Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
De baan wordt volledig onklemd door het rijtuig
De rail wordt volledig onklemd door het rijtuig
Kernwoorden omzetten in volledige teksten
Kernwoorden vertalen naar volledige teksten
Ledenadministratie volledig beheren
Volledig cognossement
Volledig connossement
Volledig gerandomiseerde proefopzet
Volledig geschudde proefopzet
Volledig gewarde proefopzet
Volledige inschrijving
Volledige integratie
Volledige kwaliteitscontrole
Volledige tewerkstelling
Volledige werkgelegenheid
Voltekening

Traduction de «sncf een volledige » (Néerlandais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Volledig cognossement | Volledig connossement

connaissement complet


volledig gerandomiseerde proefopzet | volledig geschudde proefopzet | volledig gewarde proefopzet

caractère complètement aléatoire d'un plan d'expérience


kernwoorden omzetten in volledige teksten | kernwoorden vertalen naar volledige teksten

traduire des mots clés en texte rédactionnel


volledige werkgelegenheid [ volledige tewerkstelling ]

plein-emploi [ plein emploi ]


de baan wordt volledig onklemd door het rijtuig | de rail wordt volledig onklemd door het rijtuig

voie enrobée par le train de roulement


volledige tewerkstelling | volledige werkgelegenheid

plein emploi






ledenadministratie volledig beheren

s'occuper de la gestion des adhésions


volledige kwaliteitscontrole

contrôle de la qualité totale
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Indien de SNCF een volledige terugbetaling van al haar schulden zou hebben gekregen, zou Frankrijk enkel rekening mogen houden met dat deel van de bedragen die de SNCF na de liquidatie van Sernam SA had teruggevorderd dat in verhouding staat tot het bedrag van de twee geregistreerde steunmaatregelen en het totaalbedrag van de schulden die aan de passiefzijde van Sernam SA zijn ingeschreven.

Dans le cas où la SNCF aurait reçu un remboursement global pour l’ensemble de ses créances, la France ne pourra tenir compte des éventuelles sommes récupérées par la SNCF à la suite de la liquidation de Sernam SA qu’à proportion du rapport entre le montant des deux mesures d’aides qui ont été enregistrées et le montant total des créances inscrites au passif de la société Sernam SA.


Betekent het akkoord tussen de SNCF en de NMBS dat de Deutsche Bahn er volledig uitstapt, ook uit de verbinding Brussel-Parijs?

L'accord SNCF - SNCB implique-t-il la sortie complète de Deutsche Bahn, en ce compris, pour la liaison Bruxelles - Paris ?


Sernam Xpress heeft vervolgens een kapitaalsverhoging van 2 miljoen EUR doorgevoerd, die volledig door de SNCF werd gedragen; door deze operatie werd de SNCF meerderheidsaandeelhouder van Sernam Xpress;

Sernam Xpress a ensuite procédé à une augmentation de capital de 2 millions d’euros, qui a été entièrement souscrite par la SNCF; à la suite de cette opération, la SNCF détenait la majorité des parts de Sernam Xpress;


Zoals beschreven in hoofdstuk 2.4. verloopt de overdracht van de activiteiten van Sernam SA aan Financière Sernam door de SNCF via de volledige dochteronderneming van Sernam SA, Sernam Xpress, waaraan de activa van Sernam SA en de passiva met uitzondering van bepaalde schulden aan de moederonderneming, de SNCF, zijn overgedragen.

Comme exposé à la section 2.4., la transmission des activités de Sernam SA par la SNCF à la Financière Sernam repose sur l’utilisation par Sernam SA de sa filiale détenue à 100 %, Sernam Xpress, à laquelle ont été transmis les actifs de Sernam SA ainsi que les passifs de celle-ci à l’exception de certaines de ses dettes vis-à-vis de sa société-mère, la SNCF.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Wat betreft de volledige overdracht van de activa en passiva, met uitzondering van drie financiële passiva (participatielening die door Sernam SA bij de SNCF-groep is afgesloten, passiefpost betreffende de ontbinding van het „IBM-GPS”-contract; verplichte terugbetaling van de onverenigbare steun van 41 miljoen EUR), van Sernam SA aan Sernam Xpress, stelt de Commissie vast dat deze overdracht betrekking had op de volledige onderneming (zie punt 3.2.3.).

En ce qui concerne d’abord le transfert de l’ensemble des actifs et des passifs, à l’exception de trois passifs financiers (prêt participatif contracté par la société Sernam SA auprès du groupe SNCF, passif afférent à la résiliation du contrat «IBM – GPS»; obligation de remboursement de l’aide incompatible de 41 millions d’euros) de Sernam SA à Sernam Xpress, la Commission observe que ce transfert couvrait l’intégralité de l’entreprise (voir la section 3.2.3.).


Ten aanzien van het vijfde argument erkent de Commissie dat de situatie van IFB overeenkomsten vertoont met de situatie van SNCF Fret, voor zover IFB net als SNCF Fret actief is in de subsectoren „spoorwegvervoer” en „gecombineerd vervoer”, die vanaf 1 januari 2007 volledig geliberaliseerd zijn (50).

Quant au cinquième argument, la Commission reconnaît que la situation d'IFB présente des similitudes avec la situation de SNCF fret, dans la mesure où IFB, comme SNCF fret, est active dans les sous-secteurs «transport ferroviaire» et «transport combiné», qui sont complètement libéralisés depuis le 1er janvier 2007 (50).


Door de omleiding langs de lijn 69A kan een gunstig compromis met de SNCF worden bereikt : - het knelpunt Rijsel wordt vermeden; - het traject wordt merkelijk korter dan het traject over Aulnoye; - het volledig traject is nagenoeg geëlektrifi- ceerd; enkel het stuk Komen-Armentières van maximum 20 km ontbrak; - het traject op het SNCF-net wordt langer zodat de SNCF meer inkomsten krijgt; - Armentières ligt slechts op een 20 km van Rijsel zodat verschillende andere treinen langs daar kunnen worden omgeleid ingeval de weg via Moesk ...[+++]

La déviation par la ligne 69A permet un compromis favorable avec la SNCF : - le point noir de Lille est évité; - le trajet est nettement plus court que par Aulnoye; - le trajet est presque entièrement électrifié (seul manque le tronçon Comines-Armentières, qui ne représente pas plus de 20 km); - la portion de trajet sur le réseau SNCF est allongée, ce qui procure davantage de revenus à la SNCF; - Armentières n'est qu'à 20 km de Lille, ce qui permettra d'y faire passer de nombreux trains en cas de saturation de l'itinéraire Mouscron- Tourcoing; - les problèmes frontaliers disparaîtront bien- tôt : déjà, de nombreux trains ne s'arrête ...[+++]


In de Zuid-West-Vlaamse grensregio bevindt zich een uit de normale exploitatie genomen spoorwegverbinding die over een afstand van ongeveer 12 km en quasi volledig op Belgisch grondgebied vanuit het NMBS-station Komen verbinding geeft met het SNCF-station te Armentières langs de lijn Rijsel-Calais. 1. Wat is de huidige bestemming door de NMBS gegeven aan de spoorbedding Komen-Armentières?

Dans le sud de la Flandre occidentale, région limitrophe de la France, se trouve un tronçon abandonné d'environ 12 km qui s'étend dans sa quasi-totalité sur le territoire belge et qui relie la gare SNCB de Comines à la gare SNCF d'Armentières, sur la ligne Lille-Calais. 1. Quelle est actuellement l'affectation du tronçon Comines-Armentières prévue par la SNCB?


w