Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
24 hr Information and Referral Telephone Line

Vertaling van "24 hr Information and Referral Telephone Line " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
24 hr Information and Referral Telephone Line

service téléphonique de renseignements et d'orientation 24 heures
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Our organization was founded in 1980 and operates Anderson House, the only emergency shelter for abused women and children on P.E.I. Our other services include a 24-hour-per-day crisis and information telephone line, community-based services for children, outreach services in four geographic areas across the island, second-stage housing in three geographic areas of the island, support and information groups for women, and public education and training programs.

Notre organisme a été fondé en 1980 et gère Anderson House, le seul refuge pour les femmes et les enfants maltraités de l'Île-du-Prince-Édouard. Nos autres services comprennent un service d'aide et d'information téléphonique qui fonctionnent 24 heures sur 24, des services communautaires pour les enfants, des services locaux implantés dans les quatre régions géographiques de l'île, des refuges de deuxième étape dans trois secteurs géographiques de l'île, des groupes de soutien et d'information pour les femmes ainsi que des programmes de sensibilisation et de formation.


Q-240 — Mr. Jaffer (Edmonton—Strathcona) — With regard to ports of entry into Canada: (a) what are the standards used by all customs officers across Canada to determine a high-risk traveller or shipment, and what is the standard procedure as to what to do with such a traveller or shipment once it is determined to be high-risk; (b) under what standard procedure are customs officers expected to refer travellers to immigration officers, and is there any standard for immigration officers to notify customs officers as to the result ...[+++]

Q-240 — M. Jaffer (Edmonton—Strathcona) — En ce qui concerne les points d’entrée au Canada : a) quelles sont les normes utilisées par tous les agents des douanes du Canada pour déterminer ce qu’est un voyageur ou une cargaison à haut risque, et quelle est la procédure normale à l’égard d’un tel voyageur ou d’une telle cargaison une fois que l’on a déterminé qu’il s’agit d’un cas à haut risque; b) quelle procédure les agents des douanes doivent-ils normalement utiliser pour renvoyer des voyageurs vers les agents d’immigration, et y a-t-il une ma ...[+++]


(Return tabled) Question No. 240 Mr. Rahim Jaffer: With regard to ports of entry into Canada: (a) what are the standards used by all customs officers across Canada to determine a high-risk traveller or shipment, and what is the standard procedure as to what to do with such a traveller or shipment once it is determined to be high-risk; (b) under what standard procedure are customs officers expected to refer travellers to immigration officers, and is there any standard for immigration officers to notify customs officers as to the result ...[+++]

Question n 240 M. Rahim Jaffer: En ce qui concerne les points d’entrée au Canada: a) quelles sont les normes utilisées par tous les agents des douanes du Canada pour déterminer ce qu’est un voyageur ou une cargaison à haut risque, et quelle est la procédure normale à l’égard d’un tel voyageur ou d’une telle cargaison une fois que l’on a déterminé qu’il s’agit d’un cas à haut risque; b) quelle procédure les agents des douanes doivent-ils normalement utiliser pour renvoyer des voyageurs vers les agents d’immigration, et y a-t-il une ma ...[+++]


I am sorry if I have misunderstood this part of the bill, but would this telephone line be 24-hour, 7-day-per-week information line?

Je suis désolée si j'ai mal interprété cette disposition du projet de loi, mais cette ligne serait-elle ouverte 24 heures par jour, sept jours par semaine?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This telephone line would be intended for the collection of information and evidence on missing or sexually exploited children, and would be available free of charge 24 hours a day.

Cette ligne, destinée à la récolte d'informations et de témoignages relatifs aux enfants disparus ou sexuellement exploités, serait accessible 24 heures sur 24 et gratuite.




Anderen hebben gezocht naar : 24 hr Information and Referral Telephone Line     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'24 hr Information and Referral Telephone Line' ->

Date index: 2024-07-21
w