Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beroepen
Fabriek met zich herhalende organisatievormen
Fabriek met zich intern herhalende organisatievormen
Maximum aantal reclameboodschappen per uur
Personeel helpen groeien
Personeel helpen zich te ontplooien
Personeel helpen zich te ontwikkelen
Producten in advertenties promoten
Producten in reclameboodschappen promoten
Reclameboodschappen creëren
Reclameboodschappen maken
Schikken
Terugtrekken
Zich identificeren

Traduction de «reclameboodschappen tot zich » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
reclameboodschappen creëren | reclameboodschappen maken

Werbeanzeigen erstellen


maximum aantal reclameboodschappen per uur

maximale Zahl von Werbespots pro Stunde


producten in advertenties promoten | producten in reclameboodschappen promoten

Produkte in der Werbung präsentieren


personeel dat zich over de passagiers ontfermt/zich met de passagiers bezighoudt

Personal zur Fluggastabfertigung


personeel helpen zich te ontwikkelen | personeel helpen groeien | personeel helpen zich te ontplooien

Mitarbeiter/Mitarbeiterinnen entwickeln | Personal entwickeln


fabriek met zich herhalende organisatievormen | fabriek met zich intern herhalende organisatievormen

fraktale Fabrik








TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Plaats en datum: Londen (V.K.) - 18-20.11.94 Hoofdorganisator: Science Museum - Verenigd Koninkrijk Informatie: Louise Alexander Science Museum Tel : +44 71 938 81 17 Fax : +44 71 938 80 79 Project 15 Wedstrijd: wetenschap in de metro Beelden van wetenschap in het hart van de stad Winnende affiches van een open wedstrijd voor jonge Europeanen geven een beeld van de Europese wetenschap en technologie in de dagelijkse omgeving van de stad Dagelijks nemen miljoenen gebruikers van het openbaar vervoer in steden grote hoeveelheden reclameboodschappen tot zich voor produkten die verband houden met hun dagelijks leven.

Ort und Termin: London (VK) - 18.-20.11.94 Hauptveranstalter: Science Museum - Vereinigtes Königreich Auskünfte bei: Louise Alexander Science Museum Tel. +44 71 938 81 17 Fax +44 71 938 80 79 Projekt 15 Wettbewerb: Wissenschaft in der U-Bahn Bilder der Wissenschaft im Herzen der Stadt Plakate, die aus einem allen jungen Europäern offenstehenden Wettbewerb hervorgegangen sind, zeigen Bilder der Wissenschaft und der Technologie in einer alltäglichen städtischen Umgebung Täglich sehen Millionen von Benutzern öffentlicher Verkehrsmittel in den Städten eine Vielfalt von Werbeinformationen, die Produkte des Alltags anpreisen.


Volgens mevrouw Scrivener "zijn de jonge consumenten zich vaak niet bewust van hun rechten en plichten en ontbreekt het hun vaak aan de kennis en het onderscheidingsvermogen om de aangeboden produkten te kunnen beoordelen. Zij lopen het risico de favoriete en kwetsbare doelgroep te worden van verleidende reclameboodschappen. Dit heeft mij ertoe gebracht deze wedstrijd uit te schrijven die de jongeren moet stimuleren bij hun eigen g ...[+++]

Frau Scrivener hat diese Initiative folgendermaßen gerechtfertigt: "Häufig sind den jungen Verbrauchern ihre Rechte und Pflichten nur in unzureichendem Maße bekannt, und sie verfügen nicht immer über die für die Beurteilung der angebotenen Waren erforderlichen Informationen und die ebenfalls benötigte kritische Einstellung. Sie werden leicht zum bevorzugten und empfänglichsten Ziel verführerischer Werbeslogans.


w