Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
BVB
Bijzondere Verbruiksbelasting
Bijzondere verbruiksbelasting op personenauto's

Traduction de «bijzondere verbruiksbelasting op personenauto's » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
bijzondere verbruiksbelasting op personenauto's

special tax on motor cars


bijzondere verbruiksbelasting op personenauto's en motorrijwielen

special tax on motor cars and motor bicycles


Bijzondere Verbruiksbelasting | BVB [Abbr.]

special motor-vehicle tax
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Voordat een nieuwe personenauto of motorfiets in de Europese Unie op de markt mag worden gebracht, moet het complete voertuig de EG-typegoedkeuring hebben ten bewijze van dat het aan de eisen van een aantal bijzondere EG-richtlijnen voldoet.

Before new passenger cars and motorcycles can be placed on the market within the European Union they must have obtained EC Whole Vehicle Type-Approval, indicating compliance with the requirements of a number of separate EC Directives.


Deze periode moet de lidstaten die een registratiebelasting heffen, in staat stellen hun belastingsysteem voor personenauto’s aan te passen, rekening houdende met de bijzondere omstandigheden op hun nationale automarkt.

This period would allow Member States applying registration taxes to adapt their passenger car tax system and take into account the particular conditions of their national car market.


Daarnaast ben ik van mening dat we deze bijzondere categorie voertuigen niet met personenauto's moeten vergelijken, wat hier vaak wel het geval is geweest.

I also think that this particular category of vehicles cannot be compared to passenger cars, as has often been the case in this House.


Deze periode moet de lidstaten die een registratiebelasting heffen, in staat stellen hun belastingsysteem voor personenauto’s aan te passen, rekening houdende met de bijzondere omstandigheden op hun nationale automarkt.

This period would allow Member States applying registration taxes to adapt their passenger car tax system and take into account the particular conditions of their national car market.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Deze periode moet de lidstaten die een registratiebelasting heffen, in staat stellen hun belastingsysteem voor personenauto’s aan te passen, rekening houdende met de bijzondere omstandigheden op hun nationale automarkt.

This period would allow Member States applying registration taxes to adapt their passenger car tax system and take into account the particular conditions of their national car market.


indeling van ieder type personenauto overeenkomstig de EU-richtlijnen ter vermindering van de emissies van motorvoertuigen (EURO I, II en III) en vaststelling van een basisbedrag voor elk type, rekening houdend met de lagere verbruiksbelasting op dieselbrandstof,

classification of each vehicle type according to EU directives on vehicle emission reductions (EURO I, II, III) and establishment of a basic tax for each type which would take account of any lower excise duty on diesel fuel,


- indeling van ieder type personenauto overeenkomstig de EU-richtlijnen ter vermindering van de emissies van motorvoertuigen (EURO I, II en III) en vaststelling van een basisbedrag voor elk type, rekening houdend met de lagere verbruiksbelasting op dieselbrandstof,

classification of each vehicle type according to EU directives on vehicle emission reductions (EURO I, II, III) and establishment of a basic tax for each type which would take account of any lower excise duty on diesel fuel,


Voordat een nieuwe personenauto of motorfiets in de Europese Unie op de markt mag worden gebracht, moet het complete voertuig de EG-typegoedkeuring hebben ten bewijze van dat het aan de eisen van een aantal bijzondere EG-richtlijnen voldoet.

Before new passenger cars and motorcycles can be placed on the market within the European Union they must have obtained EC Whole Vehicle Type-Approval, indicating compliance with the requirements of a number of separate EC Directives.


2.3. Bij voertuigen waarop banden zijn gemonteerd die wegens bijzondere gebruiksomstandigheden geen banden voor personenauto's of voor bedrijfsauto's zijn (bijvoorbeeld banden voor gebruik in de landbouw, voor industriële vrachtwagens of voor terreinvoertuigen), zijn de voorschriften van bijlage II niet van toepassing, mits ten genoegen van de goedkeuringsinstantie is aangetoond dat de gemonteerde banden geschikt zijn voor de rijomstandigheden van het voertuig.

2.3. In the case of a vehicle which is fitted with tyres which are not motorcycle tyres, passenger car tyres or commercial vehicle tyres, due to special conditions of use (e.g. agricultural tyres, industrial truck tyres, all terrain vehicle tyres), the requirements of Annex II do not apply, provided that the approval authority is satisfied that the tyres fitted are suitable for the operating conditions of the vehicle.


(13) Overwegende dat de maatregelen tot vermindering van de luchtverontreinigende emissies vanaf het jaar 2000 een onderdeel moeten vormen van een geïntegreerde meersporenaanpak welke alle maatregelen omvat die een vermindering beogen van de door het wegverkeer veroorzaakte luchtverontreiniging; dat alle in artikel 4 van Richtlijn 94/12/EG genoemde parameters relevant zijn; dat voor de eisen die vanaf 2000 gelden de doelstelling voor lichte bedrijfsvoertuigen zou moeten zijn het instellen van even strenge normen als voor personenauto's die gebruik maken van een emissieverminderingstechnologie van een uniform technisch niveau, waarbij rekening wordt gehoud ...[+++]

(13) Whereas the measures to reduce air pollution emissions from the year 2000 must form part of an integrated and multidirectional approach embracing all measures for reducing air pollution due to road traffic; whereas all the parameters set out in Article 4 of Directive 94/12/EC are relevant; whereas, for the requirements valid as from the year 2000, the aim should be, for light commercial vehicles, to lay down standards of equivalent stringency to those laid down for passenger cars employing an emission reduction technology of a uniform technical level, account being taken of the special characteristics of light commercial vehicles ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

bijzondere verbruiksbelasting op personenauto's ->

Date index: 2024-03-05
w