Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Art education
Education in the arts
Education through art
Education through the arts

Vertaling van "education through the arts " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
education in the arts | education through the arts

kunstzinnige vorming | musische vorming | muzische vorming


art education | education through art

kunstzinnige vorming | musische vorming


National Association for Quality Control in Education in the Arts and the Amateur Arts

Landelijke Stichting Kwaliteitsbewaking Kunstzinnige Vorming en Amateurkunst
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In addition, the contribution expected of universities to lifelong learning strategies leads them gradually to widen the conditions of access to this area of tuition (in particular to allow access to those not coming through the route of upper secondary education, through better recognition of skills acquired outside university and outside formal education); to open up more to industry; to improve student services; and to diversify their range of tr ...[+++]

De bijdrage aan strategieën voor levenslang leren die van de universiteiten verwacht wordt, vergt voorts dat zij geleidelijk aan de voorwaarden voor toegang tot het onderricht bijstellen (met name door betere erkenning van vaardigheden die ook buiten de universiteit en buiten formele opleidingen zijn verworven teneinde ook mensen die niet via het hoger secundair onderwijs naar de universiteit komen, toegang te geven); dat zij zich meer openstellen voor het bedrijfsleven; dat zij de dienstverlening aan de studenten verbeteren; en dat zij hun spectrum van opleidingen diversifiëren in termen van doelgroepen, inhoud en methoden [16].


Work together to increase the number of graduates, including extending alternative pathways and developing tertiary VET; improving the quality and relevance of higher education; raising the quality of higher education through mobility and cross-border cooperation; strengthening the links between higher education, research and innovation to promote excellence and regional development; improving governance and funding.

Samenwerken om het aantal afgestudeerden te vergroten, met inbegrip van het uitbreiden van alternatieve trajecten en het ontwikkelen van tertiair beroepsonderwijs en tertiaire beroepsopleiding, verbeteren van de kwaliteit en relevantie van het hoger onderwijs, verhogen van de kwaliteit van het hoger onderwijs via mobiliteit en grensoverschrijdende samenwerking, versterken van de banden tussen hoger onderwijs, onderzoek en innovatie ter bevordering van topkwaliteit en regionale ontwikkeling en verbeteren van governance en financiering.


The Commission will: – Pursue bilateral and multilateral policy dialogues with key international partners; – Promote the EIT and its KICs to support international cooperation in higher education and innovation in order to address societal challenges, in synergy with other EU and national research and innovation activities; – Strengthen evidence-based policymaking in the field of international education, through research, collectio ...[+++]

De Commissie zal: – de bilaterale en multilaterale beleidsdialogen met belangrijke internationale partners voortzetten; – het EIT en zijn KIG's promoten ter ondersteuning van internationale samenwerking in het hoger onderwijs en van innovatie, teneinde maatschappelijke uitdagingen aan te gaan in synergie met andere Europese en nationale activiteiten op het gebied van onderzoek en innovatie; – de beleidsvorming op het gebied van internationaal onderwijs meer op empirische gegevens doen steunen door middel van onderzoek, de verzameling en analyse van statistische gegevens, en dialoog met deskundigen; – in het najaar van 2013 een initiat ...[+++]


Based on experience gained during the 2004 European Year of Education through Sport, the Commission encourages support for sport and physical activity through various policy initiatives in the field of education and training, including the development of social and civic competences in accordance with the 2006 Recommendation on key competences for lifelong learning.[5]

Op basis van de ervaringen tijdens het Europees Jaar van opvoeding door sport in 2004 stimuleert de Commissie de ondersteuning van sport en lichaamsbeweging via diverse beleidsinitiatieven op het gebied van onderwijs en opleiding, inclusief de ontwikkeling van sociale en burgerschapscompetenties overeenkomstig de aanbeveling uit 2006 inzake sleutelcompetenties voor een leven lang leren[5].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Notes the important role and enormous potential that arts and design education, formal, informal and non-formal, the creative industries, and the cultural sector have in empowering women and girls and propelling them into the digital sector; emphasises therefore the importance of connecting STEM and the economic sectors constituted by education and the arts, transforming STEM into STEAM.

wijst erop dat het onderwijs in kunst en vormgeving, zowel formeel, informeel als niet-formeel, de creatieve sector en de culturele sector een enorme potentie hebben en een belangrijke rol vervullen bij de versterking van de positie van vrouwen en meisjes en het motiveren van vrouwen en meisjes voor de digitale sector; benadrukt daarom dat het belangrijk is de STEM-vakgebieden te koppelen aan de economische sectoren die worden gevormd door onderwijs en kunst, waardoor het begrip STEM wordt omgezet in STEAM.


The Modernisation of Higher Education in Europe: Access, Retention and Employability examines policy and practice related to the student experience of higher education through three stages: access, which requires awareness of the offer of higher education, the requirements to be admitted, and the process of admission; progression through the study programme, including support that may be provided when problems are encountered; and transition from higher education into the labour market.

In het verslag The Modernisation of Higher Education in Europe: Access, Retention and Employability worden het beleid en de praktijk onderzocht met betrekking tot de manier waarop studenten het hoger onderwijs ervaren. Daarbij zijn drie fasen bekeken: ten eerste de toegang, waarbij de student op de hoogte moet zijn van het onderwijsaanbod, de ingangseisen, en de toegangsprocedure; ten tweede de studievoortgang, met inbegrip van steun die wordt verleend als er zich problemen voordoen; en ten derde de overgang van hoger onderwijs naar de arbeidsmarkt.


“The European Year of Education through Sport will be taking place at an exceptional time for the youth of this continent”, said Viviane Reding, European Commissioner for Education and Culture, at a press conference in Brussels.

“Het Europees Jaar van opvoeding door sport zal zich afspelen in een voor de jeugd van dit continent wel heel bijzondere context”, aldus Viviane Reding, Europees commissaris voor onderwijs en cultuur, tijdens een persconferentie in Brussel.


While the Convention on the future of Europe has recognised the importance of a European Union sports policy in addition to national policies, I hope to make the European Year of Education through Sport a time of intensive cooperation between sport and education, a time of mobilising teachers, young people, volunteers and clubs, to show that sport is not only an excellent instrument of physical and mental development for people in Europe, but also an excellent instrument of citizenship", said ...[+++]

Nu op de conventie over de toekomst van Europa de meerwaarde van een sportbeleid van de Europese Unie als aanvulling op het nationale sportbeleid erkend is, wil ik van het Europees Jaar van opvoeding door sport vooral een jaar maken waarin de wereld van de sport en de wereld van het onderwijs de handen ineenslaan en alle mensen uit het onderwijs, jongeren, vrijwilligers en clubs in beweging komen, om duidelijk te maken dat sport niet alleen een enorm belangrijk instrument voor de lichamelijke en geestelijke ontwikkeling van Europeanen, maar ook voor onze rol als burger is », aldus Viviane Reding. De euro-commissaris « nodigt alle student ...[+++]


On a proposal from Viviane Reding, the Commissioner for Education, Culture and Sport, the Commission proposes proclaiming 2004 the "European Year of Education through Sport".

Het voorstel van mevrouw Viviane Reding, het met onderwijs, cultuur en sport belaste lid van de Commissie, om 2004 tot «Europees jaar van de opvoeding door sport» uit te roepen is door de Commissie overgenomen.


"In proposing to make 2004 the European Year of Education through Sport, the Commission wishes to show that sport is not only a spectator entertainment but also has a strong social dimension and is a powerful educational instrument and tool for promoting integration" said Viviane Reding, adding: "The Olympic and Paralympic Games in Athens are an opportunity that we in Europe must not miss to put forward our vision of sport.

Door haar voorstel om 2004 tot het Europees jaar van de opvoeding door sport te maken wil de Commissie te kennen geven dat sport niet alleen bedoeld is om naar te kijken maar ook een sterk sociaal aspect heeft: het is een uitstekend middel tot opvoeding en integratie, aldus Viviane Reding die hieraan toevoegde dat de Olympische spelen en de Paralympics in Athene de Europeanen de gelegenheid bieden om hun kijk op sport naar voren te brengen.




Anderen hebben gezocht naar : art education     education in the arts     education through art     education through the arts     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'education through the arts' ->

Date index: 2021-03-09
w