Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
'gaming'-stoornis
Affectieve persoonlijkheidsstoornis
Bipolaire stoornis
Concepten schrijven voor games
Concepten voor digitale games creëren
Cyclothyme persoonlijkheid
Cycloïde persoonlijkheid
Depressieve reactie
Digitale gamescènes ontwerpen
Dystonie
Engine voor games ontwikkelen
Engine voor virtuele games ontwikkelen
Locaties voor digitale games maken
Neventerm
Ontwikkeling van digitale games sturen
Psychogene depressie
Reactieve depressie
Recidiverende episoden van
Scènes in digitale games specificeren
Seizoensafhankelijke depressieve stoornis
Stoornis in de spierspanning
Virtuele games ontwikkelen
Virtuele omgeving van een game vaststellen
Virtuele-gameplan opstellen

Vertaling van "gaming'-stoornis " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE


concepten opstellen voor de ontwikkeling van digitale games | ontwikkeling van digitale games sturen | concepten schrijven voor games | concepten voor digitale games creëren

create concept of digital game


Omschrijving: Een aanhoudende labiliteit van stemming met talrijke perioden van depressiviteit en lichte euforie, waarvan er geen ernstig of langdurig genoeg is om een diagnose te rechtvaardigen van bipolaire affectieve stoornis (F31.-) of recidiverende depressieve stoornis (F33.-). Deze stoornis wordt veelvuldig gevonden bij de verwanten van patiënten met een bipolaire affectieve stoornis. Sommige personen met cyclothymie ontwikkelen tenslotte een bipolaire affectieve stoornis. | Neventerm: | affectieve persoonlijkheidsstoornis | cyc ...[+++]

Definition: A persistent instability of mood involving numerous periods of depression and mild elation, none of which is sufficiently severe or prolonged to justify a diagnosis of bipolar affective disorder (F31.-) or recurrent depressive disorder (F33.-). This disorder is frequently found in the relatives of patients with bipolar affective disorder. Some patients with cyclothymia eventually develop bipolar affective disorder. | Affective personality disorder Cycloid personality Cyclothymic personality


Omschrijving: Een persoonlijkheidsverandering, ten minste twee jaar bestaand, die toegeschreven kan worden aan de traumatische ervaring van het lijden aan een ernstige psychiatrische-ziekte. De verandering kan niet verklaard worden door een voorafgaande persoonlijkheidsstoornis en dient gedifferentieerd te worden van een schizofrene resttoestand en andere toestanden van onvolledig herstel van een voorafgaande psychische stoornis. Deze stoornis wordt gekenmerkt door een overmatige afhankelijkheid van en een veeleisende houding tegenove ...[+++]

Definition: Personality change, persisting for at least two years, attributable to the traumatic experience of suffering from a severe psychiatric illness. The change cannot be explained by a previous personality disorder and should be differentiated from residual schizophrenia and other states of incomplete recovery from an antecedent mental disorder. This disorder is characterized by an excessive dependence on and a demanding attitude towards others; conviction of being changed or stigmatized by the illness, leading to an inability to form and maintain close and confiding personal relationships and to social iso-lation; passivity, re ...[+++]


Omschrijving: Een stoornis die wordt gekenmerkt door herhaalde depressieve episoden, zoals beschreven onder depressieve episode (F32.-) zonder enige voorgeschiedenis van onafhankelijke episoden van stemmingsverhoging en toegenomen energie (manie). Er kunnen evenwel korte episoden van lichte stemmingsverhoging en hyperactiviteit (hypo-manie) zijn onmiddellijk na een depressieve episode soms teweeggebracht door anti-depressieve behandeling. De ernstigere vormen van recidiverende depressieve stoornis (F33.2 en F33.3) komen in veel opzichten overeen met vroegere begrippen, zoals manisch-depressieve depressie, melancholie, vitale depressie en ...[+++]

Definition: A disorder characterized by repeated episodes of depression as described for depressive episode (F32.-), without any history of independent episodes of mood elevation and increased energy (mania). There may, however, be brief episodes of mild mood elevation and overactivity (hypomania) immediately after a depressive episode, sometimes precipitated by antidepressant treatment. The more severe forms of recurrent depressive disorder (F33.2 and F33.3) have much in common with earlier concepts such as manic-depressive depression, melancholia, vital depression and endogenous depression. The first episode may occur at any age from c ...[+++]


digitale gamescènes ontwerpen | locaties voor digitale games maken | scènes in digitale games specificeren | virtuele omgeving van een game vaststellen

create digital game locations | specify digital game scenes


engine voor games ontwikkelen | virtuele games ontwikkelen | engine voor virtuele games ontwikkelen | virtuele-gameplan opstellen

develop virtual game engine


dystonie | stoornis in de spierspanning

dystonia | muscle disorders




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Voorts moet de verwijzingsbeslissing de precieze redenen vermelden waarom de nationale rechter twijfelt over de uitlegging van het Unierecht en het noodzakelijk acht om een prejudiciële vraag aan het Hof voor te leggen (arrest van 14 juni 2017, Online Games e.a., C‑685/15, EU:C:2017:452, punt 43 en aldaar aangehaalde rechtspraak).

The order for reference must also set out the precise reasons why the national court is unsure as to the interpretation of EU law and considers it necessary to refer a question to the Court for a preliminary ruling (judgment of 14 June 2017, Online Games and Others, C‑685/15, EU:C:2017:452, paragraph 43 and the case-law cited).


De European Games Developer Federation (EGDF) en de International Social Games Association (ISGA), die eveneens ontwikkelaars en platforms van spelletjes vertegenwoordigen, raakten begin 2014 op de hoogte van het gemeenschappelijk CPC-standpunt en hebben gevraagd bij de discussies met de CPC-autoriteiten te worden betrokken.

The European Games Developer Federation (EGDF) and International Social Games Association (ISGA), also representing game developers and platforms, became aware of the CPC common position at the beginning of 2014 and asked to be part of the ongoing discussions with the CPC authorities.


Niet-professionele volwassenen — Paxel 123 games voor onderhoudende, educatieve games voor peuters, kleuters en kinderen in de lagere-schoolleeftijd; ontwikkeld door Anna Margrét Ólafsdóttir, een leerkracht uit IJsland.

Adult non-professional - Paxel 123 games for entertaining, educational games for children in pre-school primary school; developed by a teacher Anna Margrét Ólafsdóttir from Iceland.


Deze technische beschermingsvoorzieningen voorkomen dat games zonder code op een apparaat van Nintendo kunnen worden opgestart en dat programma’s, games en in het algemeen multimediaproducten die niet van Nintendo zijn, op de spelcomputers worden gebruikt.

Those technological protection measures prevent games without a code from being launched on Nintendo equipment and prevent programs, games and more generally, multimedia content other than Nintendo’s, from being used on the consoles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dit zal ertoe bijdragen dat het EIT een rolmodel wordt en als "game shifter" fungeert in het Europese innovatielandschap en uitgroeit tot een internationaal erkend innovatie-instituut van wereldklasse.

This will help the EIT to be a role model and to act as a 'game shifter' in the European innovation landscape and to become an internationally recognised world-class innovation institution.


Games hebben namelijk, wat betreft productie, distributie, vermarkting en consumptie, andere kenmerken dan films.

Games have different characteristics regarding production, distribution, marketing, and consumption than films.


En hoe zit het met staatssteun voor transmedia/crossmedia en games?

What about state aid for transmedia/cross-media and games?


Verscheidene sectoren van de ICT-industrie hebben zelfreguleringsinitiatieven genomen, in het bijzonder om kinderen die mobiele telefoons [36] en sociale netwerkdiensten [37] gebruiken, beter te beschermen en via het Pan European Game Information classificatiesysteem voor video- en onlinegames [38].

Various sectors of the Information and Communication Technologies industry have been engaged in self-regulatory initiatives in particular to increase the protection of children using mobile phone [36] and social networking services [37]and through the Pan European Game Information rating system of video and online games [38].


Spelletjes in een on-line-omgeving vallen echter onder het PEGI-systeem (Pan European Games Information).

However, the PEGI system covers games in an online environment.


De tweede component bestaat uit een aantal iconen op de achterkant van de spelletjesdoos die de inhoud van het spelletje beschrijven (game descriptors).

The second element of the new system is a number of game descriptors.


w