documentation (leaflets, brochures, books, magazines, guidebooks, posters, whether or not framed, unframed photographs and photographic enlargements, maps, whether or not illustrated, window transparencies, and illustrated calendars) intended to be distributed free of charge and the principal purpose of which is to encourage the public to visit foreign countries, in particular
in order to attend cultural, tourist, sporting, religious or trade or profe
ssional meetings or events, provided that such literature contai
...[+++]ns not more than 25 % of private commercial advertising and that the general nature of its promotional aims is evident.les documents (dépliants,
brochures, livres, revues, guides, affiches encadrées ou non, photographies et agrandissements photographiques non encadrés, cartes géographiques illustrées ou non, vitrauphanies, calendriers illustrés) destinés à être distribués gratuitement et qui ont pour objet essentiel d’amener le public à visiter des pays étrangers, notamment à y assister à des réunions ou à des manifestations prés
entant un caractère culturel, touristique, sportif, religieux ou professionnel, pourvu que ces documents ne contiennent pas
...[+++]plus de 25 % de publicité commerciale privée et que leur but de propagande de caractère général soit évident.