Het a
gentschap heeft een communicatie- en informatiebeleid ontwikkeld naar de consument, de operatoren en haar eigen m
edewerkers toe, dat gebaseerd is op: a) permanente informatie, meer bepaald via haar website, die door De Tijd werd genomineerd voor de kwaliteit van haar informatie, en ook via de talrijke persberichten di
e in de algemene en professionele pers werden verspreid; b) regelmatige informatie, via een geschreven medium
...[+++]zoals de Nieuwsbrief, via een zo goed als regelmatige deelname aan professionele evenementen, zoals landbouwsalons, of via de organisatie van conferenties of infosessies bestemd voor de professionele actoren uit de voedselketen.L'agence a dévelop
pé une stratégie de communication et d'information à l'adresse du consommateur, des opérateurs et de ses propres collaborateurs, cette stratégie étant basée sur: a) une information permanente, en particulier via son site internet, qui a été distingué par «De Tijd» pour la qualité de ses informations, et aussi via les nombreux communiqués qui ont été diffusés dans la
presse générale et professionnelle; b) une information régulière, par le biais d'un média écrit comme le Bulletin, d'une participation à peu près réguli
...[+++]ère aux événements professionnels comme les foires agricoles, ou encore via l'organisation de conférences ou de séances d'information destinées aux acteurs professionnels de la chaîne alimentaire.