Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cultuurschok
Hospitalisme bij kinderen
Individuele oefenprogramma's bieden
Individuele trainingsprogramma's bieden
Neventerm
Rouwreactie

Traduction de «Individuele trainingsprogramma's bieden » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
individuele oefenprogramma's bieden | individuele trainingsprogramma's bieden

program individual exercising | provide individual exercise programs | provide individual exercise programmes | provide individual exercising programs


Omschrijving: Toestanden van subjectieve spanning en emotionele ontregeling die doorgaans het sociaal functioneren en optreden belemmeren en ontstaan in de periode van aanpassing aan een belangrijke levensverandering of stressveroorzakende levensgebeurtenis. De stressveroorzakende factor kan de samenhang van iemands sociale netwerk aangetast hebben (sterfgeval, scheiding) of sociale steun en waarden in groter verband (migratie, vluchtelingenstatus) of vertegenwoordigde een belangrijke ontwikkelingsstap of crisis (naar school gaan, ouder worden, falen in het bereiken van een dierbaar persoonlijk doel, pensionering). Individuele predispositie of kw ...[+++]

Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherish ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Wij bevelen onze lidstaten aan om, naar gelang van hun individuele capaciteiten, tijdelijk bescherming te bieden aan kwetsbare mensen die op de vlucht zijn voor het gewelddadige conflict in Syrië.

Today we are recommending that our Member States offer temporary protection to vulnerable people fleeing violent conflict in Syria, in line with their individual capacities.


De lidstaten moeten vervolgens de gemeenten en andere openbare instellingen aanmoedigen om geïntegreerde en duurzame energie-efficiëntieplannen met duidelijke doelstellingen vast te stellen, de plaatselijke betrokken partijen, met inbegrip van de sociale partners, en de burgers bij de ontwikkeling en uitvoering daarvan te betrekken, om opleidingen en trainingsprogramma's voor werknemers en ondernemers aan te bieden waardoor deze de benodigde vaardigheden kunnen ontwikkelen, en hen en de burgers goed te informeren over de inhoud ervan ...[+++]

Member States should encourage municipalities and other public bodies to adopt integrated and sustainable energy efficiency plans with clear objectives, which also include specific measures to address energy poverty and to promote energy efficiency for vulnerable socials groups, including from a gender perspective, to involve local stakeholders, including social partners and citizens in their development and implementation to provide education and training programmes to workers and entrepreneurs to help them develop the required skills, and to adequately inform them and citizens about their content and progress in achieving objectives. S ...[+++]


57. dringt ten sterkste aan op de uitvoering van trainingsprogramma's (met name over de toepassing van managementregels) voor alle potentiële deelnemers, en verzoekt de Commissie criteria uit te werken voor de selectie, evaluatie en beoordeling van trainingsprojecten, met inachtneming van o.a. de „trap naar topkwaliteit”; dringt er bij de Commissie op aan openbare instellingen, met name in ondervertegenwoordigde lidstaten, proactief hulp te bieden bij het verbeteren van hun beheersystemen door beoordelingen uit te voeren en deze inst ...[+++]

57. Strongly encourages the implementation of training programmes for all potential participants, particularly on the application of management rules, and calls on the Commission to develop criteria for the selection, evaluation and assessment of training projects, bearing in mind inter alia the stairways to excellence; urges the Commission to take a proactive approach to help public bodies, especially those established in under-represented Member States, to improve their management system by carrying out assessments and to issue recommendations for these bodies to improve their funding applications and project management;


57. dringt ten sterkste aan op de uitvoering van trainingsprogramma's (met name over de toepassing van managementregels) voor alle potentiële deelnemers, en verzoekt de Commissie criteria uit te werken voor de selectie, evaluatie en beoordeling van trainingsprojecten, met inachtneming van o.a. de „trap naar topkwaliteit”; dringt er bij de Commissie op aan openbare instellingen, met name in ondervertegenwoordigde lidstaten, proactief hulp te bieden bij het verbeteren van hun beheersystemen door beoordelingen uit te voeren en deze inst ...[+++]

57. Strongly encourages the implementation of training programmes for all potential participants, particularly on the application of management rules, and calls on the Commission to develop criteria for the selection, evaluation and assessment of training projects, bearing in mind inter alia the stairways to excellence; urges the Commission to take a proactive approach to help public bodies, especially those established in under-represented Member States, to improve their management system by carrying out assessments and to issue recommendations for these bodies to improve their funding applications and project management;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
57. dringt ten sterkste aan op de uitvoering van trainingsprogramma's (met name over de toepassing van managementregels) voor alle potentiële deelnemers, en verzoekt de Commissie criteria uit te werken voor de selectie, evaluatie en beoordeling van trainingsprojecten, met inachtneming van o.a. de "trap naar topkwaliteit"; dringt er bij de Commissie op aan openbare instellingen, met name in ondervertegenwoordigde lidstaten, proactief hulp te bieden bij het verbeteren van hun beheersystemen door beoordelingen uit te voeren en deze inst ...[+++]

57. Strongly encourages the implementation of training programmes for all potential participants, particularly on the application of management rules, and calls on the Commission to develop criteria for the selection, evaluation and assessment of training projects, bearing in mind inter alia the stairways to excellence; urges the Commission to take a proactive approach to help public bodies, especially those established in under-represented Member States, to improve their management system by carrying out assessments and to issue recommendations for these bodies to improve their funding applications and project management;


De EU blijft ontwikkelingshulp bieden aan Irak, waarvaan een groot deel bestemd is voor de rechtsstaat, en de Raad heeft onlangs de rechtsstaatmissie EUJUST LEX, dat een trainingsprogramma in Irak bevat, verlengd tot juni 2012.

The EU continues to provide development aid to Iraq, with said aid including an important section on the rule of law, and the Council recently extended until June 2012 the ‘Rule of Law’ mission EUJUST LEX, which includes a training programme in Iraq.


Dit initiatief heeft tot doel om het bedrijven gemakkelijker te maken om regelingen voor financiële participatie aan te bieden en zo profijt te trekken van een grotere inzet van de werknemers voor het bedrijf; tevens ontvangen individuele werknemers een deel van de daaruit voortvloeiende groei van de productiviteit.

The objective of the initiative is to make it easier for companies to offer financial participation schemes and thus to benefit from the increased commitment of their workforce to the business, whilst giving individual workers a share in the resultant productivity gains.


- De onafhankelijke rederijen die niet werkzaam zijn in het kader van de Conferences bieden ook "deur tot deur"-diensten aan maar dit tegen een prijs die zij zelf alleen vaststellen (1) Verordening tot vaststelling van de wijze van toepassing van de artikelen 85 en 86 van het Verdrag op het zeevervoer, PB L 378 van 22.12.1986, blz. 4 De gevolgen Als gevolg van een klacht die tegen een lijnvaartconference was ingediend door de verladers, wegens de vaststelling van een gemeenschappelijk tarief, heeft de Commissie in december 1992 een mededeling van punten van bezwaar goedgekeurd(2) waarin zij had vastgesteld dat de overeenkomsten van deze ...[+++]

- Outsiders not operating within the framework of the conferences also offer door-to-door services but at a price set by themselves alone. 1 Regulation laying down detailed rules for the application of Articles 85 and 86 of the Treaty to maritime transport, OJ No L 378, 22.12.1986, p. 4. Consequences Following a complaint lodged by shippers against a liner conference in respect of the fixing of the uniform tariff, the Commission in December 1992 adopted a statement of objections2 in which it held that the conference agreements for the collective fixing of land transport rates infringed Article 85(1) and Article 2 of Regulation (EEC) No 1017/68.3 The Commission felt that the conditions necessary for an ...[+++]


- De keuze tussen roulerende en niet-roulerende braak moet ook in de toekomst aan de individuele producent worden overgelaten, want de Lid- Staten de mogelijkheid bieden om een van beide systemen op te leggen zou leiden tot discriminatie tussen de landbouwers.

- The choice between the rotational and non-rotational systems should be made by the producer as discrimination between farmers would result if that choice was left to the Member States.


Hierbij noemde Bangemann als voorbeeld de toenemende verkeersbelasting, die door intelligente computergestuurde verkeersgeleidingssystemen aanzienlijk kan worden verminderd; ook zouden deze systemen de mogelijkheid bieden, de door het individuele verkeer veroorzaakte kosten billijker aan de betrokkenen toe te rekenen.

One example was growing traffic congestion, which could be substantially reduced by means of intelligent, computer-assisted traffic control systems; such systems would also make it possible to charge more equitably to the individual the costs generated by use of the private car.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

Individuele trainingsprogramma's bieden ->

Date index: 2021-09-16
w