1.1. Dépenses acceptées : le loyer et les charges -eau, gaz, électricité, assurance incendie-vol et chauffage- des locaux du service de prévention hors propriété communale2, et ce au prorata de l'occupation du service prévention; les fr
ais d'inscription à divers réseaux professionnels (Forum européen...); les frais de séjour lors de colloques, formations, activités,.résidentiels en Belgique; les frais de mission à l'étranger (f
rais d'inscription, transport, hébergem ...[+++]ent, restauration).
1.1. Aanvaarde uitgaven : de huur en de lasten - water, gas, elektriciteit, brand- en diefstalverzekering en verwarming - van de lokalen van de preventiedienst behalve gemeente-eigendom3, en dat in verhouding tot de bezetting door de preventiedienst; de inschrijvingskosten voor verschillenden professionele netwerken (Europees Forum...); de verblijfskosten tijdens residentiële colloquia, opleidingen en activiteiten in België; de kosten voor buitenlandse opdrachten (inschrijvingskosten, vervoerskosten, logies en maaltijden).