Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Artistiek potentieel van performers naar boven brengen
Buiten dienst stellen
Buiten formatie
Buiten werking stellen
Buiten-Mongolië
Coördinatie van financieringen
Coördinatie van fondsen
Gestructureerde financieringen
Ontslag
Parkeren buiten de rijbaan
Parkeren buiten de weg
Scenario's uit het hoofd leren
Scenario's van buiten leren
Scripts uit het hoofd leren
Scripts van buiten leren
Specifieke paramedische technieken toepassen
Tijdelijk buiten dienst

Vertaling van "financieringen buiten " (Nederlands → Frans) :

TERMINOLOGIE
parkeren buiten de rijbaan | parkeren buiten de weg

parking hors voirie | stationnement hors chaussée


coördinatie van financieringen [ coördinatie van fondsen ]

coordination des financements [ coordination des fonds ]


scripts uit het hoofd leren | scripts van buiten leren | scenario's uit het hoofd leren | scenario's van buiten leren

mémoriser un scénario


specifieke paramedische technieken toepassen | specifieke paramedische technieken toepassen bij verzorging buiten het ziekenhuis | specifieke paramedische technieken toepassen bij zorg buiten het ziekenhuis

utiliser des techniques paramédicales spécifiques en soins ambulatoires


gestructureerde financieringen

finance structurée | financement structuré


buiten dienst stellen | buiten werking stellen

mise à l'arrêt






ontslag [ tijdelijk buiten dienst ]

licenciement [ mise à pied ]


artistiek potentieel van performers naar boven brengen | artistiek potentieel van performers naar buiten brengen

mettre en valeur le potentiel artistique des artistes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Categorie "Opbrengsten" - R : - opbrengsten ivm industriële activiteit : Ref. 11 en 12. - opbrengsten ivm onderzoek of openbare expertises, buiten financieringen van het Waalse Gewest om : Ref. 7 en 8. - opbrengsten van bijdragen : Ref. 9 en 10.

Catégorie « Recettes » - R : - recettes liées à l'activité industrielle : Réf. 11 et 12; - recettes liées à l'activité de recherche ou d'expertises publiques, hors financements de la Région wallonne : Réf. 7 et 8; - recettes de cotisations : Réf. 9 et 10.


EIB-financieringen buiten de EU Rol van de EIB in de toetredingslanden

Les financements de la BEI en dehors de l'Union européenne Le rôle de la BEI dans les pays candidats


EIB-financieringen buiten de EU Rol van de EIB in de toetredingslanden

Les financements de la BEI en dehors de l'Union européenne Le rôle de la BEI dans les pays candidats


Voorts acht de rapporteur het zinvol om de EIB ertoe te bewegen vaker op eigen initiatief projecten te steunen en ook buiten de EU-garanties aan financieringen deel te nemen.

Le rapporteur estime par ailleurs utile d'exhorter la BEI à soutenir davantage de projets de sa propre initiative et à participer à des financements aussi en dehors des garanties de l'Union.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- opbrengsten ivm onderzoek of openbare expertises, buiten financieringen van het Waalse Gewest om : Ref. 5 en 6.

- recettes liées à l'activité de recherche ou d'expertises publiques, hors financements de la Région wallonne : Réf. 5 et 6;


Ten derde beweert [.] terecht dat La Banque Postale vanaf 2006 niet kan worden vergeleken met PI, aangezien La Banque Postale in dat jaar begon met het aanbieden van financieringen aan de particuliere sector (92); om diezelfde reden kunnen geen conclusies worden getrokken uit de vergelijking tussen PI en banken die in de openbare sector actief zijn aangezien zij ook zorgen voor financiering buiten de openbare sector (bijvoorbeeld, bijna 50 % van de Dexia-leningen zijn leningen aan cliënten buiten de openbare sector).

Troisièmement, conformément aux observations de [.] sur la base desquelles la comparaison entre La Banque postale et PI n’est plus pertinente à compter de 2006 (du fait que La Banque postale a débuté des activités de financement à destination du secteur privé (92), il n’est pas possible, pour les mêmes raisons, de tirer des conclusions de la comparaison entre PI et les banques privées opérant dans le secteur public, parce que ces dernières exercent également des activités de financement destinées au secteur non public (à titre d’exemple, près de la moitié des prêts octroyés par Dexia sont destinés au secteur non public).


Tabel 2-1 Financieringen buiten de Gemeenschap in 1999 - Overzicht

Tableau 2-1 Financements à l'extérieur de la Communauté en 1999 - Synthèse


3. De uit hoofde van doelstelling 3 ingediende plannen bestrijken het grondgebied van een lidstaat voor financieringen buiten de onder doelstelling 1 vallende regio's en vormen, rekening houdend met de algemene behoeften van de zones met structurele problemen in verband met economische en sociale omschakeling, voor het hele nationale grondgebied een referentiekader op het gebied van ontwikkeling van de menselijke hulpbronnen.

3. Les plans soumis au titre de l'objectif n° 3 couvrent le territoire d'un État membre pour des financements en dehors des régions concernées par l'objectif n° 1, et constituent, pour l'ensemble du territoire national, un cadre de référence en matière de développement des ressources humaines, en tenant compte des besoins généraux des zones confrontées à des problèmes structurels de reconversion économique et sociale.


Schattingen van de reële kosten van het sociaal beleid qua hulpbronnen zijn vaak vertekend doordat bepaalde factoren buiten beschouwing zijn gelaten, zoals de belastbaarheid van uitkeringen of de verplichte financieringen van verzekeringen en gezondheidszorg door de privésector.

Les estimations des coûts réels des politiques sociales ont souvent été faussées par l'absence de prise en compte de facteurs tels que la taxation ou non des transferts, ou l'existence de dépenses privées obligatoires en matière d'assurances et de santé.


Hieromtrent wijs ik op artikel 88 van het beheerscontract 2008-2012 tussen de staat en de NMBS Holding, waarin beschreven staat dat de Belgische staat vooropstelt dat de geconsolideerde netto financiële schuld op het niveau van de NMBS Groep, buiten specifiek overeengekomen financieringen en bij onveranderde boekhoudnormen, gestabiliseerd wordt op het niveau van juni 2008 en vanaf dan niet langer meer mag aangroeien.

Je renvoie à ce propos à l'article 88 du contrat de gestion 2008-2012 entre l'État et le Holding SNCB, où il est écrit que l'État belge part du principe que la dette financière nette consolidée du groupe SNCB, hors financement spécifique convenu et avec des normes comptables inchangées, est stabilisée au niveau de juin 2008 et à partir de cette date ne peut donc plus augmenter.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'financieringen buiten' ->

Date index: 2021-10-18
w