(b) an imaginary inclined surface abutting the end of the strip surface associated with runway approach 35 and
ascending, from an assigned elevation of 21.24 m above sea level, at a ratio of 1.00 m measured vertically to 50.00 m measured horizontally, to an imaginary horizontal line drawn at right angl
es to the projected centre line of the strip surface and distant 15 000.00 m measured horizontally from the end of the strip surface; the outer ends of the imaginary horizontal line being 2 400.00 m from the projected centre line and 30
...[+++]0.00 m above the assigned elevation at the end of the strip surface associated with runway approach 35.b) une surface inclinée imaginaire qui est attenante à l’extrémité de la surface de bande associée à l’approche 35 de l
a piste et qui s’élève, à partir d’une altitude attribuée de 21,24 m, à raison de 1,00 m dans le sens vertical et de 50,00 m dans le sens horizontal, jusqu’à une ligne horizontale imaginaire tracée perpendiculairement au prolongement de l’axe de la surface de bande, à 15 000,00 m dans le sens horizontal de l’extrémité de la surface de bande, les extrémités extérieures de la ligne horizontale imaginaire étant à 2 400,00 m du prolongement de l’axe et à 300,00 m au-dessus de l’altitude attribuée à l’extrémité de la surface
...[+++]de bande associée à l’approche 35 de la piste.