Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
At market
At market order
At the market
At the market order
Between-dealer market
CRM
Cause marketing
Cause related marketing
Cost or market whichever is lower
Curb market
Cybermarketing
Digital marketing
E-marketing
Electronic marketing
Eurodac Regulation
Fiscalis 2013
Internet marketing
Lower of cost and market
Lower of cost and market method
Lower of cost or market
Lower of cost or market method
Market order
Market price order
Netmarketing
Non-profit-making marketing
OTC market
OVIS
Online marketing
Over-the-counter market
Social cause marketing
Social marketing
Stop-the-Clock Decision
Street market
Unlisted market
Unlisted securities market
Webmarketing

Vertaling van "2013 marketing " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Decision No 377/2013/EU derogating temporarily from Directive 2003/87/EC establishing a scheme for greenhouse gas emission allowance trading within the Community | Decision No 377/2013/EU of the European Parliament and of the Council of 24 April 2013 derogating temporarily from Directive 2003/87/EC establishing a scheme for greenhouse gas emission allowance trading within the Community | Stop-the-Clock Decision

décision suspensive


Community programme to improve the operation of taxation systems in the internal market | Fiscalis 2013

Fiscalis 2013 | programme communautaire pour améliorer le fonctionnement des systèmes fiscaux sur le marché intérieur


Amendment 1:2013 and Amendment 2:2013 to CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3-07, Hand-Held Motor-Operated Electric Tools – Safety – Part 2-3: Particular Requirements for Grinders, Polishers and Disk-Type Sanders [ CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3A+B-07 ]

Modification 1:2013 et Modification 2:2013 de CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3-07, Outils électroportatifs à moteur – Sécurité – Partie 2-3 : Règles particulières pour les meuleuses, lustreuses et ponceuses du type à disque [ CAN/CSA-C22.2 NO. 60745-2-3A+B-F07 ]


Council Regulation (EC) No 2725/2000 of 11 December 2000 concerning the establishment of 'Eurodac' for the comparison of fingerprints for the effective application of the Dublin Convention | Eurodac Regulation | Regulation no 603/2013 on the establishment of Eurodac for the comparison of fingerprints for the effective application of Regulation (EU) No 604/2013 establishing the criteria and mechanisms for determining the Member State responsible for examining an application for international protection lodged in one of the Member States by a third-country national or a stateless person and on requests for the comparison with Eurodac data ...[+++]

Règlement (CE) nº 2725/2000 du Conseil du 11 décembre 2000 concernant la création du système Eurodac pour la comparaison des empreintes digitales aux fins de l'application efficace de la convention de Dublin | Règlement (UE) n° 603/2013 du Parlement européen et du Conseil du 26 juin 2013 relatif à la création d'Eurodac pour la comparaison des empreintes digitales aux fins de l'application efficace du règlement (UE) n° 604/2013 établissant les critères et mécanismes de détermination de l'État membre responsable de l'examen d'une demande de protection internationale introduite dans l'un des États membres par un ressortissant de pays tiers ...[+++]


lower of cost or market [ LOCOM,LCM | lower of cost and market | lower of cost or market method | lower of cost and market method | cost or market, whichever is lower | cost or market whichever is lower | cost or market, whichever is the lower ]

méthode de la moindre valeur [ évaluation à la moindre valeur | méthode de la valeur minimale | méthode d'évaluation à la valeur minimale | méthode d'évaluation au coût ou à la valeur du marché, selon le moins élevé des deux | évaluation au coût ou à la valeur du marché, selon le moins élevé d ]


over-the-counter market [ OTC market | unlisted market | between-dealer market | street market | unlisted securities market | curb market ]

marché hors cote [ marché de gré à gré | marché hors bourse | marché entre courtiers | marché au comptoir | coulisse ]


market order | at the market | at market | at the market order | at market order | market price order

ordre au prix du marché | ordre au cours du marché


Ordinance of 18 December 2013 on the Central Visa Information System [ OVIS ]

Ordonnance du 18 décembre 2013 sur le système central d´information sur les visas | Ordonnance VIS [ OVIS ]


social marketing | cause marketing | social cause marketing | cause related marketing | CRM | non-profit-making marketing

marketing social | marketing éthique | mercatique sociale


e-marketing | electronic marketing | digital marketing | Webmarketing | cybermarketing | online marketing | Internet marketing | Netmarketing

cybermarketing | webmarketing | marketing en ligne | marketing sur Internet | marketing Internet | marketing numérique | marketing électronique | e-marketing
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The 2013 marketing ban applies to all cosmetic products placed on the Union's market, thus to those produced in the Union and to imported cosmetic products alike.

L’interdiction de 2013 s’applique à tous les produits cosmétiques mis sur le marché dans l’Union, qu’ils soient produits à l’intérieur de celle-ci ou qu’ils y soient importés.


This marketing ban applies to all but the most complex human health effects ("endpoints") to be tested to demonstrate the safety of cosmetic products (repeated-dose systemic toxicity, skin sensitisation, carcinogenicity, reproductive toxicity and toxicokinetics), for which the European Parliament and the Council extended the deadline to 11 March 2013 ("2013 marketing ban").

Tous les effets sur la santé humaine sur lesquels portent les tests visant à évaluer l’innocuité des produits cosmétiques sont concernés par cette interdiction de mise sur le marché, à l’exception des effets les plus complexes (toxicité systémique à doses répétées, sensibilisation cutanée, cancérogénèse, toxicité pour la reproduction et toxicocinétique), pour lesquels le Parlement européen et le Conseil ont reporté au 11 mars 2013 l’échéance fixée («interdiction de mise sur le marché de 2013»).


Going forward the Cosmetics Regulation provides the adequate legal framework to ensure the implementation of the 2013 marketing ban and its provisions are directly applicable in all Member States as of 11 July 2013.

Pour ce qui est de l’avenir, le règlement sur les cosmétiques prévoit le cadre juridique nécessaire à l’application de l’interdiction de mise sur le marché de 2013 et ses dispositions sont directement applicables dans tous les États membres à compter du 11 juillet 2013.


The deadline for the 2013 marketing ban in the Cosmetics Directive/Regulation enters into force on 11 March 2013.

L’interdiction de mise sur le marché prévue pour 2013 dans la directive/le règlement sur les cosmétiques entre en vigueur le 11 mars 2013.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
According to Article 4a (2.3) of the Cosmetics Directive the Commission was called upon to inform the European Parliament and the Council where, for technical reasons, one or more of the tests covered by the 2013 marketing ban would not be developed and validated by 2013 and to put forward a legislative proposal.

Conformément à l’article 4 bis, paragraphe 2.3, de la directive sur les cosmétiques, la Commission est tenue d’informer le Parlement européen et le Conseil dans l’hypothèse où, pour des raisons techniques, une ou plusieurs méthodes d’expérimentation concernées par l’interdiction de mise sur le marché de 2013 ne seraient pas développées et validées pour 2013, ainsi que de présenter une proposition législative.


the value of the position determined by the mark-to-market method or the mark-to-model method as provided in points (b) and (c) of Article 104(2) of Regulation (EU) No 575/2013 (‘market value of the option or warrant’).

la valeur de la position déterminée par la méthode d'évaluation à la valeur de marché ou de la méthode d'évaluation à la valeur de modèle comme prévu à l'article 104, paragraphe 2, points b) et c) du règlement (UE) no 575/2013 («valeur de marché de l'option ou du warrant»).


1. By way of derogation from Article 3(1) of Regulation (EC) No 967/2006, the amount of the surplus levy for a maximum quantity of 150 000 tonnes of sugar in white sugar equivalent and 8 000 tonnes of isoglucose in dry matter, produced in excess of the quota fixed in Annex VI to Regulation (EC) No 1234/2007 and released on the Union market in the 2012/2013 marketing year, shall be fixed at EUR 224 per tonne.

1. Par dérogation à l’article 3, paragraphe 1, du règlement (CE) no 967/2006, le montant du prélèvement sur les excédents est fixé à 224 EUR par tonne pour une quantité maximale de 150 000 tonnes de sucre, exprimées en équivalent de sucre blanc, et de 8 000 tonnes d’isoglucose, exprimées en matière sèche, produites en sus du quota fixé à l’annexe VI du règlement (CE) no 1234/2007 et mises sur le marché de l’Union au cours de la campagne de commercialisation 2012/2013.


The expected increase of this already high price level at the beginning of the 2012/2013 marketing year substantiated the risk of serious market disturbances which had to be prevented by the necessary measures.

L’augmentation prévue de ce prix, déjà élevé, au début de la campagne de commercialisation 2012/2013 a suscité le risque de graves perturbations du marché, qu’il convenait de prévenir au moyen des mesures nécessaires.


The expected increase of this already high price level during the 2012/2013 marketing year substantiates the risk of serious market disturbances which should be prevented by the necessary measures.

L’augmentation prévue de ce prix, déjà élevé, au cours de la campagne 2012/2013 suscite le risque de graves perturbations du marché, qu’il convient de prévenir au moyen des mesures nécessaires.


1. By way of derogation from Article 3(1) of Regulation (EC) No 967/2006, the amount of the surplus levy for a maximum quantity of 150 000 tonnes of sugar in white sugar equivalent and 8 000 tonnes of isoglucose in dry matter, produced in excess of the quota fixed in Annex VI to Regulation (EC) No 1234/2007 and released on the Union market in the 2012/2013 marketing year, shall be fixed at EUR 177 per tonne.

1. Par dérogation à l’article 3, paragraphe 1, du règlement (CE) no 967/2006, le montant du prélèvement sur les excédents est fixé à 177 EUR par tonne pour une quantité maximale de 150 000 tonnes de sucre, exprimées en équivalent de sucre blanc, et de 8 000 tonnes d’isoglucose, exprimées en matière sèche, produites en sus du quota fixé à l’annexe VI du règlement (CE) no 1234/2007 et mises sur le marché de l’Union au cours de la campagne de commercialisation 2012/2013.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'2013 marketing' ->

Date index: 2021-12-27
w