Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
4.7
Algemeen kiesrecht
Bolusinjectie
Dieselmotor met rechtstreekse inspuiting
Directe inspuiting
Directe inwerkingtreding
Hypodermatische inspuiting
Inspuiting met het vaccin
Inspuiting van insuline
Intradermische inspuiting
Onderhuidse injectie
Onderhuidse inspuiting
Onmiddellijke werking
Rechtstreekse EU-betalingen
Rechtstreekse betalingen aan landbouwers
Rechtstreekse inspuiting
Rechtstreekse toepasselijkheid
Rechtstreekse verkiezing
Rechtstreekse werking
Subcutane injectie
Systeem van rechtstreekse betalingen
Zware inspuiting in één keer

Traduction de «rechtstreekse inspuiting » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
directe inspuiting | rechtstreekse inspuiting

Direkteinspritzung


dieselmotor met rechtstreekse inspuiting

Dieselmotor mit Direkteinspritzung | Dieselmotor mit direkter Einspritzung


hypodermatische inspuiting | onderhuidse injectie | onderhuidse inspuiting | subcutane injectie

subkutane Injektion


rechtstreekse EU-betalingen [4.7] [ rechtstreekse betalingen aan landbouwers | systeem van rechtstreekse betalingen ]

EU-Direktzahlungen [4.7] [ Direktzahlungen an Landwirte | System der Direktzahlungen ]


rechtstreekse toepasselijkheid [ directe inwerkingtreding | onmiddellijke werking | rechtstreekse werking ]

unmittelbare Anwendbarkeit [ sofortige Wirkung | unmittelbare Wirkung ]








bolusinjectie | zware inspuiting in één keer

Bolusinjektion | intravenöse Schnellinjektion


algemeen kiesrecht [ rechtstreekse verkiezing ]

allgemeines Wahlrecht [ Direktwahl ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- emissies van benzinemotoren met rechtstreekse inspuiting, met inbegrip van deeltjesemissies;

- Emissionen von Benzinmotoren mit Direkteinspritzung, einschließlich Partikelemissionen;


8.3. Tot en met 1 juli 1994 voor de goedkeuring en tot en met 31 december 1994 voor het voor de eerste maal in het verkeer brengen worden de grenswaarden voor de gecombineerde massa van koolwaterstoffen en stikstofoxiden en voor de deeltjesmassa van voertuigen die uitgerust zijn met motoren met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting, met uitzondering van de voertuigen bedoeld in punt 8.1, berekend door de L2- en L3-waarden in de tabellen van punt 5.3.1.4 (voor de goedkeuring) en punt 7.1.1.1 (voor de conformiteitscontrole) met de factor 1,4 te vermenigvuldigen (1) PB nr. L 220 van 8.8.1987, blz. 44.

8.3. Als Grenzwerte für die Summen der Massen der Kohlenwasserstoffe und Stickoxide und für die Partikelmassen von Fahrzeugen mit Kompressionszündungsmotor mit Direkteinspritzung (mit Ausnahme der Fahrzeuge nach Abschnitt 8.1) gelten bis zum 1.Juli 1994 für die Betriebserlaubnis und bis zum 31. Dezember 1994 für die Erstzulassung die Werte, die sich aus der Multiplikation der Werte L2 und L3 in den Tabellen unter 5.3.1.4 Betriebserlaubnis) und 7.1.1.1 (Prüfung der Übereinstimmung) mit dem Faktor 1,4 ergeben.


met ingang van 1 oktober 1991, voor wat betreft typen motorvoertuigen met een cilinderinhoud tussen 1 400 en 2 000 cm3, en met ingang van 1 oktober 1994 voor wat betreft typen motorvoertuigen met een zelfde cilinderinhoud en een motor met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting,

vom 1. Oktober 1991 an für Fahrzeugtypen mit einem Hubraum zwischen 1 400 cm3 und 2 000 cm3 und vom 1. Oktober 1994 an für Fahrzeugtypen gleichen Hubraums mit einem Motor mit Kompressionszuendung und Direkteinspritzung - die in Artikel 10 Absatz 1 letzter Gedankenstrich der Richtlinie 70/156/EWG vorgesehene Bescheinigung für Kraftfahrzeugtypen nicht mehr ausstellen,


met ingang van 1 oktober 1993, voor wat betreft voertuigen met een cilinderinhoud tussen 1 400 en 2 000 cm3, en met ingang van 1 oktober 1996 voor wat betreft voertuigen met een zelfde cilinderinhoud en een motor met compressieontsteking met rechtstreekse inspuiting,

vom 1. Oktober 1993 an für Kraftfahrzeuge mit einem Hubraum zwischen 1 400 cm3 und 2 000 cm3 und vom 1. Oktober 1996 an für Kraftfahrzeuge gleichen Hubraums mit einem Motor mit Kompressionszuendung und Direkteinspritzung


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De Raad heeft voorzien in een latere verscherping van de grenswaarden voor voertuigen van de klassen II en III van categorie N1 en voor dieselmotoren met rechtstreekse inspuiting die voor zulke voertuigen bestemd zijn, zoals blijkt uit de volgende tabel : Grenswaarden Referen Massa Gecombineerde Deeltjes- tie-massa koolmonoxide massa koolwater- massa Voertuig- stoffen en categorie/ stikstofoxiden klasse MR L1 L2 L3 (kg) (g/km) (g/km) (g/km) cate- klas ben- diesel ben diesel* diesel* gorie se zine zine M2 - alle 2,2 1,0 0,5 0,7 0,08 I MR \

Wie aus der nachstehenden Tabelle hervorgeht, hat der Rat eine spätere Verschärfung der Grenzwerte für Kraftfahrzeuge der Gruppen II und III der Klasse N1 sowie für Dieselmotoren mit Direkteinspritzung, mit denen diese Fahrzeuge ausgerüstet werden, vorgesehen. Grenzwerte Fahrzeugklasse/ Bezugs Masse des Summe der Partikel -gruppe masse Kohlen- Massen der masse monoxids Kohlenwassersto ffe und Stickoxide RW L1 L3 (kg) (g/km) L2 (g/km) (g/km) Klasse Gruppe Ben Diesel Benzin Diesel Diesel (*) zin (*) M2 - alle 2,2 1,0 0,5 0,7 0,08 Gruppe RW \


w