Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Break even passenger load factor
Break-even load factor
Break-even passenger total
Break-even point break-even factor
Load factor
Passenger load factor
Revenue passenger load factor
Seat factor
Seat load factor
Seat-load factor

Vertaling van "Break even passenger load factor " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
break even passenger load factor

taux de remplissage d'équilibre


load factor | passenger load factor | seat-load factor

coefficient de chargement | coefficient de remplissage | coefficient d'occupation | taux de remplissage


passenger load factor | seat load factor

taux d'occupation des sièges


passenger load factor [ seat factor ]

coefficient d'occupation passagers [ coefficient d'occupation | facteur sièges | coefficient d'occupation des sièges ]




revenue passenger load factor

revenu par coefficient d'occupation des sièges


break-even load factor

coefficient de remplissage d'équilibre


break-even point break-even factor

seuil de rentabilité
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
You're saying the passenger load factor makes a lot of sense because the planes would be running at pretty close to 100% capacity and basically the optimum use of equipment.

Vous dites que le coefficient d'occupation a son importance puisque les avions seraient remplis presque à capacité, ce qui donnerait une utilisation optimale du matériel.


It may be true of the odd flight, but the reality is that the average passenger load factor is over 70% in this country.

C'est peut-être vrai pour un vol ici ou là, mais en réalité, le coefficient d'occupation est supérieur à 70 p. 100 au pays.


Taking again a hypothetical 80-passenger load factor, now suddenly you can justify five flights between the cities.

Utilisant encore une fois un chiffre hypothétique de 80 passagers, on peut maintenant justifier l'existence de cinq vols entre les villes.


Second, the number of departing passengers for the remaining period was derived from the annual seat capacity, implied by the number of turnarounds, assuming a load factor of 82 %, i.e. Ryanair's network wide average load factor at the time the agreements were signed.

Deuxièmement, le nombre de passagers en partance pour la période restante a été tiré de la capacité annuelle en sièges, qu'impliquait le nombre de rotations, en supposant un coefficient d'occupation de 82 %, à savoir un coefficient d'occupation moyen à l'échelle du réseau de Ryanair au moment où les contrats ont été signés.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The MEO would have taken into account the impact of the air route in question on future revenues and costs by, in this case, estimating the increase in the number of passengers using those routes, which would have reflected the possible positive effect of marketing services in the form of a higher expected load ratio (or load factor) (107) for those air routes.

L'OEM aurait tenu compte de l'impact de la liaison aérienne concernée sur les futurs recettes et coûts en estimant, en l'espèce, l'augmentation du nombre de passagers utilisant ces liaisons, qui aurait reflété l'éventuel effet positif des services de marketing sous la forme d'un coefficient de chargement (ou coefficient d'occupation) (107) escompté supérieur pour ces liaisons aériennes.


On page 13 we show a scenario of a Boeing 737-700, again, with various passenger load factors.

À la page 13, nous avons un Boeing 737-700 et, de nouveau, les coefficients d'occupation varient.


Air Canada and WestJet have informed us that there has been a drop in passenger load factors between January 2002 and January 2003.

Air Canada et WestJet nous ont informés que les coefficients d'occupation ont connu une réduction de janvier 2002 à janvier 2003.


As was mentioned in the comments by the interested parties, small airports do not generally have the passenger volumes necessary for them to reach critical size and the break-even point.

Comme cela a été mentionné dans les commentaires des parties intéressées, des aéroports de petites tailles ne disposent généralement pas des volumes de passagers qui leur sont nécessaires pour atteindre la taille critique et le seuil de rentabilité.


The Walloon public authorities can grant discriminatory reductions in order to attract new users such as Ryanair, which will allow a regional airport such as Charleroi to exceed one million passengers and thus reach break-even point".

Les autorités publiques wallonnes peuvent accorder de manière discriminatoire des rabais afin d'attirer de nouveaux utilisateurs tels que Ryanair qui permettront à un aéroport régional tel que Charleroi de dépasser le million de passagers lui permettant d'atteindre le seuil de rentabilité".


Without these passenger volumes, the airport would be in a constant struggle to reach break-even point.

Sans ces volumes de passagers, l'aéroport devrait lutter en permanence pour atteindre le seuil de rentabilité.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Break even passenger load factor' ->

Date index: 2022-11-20
w