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Brake anchor plate
Brake loaded torque
Brake loaded torque of a rotary pneumatic tool
Brake output shaft
Brake output torque
Brake slip torque
Brake spider
Dynamometer brake
Gyroscopic output torque
Loaded torque
Maximum brake loaded torque of a rotary pneumatic tool
Maximum loaded torque
Output torque of a gyroscope
Torque brake
Torque dynamometer
Torque spider

Vertaling van "Brake output torque " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


gyroscopic output torque [ output torque of a gyroscope ]

couple de sortie du gyroscope [ couple gyroscopique de sortie ]


maximum brake loaded torque of a rotary pneumatic tool | maximum loaded torque

couple maximal en charge d'un outil pneumatique rotatif


brake loaded torque of a rotary pneumatic tool | loaded torque

couple en charge d'un outil pneumatique rotatif






brake spider | torque spider | brake anchor plate

porte-segments de frein | support de frein | flasque de frein




dynamometer brake | torque brake | torque dynamometer

frein dynamométrique | frein dynamométrique d'absorption
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2.1.4.6. a continuous recording of brake output torque.

2.1.4.6. un enregistrement continu du couple de freinage produit.


2.4. Output torque or brake pressure (constant torque method) and working surface temperature shall be recorded.

2.4. Le couple de sortie ou la pression de freinage (méthode du couple constant) et la température de la surface utile doivent être enregistrées.


2.1.4.6.a continuous recording of brake outputrque.

2.1.4.6.enregistrement continu du couple de freinage de sortie.


2.SYMBOLS AND DEFINITIONS (The reference brake symbols shall have the suffix e) P=normal reaction of road surface on the axle under static conditions C=camshaft input torque Cmax=maximum technically permissible camshaft input torque C0=threshold camshaft input torque, i.e. minimum camshaft torque necessary to produce a measurable brake torque R=tyre rolling radius (dynamic) T=brake force at tyre/road interface M=brake torque = T 7 R z=braking rate P T = RPM s=actuator stroke (working stroke plus free stroke) Sp=effective stroke - the stroke at ...[+++]

P=réaction normale de la route sur l'essieu en conditions statistiques C=couple appliqué sur l'axe de la came Cmax=couple maximal techniquement admissible appliqué sur l'axe de la came C0=couple minimal utile sur l'axe de la came couple minimal à appliquer sur l'axe de la came pour produire un couple de freinage mesurable R=rayon de roulement (dynamique) du pneu T=force de freinage à l'interface pneu/route M=couple de freinage = T.R Z=taux de freinage = T P ou RPM s=course du récepteur (course utile + course à vide) sp=course effective : la course à laquelle la poussée exercée est de 90 % de la poussée moyenne (ThA) ThA=poussée moyenne : la poussée moyenne est déterminée par intégration de la partie de courbe située entre les valeurs d'un t ...[+++]




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'Brake output torque' ->

Date index: 2023-11-17
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