Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «tussen het sint-joostplein » (Néerlandais → Français) :

16. De gemeente Destelbergen en het gedeelte van het grondgebied van de stad Gent beginnend aan de grens met de gemeente Destelbergen, de middellijn van de Dendermondsesteenweg tot aan het Antwerpenplein, de middellijn van het Antwerpenplein dwars door het Octrooiplein, de waterweg tussen het Octrooiplein en de Leie, de Leie tot aan de Slachthuisbrug, de Slachthuisbrug tot het kruispunt met de Koepoortkaai, verder de oostelijke grens van de Koepoortkaai en de Filips Van Artveldestraat tot aan het ...[+++]

16. La commune de Destelbergen et la partie du territoire de la ville de Gand débutant à la limite de la commune de Destelbergen, la ligne médiane de la Dendermondsesteenweg jusqu'à l'Antwerpenplein, la ligne médiane de l'Antwerpenplein à travers l'Octrooiplein, la voie navigable entre l'Octrooiplein et la Lys, la Lys jusqu'au Slachthuisbrug, le Slachthuisbrug jusqu'au croisement avec le Koepoortkaai, ensuite la limite est du Koepoortkaai et la Filips Van Artveldestraat jusqu'à la Sint-Annaplein, la limite nord de la Sint-Annaplein, la ligne médiane du Brabantdam jusqu'au croisement avec le Kortedagsteeg, la ligne médiane du Kortedagstee ...[+++]


12. Het gedeelte van het grondgebied van de stad Gent beginnend onder de torens van het Rabot, het kanaal de Lieve tot aan de Lievebrug, de middellijn van de Lievestraat, de middellijn van de Lange Steenstraat, de middellijn van de Grauwpoort tot aan het Sluizeken, de middellijn van het Sluizeken tot tegen de Achterleie, de zuidelijke grens van Achterleie tot aan de Leie, de Leie langs de Achterleie, de Leie tot aan de Slachthuisbrug, de Slachthuisbrug tot het kruispunt met de Koepoortkaai, de Koepoortkaai, de Filips Van Artveldestraat tot aan het Sint-Annaplein, de noord ...[+++]

12. La partie du territoire de la ville de Gand débutant sous les tours du Rabot, le canal de Lieve jusqu'au Lievebrug, la ligne médiane de la Lievestraat, la ligne médiane de la Lange Steenstraat, la ligne médiane du Grauwpoort jusqu'au Sluizeken, la ligne médiane du Sluizeken jusqu'à l'Achterleie, la frontière sud de l'Achterleie jusqu'à la Lys, la Lys le long de l'Achterleie, la Lys jusqu'au Slachthuisbrug, le Slachthuisbrug jusqu'au croisement avec le Koepoortkaai, le Koepoortkaai, la Filips Van Artveldestraat jusqu'à Sint-Annaplein, la frontière nord de la Sint-Annaplein, la ligne médiane de Brabantdam jusqu'au croisement avec le Ko ...[+++]


625C, 626/02B, 626A, 627G, 628C, 628E, 629E, 630K, 630L, 631H, 631K, 631L, 637E, 638D, 639D, 641E, 642D, 642E, 642F, 646E, 671G, 671H, 711L, 711S, 711V, 717C2, 717D2, (huizenblok gelegen tussen de Sint-Bonifaasstraat, de Vredestraat, de Lang-Levenstraat en de Ernest Solvaystraat).

625C, 626/02B, 626A, 627G, 628C, 628E, 629E, 630K, 630L, 631H, 631K, 631L, 637E, 638D, 639D, 641E, 642D, 642E, 642F, 646E, 671G, 671H, 711L, 711S, 711V, 717C2, 717D2, (îlot sis entre la rue Saint-Boniface, la rue de la Paix, la rue Longue-Vie et la rue Ernest Solvay).


677E, 677F, 677G, 677H, 677K, 702E, 702G, 702K, 702L, 703C, 704M, 704P, 705E, 711H, 711K, 711T, 717B2, 717K, 717L, 717V, 717W, 718H, 719M, 720B2, 720F2, 720Y, 720Z (huizenblok gelegen tussen de Sint-Bonifaasstraat, de Ernest Solvaystraat, de Waversesteenweg en de Francartstraat).

677E, 677F, 677G, 677H, 677K, 702E, 702G, 702K, 702L, 703C, 704M, 704P, 705E, 711H, 711K, 711T, 717B2, 717K, 717L, 717V, 717W, 718H, 719M, 720B2, 720F2, 720Y, 720Z (îlot sis entre la rue Saint-Boniface, la rue Ernest Solvay, la chaussée de Wavre et la rue Francart).


Peter CERPENTIER en Jan CALUWAERT hebben op 19 december 2016 de nietigverklaring gevorderd van het besluit van de gemeenteraad van de gemeente Beveren van 25 oktober 2016 houdende de kennisneming van zes individuele en vier collectieve bezwaarschriften en de goedkeuring van het wegtracé (in geel aangeduid op het plan "Afbakening Openbaar Domein") in het kader van de stedenbouwkundige vergunningsaanvraag van de NV Breevast Development Belgium voor het aanleggen van het gehele binnengebied tussen Kallobaan, Sint-Sebastiaanstraat, Gildestraat en Schuttershofstraat.

Peter CERPENTIER et Jan CALUWAERT ont demandé le 19 décembre 2016 l'annulation de la délibération du conseil communal de la commune de Beveren du 25 octobre 2016 portant la prise de connaissance de six réclamations individuelles et de quatre réclamations collectives et l'approbation du tracé de la voirie (indiqué en jaune sur le plan « Afbakening Openbaar Domein ») dans le cadre de la demande de permis d'urbanisme de la S.A. Breevast Development Belgium pour l'aménagement de l'ensemble de la zone intérieure située entre la Kallobaan, la Sint-Sebastiaanstraat, la Gildestraat et la Schuttershofstraat.


De vlugge treinverbinding vanuit De Panne naar Brussel NZV via lijn 50A kaderde niet langer in dit basisaanbod aangezien ook rekening moest gehouden worden met de 2 contractueel opgelegde treinverbindingen per uur tussen Gent Sint-Pieters en Brussel-Nationaal-Luchthaven.

La liaison ferroviaire rapide de La Panne à Bruxelles JNM via la ligne 50A ne cadrait plus avec cette offre de base dans la mesure où il fallait également tenir compte des deux liaisons ferroviaires par heure imposées contractuellement entre Gand Saint-Pierre et Bruxelles-National-Aéroport.


Het betreft de baanvakken: - Sint-Joris-Weert - Ottignies (L139), - Ottignies - Namen (L161), - Namen - Athus (L161), - evenals baanvakken op de omleidingsroute (tussen Ottignies en Auvelais (L140) en - tussen Auvelais en Namen (L130); ii) werkt men in Vlaanderen vooral op de baanvakken: - Mortsel - Antwerpen-Dam en - Antwerpen-Dam - vertakking Schijn, - en ook Sint-Joris-Weert - Leuven van dezelfde corridor 2.

Il s'agit des tronçons: - Sint-Joris-Weert - Ottignies (L139), - Ottignies - Namur (L161), - Namur - Athus (L161) - et des tronçons sur la route de déviation (Ottignies à Auvelais (L140) et - Auvelais à Namur (L130); ii) en Flandre, on travaille surtout sur les tronçons: - Mortsel - Anvers-Dam et - Anvers-Dam - bifurcation Schijn, - et aussi Sint-Joris-Weert - Louvain du même corridor 2.


1. Hoeveel procent van de treinen hadden vertraging tussen Brussel en De Panne tijdens de ochtend- en avondspits in de periode van januari 2015 tot maart 2015 op volgende spoorlijnen, graag opgesplitst per maand: a) De Panne - Landen om 05u52 b) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 05u52 c) De Panne - Landen om 06u52 d) De Panne (richting Landen) - Gent Sint-Pieters - Schaarbeek om 06u52 e) De Panne - Gent ...[+++]

1. Quel était le pourcentage des trains de la ligne Bruxelles-La Panne qui accusaient un retard à l'heure de pointe du matin et du soir, au cours de la période entre janvier 2015 et mars 2015, sur les lignes suivantes avec, si possible, une ventilation par mois : a) La Panne - Landen; départ à 05u52 b) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 05h52 c) La Panne - Landen; départ à 06h52 d) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Schaerbeek; départ à 06h52 e) La Panne - Gand Saint-Pierre - Welkenraedt; départ à 07h25 f) La Panne - Landen; départ à 07h52 g) La Panne (direction Landen) - Gand Saint-Pierre - Eupen; départ ...[+++]


Het betreft de samensmelting tussen de politiezones Mechelen en Willebroek, tussen de politiezones Beveren en Sint-Gillis-Waas/ Stekene en tussen de politiezones Beersel, Halle en Sint-Pieters-Leeuw.

Il s'agit de la fusion entre les zones de police Malines et Willebroek, entre les zones de police Beveren et Sint-Gillis-Waas/ Stekene et entre les zones de police Beersel, Hal et Sint-Pieters-Leeuw.


1. a) Werd de beslissing om de dienstregelingen van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel en van de eerstvolgende verbinding via Gent-Sint-Pieters aan te passen, genomen op basis van een vraag van de pendelaars? b) Indien niet, wat is de motivatie van de NMBS om, ondanks de beslissing tot behoud van de rechtstreekse lijn tussen Gent-Dampoort en Brussel, het tijdstip van vertrek van deze lijn alsook de eerstvolgende ...[+++]

1. a) La décision de modifier les horaires de la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles et de la relation suivante via Gand-Saint-Pierre a-t-elle été prise à la demande des navetteurs? b) Dans la négative, pour quelle raison la SNCB a-t-elle modifié l'heure de départ de ce train ainsi que du train indirect suivant en dépit de la décision de maintenir la liaison directe Gand-Dampoort - Bruxelles?




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'tussen het sint-joostplein' ->

Date index: 2022-10-26
w