Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult education
Education of parents
Education of women
National Council for Local Training of Young Workers
Training of adults
Training of women
Workers' education
Young Workers' Education and Training Department
Young workers educational institute

Vertaling van "Young Workers' Education and Training Department " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Young Workers' Education and Training Department

Directie Onderwijs en Vorming voor Werkende Jongeren




adult education [ education of parents | education of women | training of adults | training of women | workers' education ]

onderwijs voor volwassenen [ onderwijs voor arbeiders | onderwijs voor ouders | onderwijs voor vrouwen | vorming voor volwassenen | vorming voor vrouwen ]


National Council for Local Training of Young Workers

Landelijk Beraad van Plaatselijk Vormingswerk, 's-Hertogenbosch
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
EUROVOC descriptor: young person young worker education policy job creation sustainable development youth policy education teaching quality knowledge economy

Eurovoc-term: jongere jeugdige werknemer onderwijsbeleid schepping van werkgelegenheid duurzame ontwikkeling jeugdbeleid opleiding kwaliteit van het onderwijs kenniseconomie


The Commission will: 1. Set up multi-stakeholder partnerships in order to - Improve the identification of labour-market mismatches between demand and supply of ICT-related job profiles - mobilise organisations and networks offering design, provision and certification of ICT skills training initiatives, with special focus on employability and certification of informal competences; - support awareness raising campaigns (European e-Skills Week[56], Get Online week), and promote ICT careers in order to attract and involve ...[+++]

De Commissie zal: 1. uit meerdere belanghebbenden bestaande partnerschappen oprichten om - de identificatie van de slechte afstemming tussen de vraag naar en het aanbod van ICT-gerelateerde baanprofielen op de arbeidsmarkt te verbeteren; - gebruik te maken van organisaties en netwerken die het opzetten, uitvoeren en certificeren van opleidingsinitiatieven in verband met ICT-vaardigheden aanbieden, waarbij speciale aandacht wordt besteed aan de inzetbaarheid en de certificatie van informele competenties; - bewustmakingscampagnes (Europese week van e-vaardigheden[56], Get Online-week) te ondersteunen en ICT-loopbanen te bevorderen om jon ...[+++]


24. Recalls the need to invest in workers’ education and training, and stresses the relevance of careful monitoring by the Commission of ongoing developments in order to safeguard the industrial heritage and the workforce concerned;

24. benadrukt de noodzaak te investeren in de scholing en opleiding van werknemers en benadrukt dat het belangrijk is de Commissie de voortdurende ontwikkelingen nauwlettend in het oog houdt om het industriële erfgoed van Europa en de betrokken werknemers te vrijwaren;


22. Recalls the need to invest in workers’ education and training, and stresses the relevance of careful monitoring by the Commission of ongoing developments in order to safeguard the industrial heritage and the workforce concerned;

22. benadrukt de noodzaak te investeren in de scholing en opleiding van werknemers en benadrukt dat het belangrijk is de Commissie de voortdurende ontwikkelingen nauwlettend in het oog houdt om het industriële erfgoed van Europa en de betrokken werknemers te vrijwaren;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Stresses the relevance of careful monitoring by the Commission of ongoing developments in order to safeguard the industrial heritage and the workforce concerned; recalls the need to invest in workers’ education and training, which should be promoted by the social partners and supported by public authorities;

21. benadrukt dat het belangrijk is dat de Commissie de voortdurende ontwikkelingen nauwlettend in het oog houdt om het industriële erfgoed van Europa en de betrokken werknemers te vrijwaren; brengt in herinnering dat moet worden geïnvesteerd in het onderwijs en de opleiding van werknemers, en dat dit moet worden bevorderd en ondersteund door respectievelijk de sociale partners en openbare instanties;


Employer organisations, individual employers, trade unions, chambers of industry, commerce and skilled crafts, national entities involved in the process of recognising professional qualifications and in assessing and certifying learning outcomes, employment services, youth organisations youth workers, education and training providers, as well as civil society organisations are all key stakeholders with an important role to play in facilitating opportunities for non-formal and informal learning and any subsequent validation processes.

Werkgeversorganisaties, individuele werkgevers, vakbonden, brancheverenigingen, kamers van koophandel, beroepsorganisaties, nationale entiteiten die betrokken zijn bij de erkenningsprocedure voor beroepskwalificaties en bij de evaluatie en certificering van leerresultaten, diensten voor arbeidsvoorziening, jongerenorganisaties, jongerenwerkers, aanbieders van onderwijs en opleidingen alsmede maatschappelijke organisaties zijn allemaal belangrijke belanghebbenden die een aanzienlijke rol hebben te vervullen bij het aanbieden van niet-formele en informele leermogelijkheden en daaropvolgende validatieprocedures.


promote the involvement in the development and implementation of the elements and principles referred to in points 1 to 4 of all relevant stakeholders, such as employers, trade unions, chambers of industry, commerce and skilled crafts, national entities involved in the process of recognition of professional qualifications, employment services, youth organisations, youth workers, education and training providers, and civil society organisations.

aanmoedigen dat alle belanghebbenden, zoals werkgevers, vakbonden, brancheverenigingen, kamers van koophandel, beroepsorganisaties, nationale entiteiten die betrokken zijn bij de erkenningsprocedure voor beroepskwalificaties, diensten voor arbeidsvoorziening, jongerenorganisaties, jongerenwerkers, aanbieders van onderwijs en opleidingen alsmede maatschappelijke organisaties, worden betrokken bij de ontwikkeling en uitvoering van de in de punten 1 tot en met 4 genoemde elementen.


We are making a priority of policies concerning young people, education, mobility, training, research, competitiveness and innovation.

Wij hebben de beleidsvormen voor jeugd, onderwijs, mobiliteit, opleiding, onderzoek, concurrentiekracht en innovatie tot prioriteit uitgeroepen.


Alleviating poverty, getting population groups who are excluded from the labour market into employment, promoting worker mobility and improving workers' education and training – these are things that call for a specific programme, concrete measures and strong commitment on the part of the European Union and its Member States.

Het verlichten van armoede, het waarborgen van werkgelegenheid voor bevolkingsgroepen die zijn uitgesloten van de arbeidsmarkt, het bevorderen van de mobiliteit van werknemers en het verbeteren van onderwijs- en opleidingsmogelijkheden voor werknemers, zijn allemaal zaken die roepen om een specifiek programma, concrete maatregelen en een krachtdadige inzet van de Europese Unie en haar lidstaten.


Particular attention will be paid to: preventing long-term unemployment, improving the transition from school to work for young people, education and training for adults and modernisation of the public employment services.

De aandacht gaat in het bijzonder uit naar de preventie van langdurige werkloosheid, het vergemakkelijken van de overgang van school naar werk voor jonge mensen, de onderwijs- en scholingsvoorzieningen voor volwassenen en de modernisering van de openbare arbeidsvoorziening.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

Young Workers' Education and Training Department ->

Date index: 2021-07-02
w