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Accelerate individual learning
Accumulation of individuals′ learning outcomes
Construct individual learning plans
Constructing individual learning plans
Constructs individual learning plans
Develop individual learning plans
ILA
Individual Learning Account
Individual axis acceleration
Individual joint acceleration
Individual learning
Individual learning program
Individualized learning
Individualized path for learning
Just-for-me learning
One-on-one learning
One-to-one learning
Training process

Vertaling van "Accelerate individual learning " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
accelerate individual learning

accélérer les processus d'apprentissage individuel


constructing individual learning plans | constructs individual learning plans | construct individual learning plans | develop individual learning plans

élaborer des plans d'apprentissage individuels


individualized learning [ individual learning | just-for-me learning | one-on-one learning | one-to-one learning ]

apprentissage individualisé [ apprentissage individuel | enseignement en face-à-face | apprentissage juste pour moi | enseignement en tête-à-tête | enseignement à la carte ]


individual axis acceleration [ individual joint acceleration ]

accélération d'axe


Individual Learning Account | ILA [Abbr.]

compte de formation individuel


accumulation of individuals′ learning outcomes

capitalisation des acquis des apprentissages individuels


training process | individual learning program

parcours de formation


individual axis acceleration

accélération d'axe individuel


individualized path for learning

cheminement particulier de formation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
22. Asks for further support for national and European measures to guarantee equitable inclusion, fair access to study, successful progression and a sustainable support system (e.g. housing, transport expenses, etc.) for all students, as well as targeted support in particular for those who belong to under-represented groups, socially disadvantaged backgrounds and those experiencing financial difficulties, in order to reduce the drop-out rate and ensure that education and training are independent of socio-economic factors which cause disadvantages and that teaching meets individual learning needs; recommends that the ...[+++]

22. demande un soutien renforcé en faveur des mesures adoptées dans les États membres et au niveau européen pour garantir des conditions équitables d'insertion et d'accès aux études, la progression et l'achèvement des études ainsi qu'un système d'accompagnement durable (par exemple, frais de logement, de transport, etc.) pour tous les étudiants, et en particulier pour ceux qui appartiennent à des catégories sous-représentées, qui sont issus de milieux socialement défavorisés ou qui ont des difficultés financières, afin de réduire le taux d'abandon et de garantir que l'enseignement et la formation ne dépendent pas de facteurs socio-économ ...[+++]


22. Asks for further support for national and European measures to guarantee equitable inclusion, fair access to study, successful progression and a sustainable support system (e.g. housing, transport expenses, etc.) for all students, as well as targeted support in particular for those who belong to under-represented groups, socially disadvantaged backgrounds and those experiencing financial difficulties, in order to reduce the drop-out rate and ensure that education and training are independent of socio-economic factors which cause disadvantages and that teaching meets individual learning needs; recommends that the ...[+++]

22. demande un soutien renforcé en faveur des mesures adoptées dans les États membres et au niveau européen pour garantir des conditions équitables d'insertion et d'accès aux études, la progression et l’achèvement des études ainsi qu'un système d'accompagnement durable (par exemple, frais de logement, de transport, etc.) pour tous les étudiants, et en particulier pour ceux qui appartiennent à des catégories sous-représentées, qui sont issus de milieux socialement défavorisés ou qui ont des difficultés financières, afin de réduire le taux d’abandon et de garantir que l'enseignement et la formation ne dépendent pas de facteurs socio-économ ...[+++]


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