Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beroepen
Co-branding
Gezamenlijk exploiteren van één merknaam
Handelsmerk
Merknaam
Module
Personeel helpen groeien
Personeel helpen zich te ontplooien
Personeel helpen zich te ontwikkelen
Terugtrekken
Zich specialiseren in een historisch gebied
Zich specialiseren in een historisch onderwerp

Vertaling van "merknaam op zich " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE


co-branding | gezamenlijk exploiteren van één merknaam

Co-Branding






personeel dat zich over de passagiers ontfermt/zich met de passagiers bezighoudt

Personal zur Fluggastabfertigung


personeel helpen zich te ontwikkelen | personeel helpen groeien | personeel helpen zich te ontplooien

Mitarbeiter/Mitarbeiterinnen entwickeln | Personal entwickeln


zich specialiseren in een historisch gebied | zich specialiseren in een historisch onderwerp

sich auf ein Gebiet der Geschichte spezialisieren






IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(22) Wanneer een marktdeelnemer een meetinstrument onder zijn eigen naam of merknaam in de handel brengt of een meetinstrument zodanig wijzigt dat de conformiteit met deze richtlijn in het gedrang kan komen, moet hij als fabrikant worden beschouwd en de verplichtingen van de fabrikant op zich nemen.

(22) Jeder Wirtschaftsakteur, der ein Messgerät unter seinem eigenen Namen oder seiner eigenen Handelsmarke in Verkehr bringt oder ein Messgerät so verändert, dass sich dies auf dessen Konformität mit dieser Richtlinie auswirken kann, sollte als Hersteller gelten und die Pflichten des Herstellers wahrnehmen.


(17) Wanneer een marktdeelnemer een product onder zijn eigen naam of merknaam in de handel brengt of een product zodanig wijzigt dat de conformiteit met deze richtlijn in het gedrang kan komen, moet hij als fabrikant worden beschouwd en de verplichtingen van de fabrikant op zich nemen.

(17) Jeder Wirtschaftsakteur, der ein Produkt unter seinem eigenen Namen oder seiner eigenen Handelsmarke in Verkehr bringt oder ein Produkt so verändert, dass sich dies auf seine Konformität mit dieser Richtlinie auswirken kann, sollte als Hersteller gelten und die Pflichten des Herstellers wahrnehmen.


(16) Wanneer een marktdeelnemer een product onder zijn eigen naam of merknaam in de handel brengt of een product zodanig wijzigt dat de conformiteit ten aanzien van de toepasselijke eisen in het gedrang kan komen, dient hij als fabrikant te worden beschouwd en de verplichtingen van de fabrikant op zich te nemen.

(16) Jeder Wirtschaftsakteur, der ein Produkt unter seinem eigenen Namen oder seiner eigenen Marke in Verkehr bringt oder ein Produkt so verändert, dass sich dies auf seine Konformität mit den geltenden Anforderungen auswirken kann, sollte als Hersteller gelten und die Verpflichtungen des Herstellers wahrnehmen.


Daarom wil ik graag de rapporteur, mevrouw Trüpel, bedanken voor het werk dat zij heeft verricht en haar ook mijn complimenten geven voor de naamgeving, aangezien de merknaam op zich al uniek is: “Europeana” – je hoeft niet uit te leggen waar het allemaal over gaat.

Ich möchte daher der Berichterstatterin Helga Trüpel für ihre Arbeit danken und sie zudem zum Branding beglückwünschen, da das Branding selbst bereits einzigartig ist: „Europeana” – Erklärungen, worum es geht, sind nicht erforderlich.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Daarom wil ik graag de rapporteur, mevrouw Trüpel, bedanken voor het werk dat zij heeft verricht en haar ook mijn complimenten geven voor de naamgeving, aangezien de merknaam op zich al uniek is: “Europeana” – je hoeft niet uit te leggen waar het allemaal over gaat.

Ich möchte daher der Berichterstatterin Helga Trüpel für ihre Arbeit danken und sie zudem zum Branding beglückwünschen, da das Branding selbst bereits einzigartig ist: „Europeana” – Erklärungen, worum es geht, sind nicht erforderlich.


Vooral het gebrek aan een "EU-merknaam" is ernstig, omdat de toekomstige centrale markten voor veiligheidstechnologie zich niet in Europa maar in de opkomende landen zullen bevinden.

Dieses Fehlen einer anerkannten „EU-Marke“ mit hohem Wiedererkennungswert ist insbesondere deswegen bedenklich, da die künftigen wichtigsten Märkte für Sicherheitstechnik nicht in Europa, sondern in den Schwellenländern zu finden sein werden.


Verder zal de transactie in twee segmenten verticale betrekkingen tot gevolg hebben: de activiteiten van TPV op OEM-niveau bevinden zich zowel wat LCD-monitoren voor PC's als wat digitale openbare informatiebeeldschermen betreft upstream ten opzichte van de activiteiten van Philips HoldCo op de markten voor PC-monitoren en digitale openbare informatiebeeldschermen onder merknaam.

Ferner käme es zu zwei vertikalen Beziehungen: Das OEM-Geschäft von TVP bei PC-LCD-Bildschirmen und Digital-Public-Signage-Displays ist dem Geschäft von Philips HoldCo auf den Märkten für PC-Markenbildschirme und Digital-Public-Signage-Markendisplays vorgelagert.


Bij de KTV´s mét een merknaam, waar de transactie zou kunnen leiden tot een herlancering van het merk Grundig als levensvatbare marktdeelnemer, zullen zich naar het oordeel van de Commissie ook geen mededingingsproblemen voordoen, omdat een reeks sterke, gevestigde mondiale spelers als Philips, Thomson, Sanyo, Daewoo en Sony al op deze markt opereren.

Hinsichtlich der Farbfernsehgeräte, wo das Vorhaben zur Wiederbegründung der Haushaltsmarke Grundig als bedeutender Marktteilnehmer führen könnte, haben sich ebenso wenig Wettbewerbsprobleme ergeben, da eine Reihe starker und etablierter Weltunternehmen wie Philips, Thomson, Sanyo, Daewoo und Sony in diesem Markt tätig sind.


Daarom heeft de Commissie de markten voor al dan niet onder een merknaam verkochte kleurentelevisies, en dan vooral de kleine televisies met kathodestraalbuis aan de onderkant van de markt, aan een onderzoek onderworpen. De betrokken partijen hebben zich namelijk toegelegd op de productie en verkoop van dit soort televisies.

Die Kommission hat die Märkte für den Verkauf von Marken- und Nichtmarken-Farbfernsehgeräten vor allem im unteren Preisbereich der Kathodenstrahl-Kleinbildschirmgeräte untersucht, da diese Geräte hauptsächlich von den Parteien hergestellt und auf den Markt gebracht werden.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'merknaam op zich' ->

Date index: 2022-06-15
w