Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ASP
Application service provider
Bestuurder van een bureau
Bestuurder van een dienst
Cloudcomputing
Clouddienst
De kamermeisjes aansturen
Dienst Minderjarigen
Dienst doen als aanspreekpunt bij dans
Dienst doen als deskundige bij dans
E.1_FOR
Hardware als een dienst
Hoofd van een bureau
Hoofd van een dienst
Huishoudelijke dienst aansturen
Infrastructure als een dienst
Juridische Dienst
Leiding geven aan de huishoudelijke dienst
Personeelsplan
Personeelsplanning
Personeelsplanning bij rampenbestrijding
Personeelsplanning en Opleiding
Platform als een dienst
Software als een dienst
Titularis van een bureau
Titularis van een dienst
Toezicht houden op het schoonmaken

Vertaling van "dienst het personeelsplan " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE


personeelsplanning bij rampenbestrijding

organiser la répartition du personnel en situation d’urgence


Personeelsplanning en Opleiding | E.1_FOR [Abbr.]

Programmation RH et formation | E.1_FOR [Abbr.]


personeelsplanning

planification des ressources humaines


cloudcomputing [ application service provider | ASP | clouddienst | hardware als een dienst | infrastructure als een dienst | platform als een dienst | software als een dienst ]

informatique en nuage [ fournisseur d'applications en ligne | informatique dématérialisée | infrastructure à la demande | infrastructure sous forme de service | logiciel à la demande | logiciel sous forme de service | matériel à la demande | matériel sous forme de service | service dématérialisé | service en nuage | service infonuagique ]




bestuurder van een bureau | bestuurder van een dienst | hoofd van een bureau | hoofd van een dienst | titularis van een bureau | titularis van een dienst

titulaire d'un bureau | titulaire d'un service


huishoudelijke dienst aansturen | leiding geven aan de huishoudelijke dienst | de kamermeisjes aansturen | toezicht houden op het schoonmaken

superviser des services de ménage | superviser les activités de ménage | superviser les opérations de ménage | superviser les services ménagers


dienst doen als aanspreekpunt bij dans | dienst doen als deskundige bij dans

agir en tant que personne-ressource en danse


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
8° - 1 betrekking waaraan de functie is verbonden van Attaché A2 - Personeelsplanning en -budgettering (functieclassificatie : DPO515) bij de Stafdienst Personeel en Organisatie (Dienst PO Data en Personeelsplan) (PO-code : A2-0118-008);

8° - 1 emploi auquel est attachée la fonction d'Attaché A2 - Planification du personnel et budgétisation (classification de fonction : DPO515) auprès du Service d'encadrement Personnel et Organisation (Service PO Data et Plan Personnel) (code PO : A2-0118-008);


7° - 1 betrekking waaraan de functie is verbonden van Attaché A2 - Data-analist (functieclassificatie : DPO006) bij de Stafdienst Personeel en Organisatie (Dienst PO Data en Personeelsplan) (PO-code : A2-0118-007);

7° - 1 emploi auquel est attachée la fonction d'Attaché A2 - Data-analyste (classification de fonction : DPO006) auprès du Service d'encadrement Personnel et Organisation (Service PO Data et Plan Personnel) (code PO : A2-0118-007);


ACTIRIS - 9 FEBRUARI 2017. - Beslissing tot goedkeuring van het beheerscomité houdende vastlegging van het personeelsplan 2017 van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling

ACTIRIS - 9 FEVRIER 2017. - Décision d'approbation du comité de gestion portant fixation du plan de personnel 2017 de l'Office régional bruxellois de l'Emploi


Artikel 1. Het personeelsplan van de Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling is vastgesteld als volgt :

Article 1. Le plan de personnel de l'Office régional bruxellois de l'emploi est déterminé comme suit :


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
24 MAART 2016. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot opheffing van het Besluit van 27 mei 1999 van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot vaststelling van de personeelsformatie van de Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de bijzondere wet van 12 januari 1989 met betrekking tot de Brusselse instellingen, artikel 40, § 1, gewijzigd bij de speciale wet van 16 juli 1993; Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op de instellingen van openbaar nut, artikel 11; Gelet op de ordonnantie van 18 januari 2001 houdende organisatie en werking van de Brusselse Gew ...[+++]

24 MARS 2016. - Arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale abrogeant l'Arrêté du 27 mai 1999 du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale fixant le cadre organique du personnel de l'Office régional bruxellois de l'Emploi Le Gouvernement de la Région de Bruxelles-capitale, Vu la loi spéciale du 12 janvier 1989 relative aux institutions bruxelloises, l'article 40, § 1, modifié par la loi spéciale du 16 juillet 1993; Vu la loi du 16 mars 1954 relative au contrôle de certains organismes d'intérêt public, l'article 11; Vu l'ordonnance du 18 janvier 2001 portant organisation et fonctionnement de l'Office régional bruxel ...[+++]


De erkenning van een dienst voor oppashulp die erkend is met toepassing van hoofdstuk II en aan alle erkenningsvoorwaarden voldoet, kan samen met het aantal subsidiabele uren vrijwilligersoppas dat aan die dienst is toegewezen, op 1 januari worden overgedragen als aan de volgende voorwaarden voldaan is: 1° voor 1 september van het voorgaande jaar wordt een afschrift van de overeenkomst tot overdracht van de dienst aan het agentschap bezorgd; 2° na de overdracht blijft de continuïteit verzekerd van de hulp- en dienstverlening die door de overgedragen dienst werd verstrekt. De wijze waarop de continuïteit van de hulp- en dienstverlening w ...[+++]

L'agrément d'un service de garde agréé par application du chapitre II et répondant à toutes les conditions d'agrément, y compris le nombre d'heures subventionnables de garde volontaire attribué audit service, peut être transféré au 1 janvier lorsqu'il est satisfait aux conditions suivantes : 1° une copie de la convention de transfert du service est transmise à l'agence avant le 1 septembre de l'année précédente ; 2° après le transfert, la continuité de l'aide et des services prestés par le service transféré reste assurée ; La manière dont la continuité de l' ...[+++]


21 JANUARI 2016. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot opheffing van het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 12 mei 2005 houdende vaststelling van de personeelsformatie van de Brusselse Hoofdstedelijke Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp De Brusselse Hoofdstedelijke Regering, Gelet op de artikelen 5 en 56 van de bijzondere wet van 12 januari 1989 met betrekking tot de Brusselse instellingen; Gelet op de ordonnantie van 19 juli 1990 houdende oprichting van de Brusselse Hoofdsted ...[+++]

21 JANVIER 2016. - Arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale abrogeant l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 12 mai 2005 fixant le cadre organique du Service d'Incendie et d'Aide médicale urgente de la Région de Bruxelles-Capitale Le Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale, Vu les articles 5 et 56 de la loi spéciale du 12 janvier 1989 relative aux institutions bruxelloises; Vu l'ordonnance du 19 juillet 1990 portant création d'un Service d'Incendie et d'Aide médicale urgente de la Région de Bruxelles-Capitale; Vu l'arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 27 juin 2002 portant le statut administratif et pécuniaire des agents du personnel ...[+++]


Gelet op de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966, artikel 43, laatst gewijzigd bij de wet van 4 april 2006; Gelet op het koninklijk besluit van 5 juli 2006 tot vaststelling, met het oog op de toepassing van artikel 43 van de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966, van de betrekkingen van de ambtenaren van de centrale diensten van de openbare instellingen van sociale zekerheid, die eenzelfde trap van de hiërarchie vormen; Gelet op het koninklijk besluit van 20 december 2007 tot vaststelling van de taalkaders van de Rijksdienst voor sociale zekerhei ...[+++]

Vu les lois sur l'emploi des langues en matière administrative, coordonnées le 18 juillet 1966, l'article 46, modifié en dernier lieu par la loi du 4 avril 2006; Vu l'arrêté royal du 5 juillet 2006 déterminant, en vue de l'application de l'article 43 des lois sur l'emploi des langues en matière administrative, coordonnées le 18 juillet 1966, les emplois des agents des services centraux des institutions publiques de sécurité sociale, qui constituent un même degré de la hiérarchie; Vu l'arrêté royal du 20 décembre 2007 fixant les cadres linguistiques de l'Office national de Sécurité sociale des administrations provinciales et locales; Vu l'arrêté royal du 20 décembre 2007 fixant les cadres linguistiques de l'Office de Sécurité sociale d'Ou ...[+++]


Artikel 1. Het personeelsplan van de Dienst voor de bijzondere socialezekerheidsstelsels wordt vastgesteld als volgt: Art. 2. Elke beslissing ter uitvoering van dit personeelsplan is onderworpen aan een voorafgaand akkoord van de regeringscommissaris van begroting.

Article 1. Le plan du personnel de l'Office des régimes particuliers de sécurité sociale, est fixé comme suit: Art. 2. Chaque décision prise en application de ce plan du personnel est soumise à un accord préalable du commissaire du gouvernement du budget.


Het door de dienst gevalideerd finaal ontwerp van personeelsplan, aangevuld met de documenten vermeld in punt 3, vergezeld van het advies van de inspecteur van Financiën en van het akkoord van de bevoegde minister, vormt het dossier van personeelsplan dat voor akkoord aan de Minister van Begroting en aan de Staatssecretaris voor Ambtenarenzaken wordt voorgelegd.

Le projet de plan de personnel final validé par le service, complété par les documents mentionnés au point 3, accompagné de l'avis de l'inspecteur des Finances et de l'accord du ministre compétent, constitue le dossier de plan de personnel à soumettre pour accord au Ministre du Budget et au Secrétaire d'Etat à la Fonction publique.


w