Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AET Framework
AETF
Aboriginal Education and Training Framework
Aboriginal Education and Training Strategy
EQARF
EQAVET
ET 2020
European Quality Assurance Reference Framework

Traduction de «Aboriginal Education and Training Framework » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Aboriginal Education and Training Framework [ AETF | AET Framework ]

Cadre pour l'éducation et la formation professionnelle des Autochtones


Aboriginal Education and Training Strategy

Stratégie de formation et d'enseignement pour les Autochtones


European Quality Assurance Reference Framework | European Quality Assurance Reference Framework for Vocational Education and Training | EQARF [Abbr.] | EQAVET [Abbr.]

cadre européen de référence pour l'assurance de la qualité | cadre européen de référence pour l'assurance de la qualité dans l'enseignement et la formation professionnels | CERAQ [Abbr.]


Strategic framework for European cooperation in education and training | ET 2020 [Abbr.]

Cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l'éducation et de la formation


EEC-EFTA Joint Committee on the implementation of the agreement establishing cooperation in the field of education and training within the framework of the Erasmus programme

Comité mixte CEE-pays de l'AELE pour la mise en oeuvre de l'accord instituant une coopération en matière d'éducation et de formation dans le cadre du programme ERASMUS


DAOD 5031-2, Individual Training and Education Strategic Framework

DOAD 5031-2, Cadre stratégique de l’instruction individuelle et de l’éducation
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Over the past several years I have been involved in the development of the aboriginal post-secondary education and training framework,which was a policy piece; the aboriginal service plans, which we started about five years ago; the Aboriginal post-secondary education policy table, which drives the policy and ultimately the legislation in British Columbia on aboriginal post-secondary education and training; and the northern B.C. regional workforce t ...[+++]

Vous constaterez, au cours de mon exposé, pourquoi ce contexte est si important. Ces dernières années, j'ai participé au développement du cadre pour la formation et l'éducation postsecondaire des Autochtones, un document stratégique; aux plans de services pour les Autochtones, que nous avons lancés il y a environ cinq ans; au groupe de discussion sur les politiques sur l'éducation postsecondaire des Autochtones, qui dirige la politique et, au bout du compte, les mesures législatives sur la formation et l'éducation postsecondaires des Autochtones en Colombie-Britannique; et aux groupes de discussion sur la ...[+++]


(Return tabled) Question No. 838 Ms. Rathika Sitsabaiesan: With regard to Human Resources and Skills Development Canada (HRSDC) funding in the riding of Scarborough—Rouge River for the last five fiscal years: (a) what is the total amount of spending by (i) year, (ii) program; (b) what is the amount of each spending item by (i) Aboriginal Skills and Employment Partnership (ASEP), (ii) Aboriginal Skills and Employment Training Strategy, (iii) Abo ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 838 Mme Rathika Sitsabaiesan: En ce qui concerne les dépenses engagées par Ressources humaines et Développement des compétences Canada (RHDCC) dans la circonscription de Scarborough—Rouge River au cours des cinq derniers exercices: a) à combien s’élèvent-elles par (i) exercice, (ii) programme; b) quelle somme a été dépensée à chacun des postes de dépenses au titre (i) du programme Partenariat pour les compétences et l’emploi des Autochtones (PCEA), (ii) de la Stratégie pour les compétences et l’emploi des Autochtones, (iii) du Fonds d’investissement stratégique pour les compétences et la formation des ...[+++]


Mr. Patrick: For example, in the city of Prince George, you have a funding source for economic development; you have PGNAETA, the Prince George Nechako Aboriginal Education and Training Association, or some other training capacity to allow people to have some training source; you have UNBC and you have CNC and they all provide aboriginal training, technical and professional development.

M. Patrick : Par exemple, la ville de Prince George finance le développement économique. Le Prince George Nechako Aboriginal Education and Training Association, le PGNAETA, ou une autre association de formation offre des cours aux Autochtones.


(Return tabled) Question No. 266 Hon. John McKay: With regard to Human Resources and Skills Development Canada funding in the riding of Scarborough—Guildwood for the last five fiscal years: (a) what is the total amount of spending by (i) year, (ii) program; and (b) what is the amount of each spending item by (i) Technical Assistance and Foreign-Based Cooperative Activities (International Trade and Labour Program), (ii) Skills Link (Youth Employment Strategy), (iii) Consultation and Partnership-Building and Canadian-Based Cooperative Activities (International Trade and Labour Program), (iv) Canada Summer Jobs (Youth Employment Strategy), ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 266 L'hon. John McKay: En ce qui concerne le financement des cinq dernières années financières de Ressources humaines et Développement des compétences Canada dans la circonscription de Scarborough—Guildwood: a) quel est le montant total des dépenses par (i) année, (ii) programme; b) quel est le montant, pour chaque poste de dépenses, pour (i) Aide technique et les activités de coopération à l'étranger (Programme des affaires du travail liées au commerce international), (ii) Connexion compétences (S ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(Return tabled) Question No. 365 Hon. Scott Brison: With regard to Human Resources and Skills Development Canada funding in the riding of Kings–Hants for the last five fiscal years: (a) what is the total amount of spending by (i) year, (ii) program; and (b) what is the amount of each spending item by (i) Technical Assistance and Foreign-Based Cooperative Activities (International Trade and Labour Program), (ii) Skills Link (Youth Employment Strategy), (iii) Consultation and Partnership-Building and Canadian-Based Cooperative Activities (International Trade and Labour Program), (iv) Canada Summer Jobs (Youth Employment Strategy), (v) Chi ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 365 L'hon. Scott Brison: En ce qui concerne le financement accordé au cours des cinq derniers exercices par Ressources humaines et Développement des compétences Canada à la circonscription de Kings–Hants: a) quel est le montant total des dépenses par (i) année, (ii) programme; b) quel est le montant, pour chaque poste de dépenses, pour (i) Aide technique et les activités de coopération à l'étranger (Programme des affaires du travail liées au commerce international), (ii) Connexion compétences (Stra ...[+++]


Youth on the Move: – a framework for improving Europe's education and training systems Report: Milan Zver (A7-0169/2011) Report on Youth on the Move: – a framework for improving Europe's education and training systems [COM(2010)0477 - - 2010/2307(INI)] Committee on Culture and Education

Jeunesse en mouvement - un cadre destiné à améliorer les systèmes d'éducation et de formation en Europe Rapport: Milan Zver (A7-0169/2011) Rapport sur "Jeunesse en mouvement: un cadre destiné à améliorer les systèmes d'éducation et de formation en Europe" [COM(2010)0477 - - 2010/2307(INI)] Commission de la culture et de l'éducation


62. Takes the view that mobility for the acquisition of new skills is a strong tool for improving the skills and competences, personal development and active citizenship of young people; takes the view that voluntary mobility in the framework of schooling and vocational training, further training and higher education should therefore be promoted for all young people, irrespective of their financial, social and ethnic background, the type of education or training in which they are engaged, and ...[+++]

62. estime que la mobilité transnationale destinée à acquérir de nouvelles compétences constitue un outil solide pour améliorer les aptitudes, les compétences, le développement personnel et la citoyenneté active des jeunes; est d'avis que la mobilité volontaire, dans le cadre de la formation scolaire et professionnelle, de la formation complémentaire et de l'enseignement supérieur, doit donc être promue pour tous les jeunes, indépendamment de leur situation financière, sociale et ethnique, du type de formation qu'ils suivent et de leurs handicaps, de leurs problèmes de santé ou de leur situation ...[+++]


62. Takes the view that mobility for the acquisition of new skills is a strong tool for improving the skills and competences, personal development and active citizenship of young people; takes the view that voluntary mobility in the framework of schooling and vocational training, further training and higher education should therefore be promoted for all young people, irrespective of their financial, social and ethnic background, the type of education or training in which they are engaged, and ...[+++]

62. estime que la mobilité transnationale destinée à acquérir de nouvelles compétences constitue un outil solide pour améliorer les aptitudes, les compétences, le développement personnel et la citoyenneté active des jeunes; est d'avis que la mobilité volontaire, dans le cadre de la formation scolaire et professionnelle, de la formation complémentaire et de l'enseignement supérieur, doit donc être promue pour tous les jeunes, indépendamment de leur situation financière, sociale et ethnique, du type de formation qu'ils suivent et de leurs handicaps, de leurs problèmes de santé ou de leur situation ...[+++]


8. Takes the view that mobility for the acquisition of new skills is a strong tool for improving the skills and competences, personal development and active citizenship of young people; takes the view that voluntary mobility in the framework of schooling and vocational training, further training and higher education should therefore be promoted for all young people, irrespective of their financial, social and ethnic background, the type of education or training in which they are engaged, and of their disabilities, health problems or geographical situation, and should be encouraged by professional guidance and counselling made available throughout the process; emphasises that mobility must not lead to a lowering of the social standards in ...[+++]

8. estime que la mobilité transnationale destinée à acquérir de nouvelles compétences constitue un outil solide pour améliorer les aptitudes, les compétences, le développement personnel et la citoyenneté active des jeunes; est d'avis que la mobilité volontaire, dans le cadre de la formation scolaire et professionnelle, de la formation complémentaire et de l'enseignement supérieur, doit donc être promue pour tous les jeunes, indépendamment de leur situation financière, sociale et ethnique, du type de formation qu'ils suivent et de leurs handicaps, de leurs problèmes de santé ou de leur situation géographique, et devrait être encouragée par l'orientation professionnelle et les conseils en la matière tout au long du processus; souligne que l ...[+++]


3.1.1. Though the Commission has produced a valuable survey of the issues for seafarers' education and training in the shipping industry, it has missed the opportunity to provide a wider, in-depth survey of the maritime sector professions and the relations between shore-based occupations and labour markets in the maritime sector and seafaring occupations and labour markets. A further missing element in the Commission's approach is the absence of any attempt to compare the situation with other analogous professions in relation to education and training frameworks.

3.1.1. La Commission a certes élaboré une vue d'ensemble satisfaisante des questions liées à l'éducation et à la formation des gens de mer dans la marine marchande, mais elle a omis de mener une étude plus large et plus approfondie des professions maritimes et des liens entre, d'une part, les professions à terre et les marchés de l'emploi dans le secteur maritime et, de l'autre, les emplois maritimes et les marchés de l'emploi. L'approche de la Commission pèche également par l'absence de toute tentative de comparer la situation avec d'autres professions analogues s'agissant des systèmes d'éducation et de formation.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Aboriginal Education and Training Framework' ->

Date index: 2022-02-02
w