43. verzoekt de Commissie om Uw Eu
ropa als hulpmiddel voor bedrijven beter te positioneren en de zichtbaarheid ervan te vergroten, onder meer door beter gebruik t
e maken van sociale media; is van mening dat de portaalsite Uw Europa door middel van
branding en met de opname van SOLVIT het centrale toegangspunt moet worden voor Europese consumenten en bedrijven wanneer d
...[+++]eze worden geconfronteerd met problemen of wanneer zij op zoek zijn naar informatie; is van mening dat een dergelijk centraal toegangspunt kan dienen als referentiepunt voor burgers en bedrijven en hun toegang tot verschillende informatiemiddelen en gespecialiseerde probleemoplossingsmechanismen, waaronder SOLVIT, kan vergemakkelijken; 43. Encourages the Commission to take more
effective steps to position Your Europe as a tool for businesses and to increase its visibility, including by making bette
r use of the social media; considers, that through branding and with the inclusion of SOLVIT, the
Your Europe portal should become the single access point for European consumers and businesses w
hen confronted with problems or when seeking in ...[+++]formation; believes that such a single access point could serve as the reference point of citizens and businesses and better facilitate their access to different information tools and specialised problem solving mechanisms, including SOLVIT;