sectors, video games development is a highly collaborative process with the core development activities such as programming, design and lead artwork typically carried out in the same location.

Uit gesprekken met vertegenwoordigers van de videospelletjessector, waaronder kleine en grote ontwikkelaars, komt naar voren dat de ontwikkeling van videospelletjes net als in andere creatieve sectoren gepaard gaat met een zeer samenwerkingsgericht proces waarbij belangrijke ontwikkelingsactiviteiten, zoals programmering, ontwerp en het belangrijkste artwork, normaliter op dezelfde locatie worden uitgevoerd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Creative Europe, which will have a total budget of €1.46 billion over the next seven years – 9% more than current levels – will support artists, cultural professionals and cultural organisations in fields such as the performing arts, fine arts, publishing, film, TV, music, video games, interdisciplinary arts, heritage and video games to operate in other countries and develop the skills that are needed in the digital age.

De begroting van Creatief Europa voor de komende zeven jaar bedraagt 1,46 miljard euro - 9 % meer dan voorheen - ter ondersteuning van kunstenaars en andere culturele beroepen en culturele organisaties op het gebied van de podiumkunst, beeldende kunst, uitgeverij, film, televisie, muziek, videokunst, interdisciplinaire kunst en cultureel erfgoed, zodat zij activiteiten in andere landen kunnen ontplooien en de vaardigheden kunnen ontwikkelen die nodig zijn in het digitale tijdperk.


A growing percentage of European citizens purchase digital content: on average, 79% of European consumers have used online music services and 60% online games over the last 12 months.

Een groeiend percentage Europese burgers koopt digitale content: de afgelopen twaalf maanden maakte gemiddeld 79 % van de Europese consumenten gebruik van onlinemuziekdiensten en 60 % van onlinespelletjes.


ACTIONS The Commission will: Key Action 10: Propose digital literacy and competences as a priority for the European Social Fund regulation (2014-2020); Key Action 11: By 2012, develop tools to identify and recognise the competences of ICT practitioners and users, linked to the European Qualifications Framework[49] and to EUROPASS[50] and develop a European Framework for ICT Professionalism to increase the competences and the mobility of ICT practitioners across Europe; Other actions: Make digital literacy and skills a priority of the "New skills for new jobs" Flagship to be launched in 2010[51], including the launch of a multi-stakehol ...[+++]

ACTIES De Commissie zal: in het kader van kernactie 10: digitale geletterdheid en digitale vaardigheden voorstellen als prioritaire doelstellingen in het kader van de verordening inzake het Europees Sociaal Fonds (2014-2020); in het kader van kernactie 11: tegen 2012 instrumenten voor de omschrijving en de erkenning van de vaardigheden van ICT-deskundigen en ICT-gebruikers ontwikkelen, die in verband staan met het Europees kader voor kwalificaties[49] en met EUROPASS[50], en zal een kader voor ICT-deskundigheid ontwikkelen om de vaardigheden en de mobiliteit van ICT-deskundigen binnen Europa te verbeteren in het kader van andere acties: ...[+++]


To release the economic potential of these 'digital natives', we must make access to digital content an easy and fair game".

Om het economische potentieel van deze 'digitale generatie' aan te boren, moeten wij de toegang tot digitale inhoud eenvoudiger maken".


As mortality rates among very young game birds are often high, the scheme is designed to provide information about the causes of death among the youngest groups of game birds.

Omdat het sterftecijfer onder het zeer jonge vederwild vaak hoog is, verschaft de regeling informatie over de voor de jongste groep van vederwild kenmerkende doodsoorzaken.


The development of digital media - namely the Internet, digital broadcasting and video games - still constitutes a major challenge for the European Union's audiovisual policy, particularly as regards the protection of minors.

De ontwikkeling van digitale media (internet, digitale televisie en videospelletjes) vormt nog steeds een belangrijke uitdaging voor het audiovisueel beleid van de Europese Unie, vooral wat de bescherming van minderjarigen betreft.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Design the digital outlook games' ->

Date index: 2022-03-26
w