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Align business development efforts
Align effort towards business development
Align efforts towards business development
Aligning efforts towards business development
Business Development Bank of Canada Act
Business developer
Business developers
Business development director
Business development executive
Business development manager
Business development strategist
Deputy Minister's Committee on IBD
Deputy Ministerial Committee on IBD
Federal Business Development Bank Act
IBD DMC
IBDA
ICT business development manager
ICT commercial development manager
IT business development manager
IT commercial development manager
International Business Development Program
Region favorable for business activity
Region favorable for business development
Region with a favorable business environment

Vertaling van "Business Development Plan " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
align effort towards business development | aligning efforts towards business development | align business development efforts | align efforts towards business development

faire converger les efforts en faveur du développement d’une entreprise


business development executive | business development strategist | business developer | business developers

responsable de la prospection | responsable du marketing opérationnel


Business Development Bank of Canada Act [ An Act to continue the Federal Business Development Bank under the name Business Development Bank of Canada | Federal Business Development Bank Act | An Act to incorporate the Federal Business Development Bank ]

Loi sur la Banque de développement du Canada [ Loi visant à maintenir la Banque fédérale de développement sous la dénomination de Banque de développement du Canada | Loi sur la Banque fédérale de développement | Loi établissant la Banque fédérale de développement ]


ICT commercial development manager | IT commercial development manager | ICT business development manager | IT business development manager

directeur du développement de l'activité informatique | directrice du développement de l'activité informatique | responsable du développement de l'activité technologies de l'information et de la communication | responsable informatique du développement commercial


Canada-Atlantic Provinces Agreement on International Business Development [ IBDA | Canada/Atlantic Provinces International Business Development Agreement | Canada/Atlantic Provinces COOPERATION Agreement on International Business Development | International Business Development Program ]

Entente Canada-provinces de l'Atlantique sur la promotion du commerce extérieur [ EPCE | Entente de COOPÉRATION Canada-provinces de l'Atlantique sur la promotion du commerce extérieur | Programme de promotion du commerce extérieur ]


Deputy Ministerial Committee for International Business Development [ IBD DMC | Deputy Ministerial Committee on International Business Development | Deputy Ministerial Committee on IBD | Deputy Minister's Committee on International Business Development | Deputy Minister's Committee on IBD ]

Comité des sous-ministres chargé du développement du commerce international [ CSM DCI | Comité de sous-ministres chargé de la promotion du commerce international | Comité de sous-ministres chargé de la PCI ]


business developer | business development director | business development manager

responsable du développement


business developer | business development manager | business development director

responsable du développement commercial | responsable du développement des affaires | directeur du développement commercial | directrice du développement commercial | directeur du développement des affaires | directrice du développement des affaires | responsable du développement


business developer | business development director | business development manager

responsable du développement


region with a favorable business environment | region favorable for business development | region favorable for business activity

région favorable aux entreprises | région entrepreneuriale
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(b)the assessment by the Member State of the progress of the business plan, payment options as well as modalities for access to other measures for young farmers under the farm and business development measure referred to in Article 19.

b)l'évaluation, par l'État membre, de l'état d'avancement du plan d'entreprise, les options de paiement, ainsi que les modalités de l'accès à d'autres mesures pour les jeunes agriculteurs dans le cadre de la mesure relative au développement des exploitations agricoles et des entreprises visée à l'article 19.


the assessment by the Member State of the progress of the business plan, payment options as well as modalities for access to other measures for young farmers under the farm and business development measure referred to in Article 19.

l'évaluation, par l'État membre, de l'état d'avancement du plan d'entreprise, les options de paiement, ainsi que les modalités de l'accès à d'autres mesures pour les jeunes agriculteurs dans le cadre de la mesure relative au développement des exploitations agricoles et des entreprises visée à l'article 19.


(b)the assessment by the Member State of the progress of the business plan, payment options as well as modalities for access to other measures for young farmers under the farm and business development measure referred to in Article 19.

b)l'évaluation, par l'État membre, de l'état d'avancement du plan d'entreprise, les options de paiement, ainsi que les modalités de l'accès à d'autres mesures pour les jeunes agriculteurs dans le cadre de la mesure relative au développement des exploitations agricoles et des entreprises visée à l'article 19.


(b)the assessment by the Member State of the progress of the business plan, payment options as well as modalities for access to other measures for young farmers under the farm and business development measure referred to in Article 19.

b)l'évaluation, par l'État membre, de l'état d'avancement du plan d'entreprise, les options de paiement, ainsi que les modalités de l'accès à d'autres mesures pour les jeunes agriculteurs dans le cadre de la mesure relative au développement des exploitations agricoles et des entreprises visée à l'article 19.


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the assessment by the Member State of the progress of the business plan, payment options as well as modalities for access to other measures for young farmers under the farm and business development measure referred to in Article 20;

l'évaluation, par l'État membre, de l'état d'avancement du plan d'entreprise, les options de paiement, ainsi que les modalités de l'accès à d'autres mesures pour les jeunes agriculteurs dans le cadre de la mesure relative au développement des exploitations agricoles et des entreprises visée à l'article 20;


"(c) the restoring of the good environmental conditions of the factory site and the production of a business development plan which covers the planned economic activity and the impact of the restructuring on the environment and employment and which takes account of the situation in the region; within the period referred to in Article 4(2)(f).

(c) dans le délai visé à l'article 4, paragraphe 2, point f), la réhabilitation environnementale du site de l'usine et l'établissement d'un plan de développement de l'exploitation qui inclut un plan d'activité économique et l'évaluation des conséquences de la restructuration pour l'environnement et l'emploi, compte tenu de la situation régionale.


"(c) the restoring of the good environmental conditions of the factory site and the production of a business development plan which covers the planned economic activity and the impact of the restructuring on the environment and employment and which takes account of the situation in the region; within the period referred to in point (f) of Article 4(2).

(c) dans le délai visé à l'article 4, paragraphe 2, point f), la réhabilitation environnementale du site de l'usine et l'établissement d'un plan de développement de l'exploitation qui inclut un plan d'activité économique et l'évaluation des conséquences de la restructuration pour l'environnement et l'emploi, compte tenu de la situation régionale.


In this way, companies should be able easily to identify opportunities for business development; the Paediatric Committee should be able better to judge the need for medicinal products and studies when assessing draft paediatric investigation plans, waivers and deferrals; and healthcare professionals and patients should have an information source available to support their decisions as to which medicinal products to choose.

Les entreprises devraient ainsi pouvoir détecter aisément les opportunités de développement économique, le comité pédiatrique devrait être à même de mieux juger de la nécessité des médicaments et des études lorsqu'il évalue des projets de plans d'investigation pédiatrique, de dérogations et de reports, et les professionnels de santé et les patients devraient disposer d'une source d'informations susceptible d'éclairer leurs décisions en matière de choix de médicaments.


6. Draws attention to the need for differentiation of lump sum payments to semi-subsistence farms for stabilisation or restructuring; therefore calls for an annual lump sum payment of € 750 to semi-subsistence farms which are not able to submit a business development plan and a lump sum payment of € 1500 tied to presentation of a business development plan;

6. rappelle la nécessité d'établir des distinctions au sein des paiements forfaitaires versés aux exploitations de semi-subsistance en vue de la stabilisation et de la restructuration; demande par conséquent le versement d'un montant forfaitaire de 750 € aux exploitations de semi-subsistance qui ne sont pas encore en mesure de présenter un plan de développement de l'exploitation et d'un montant forfaitaire de 1500 € subordonné à l'élaboration du plan de développement de l'exploitation;


Three priorities have been selected to achieve this objective: 1) Development of the region - focusing on the conditions for growth (infrastructure, counselling, studies, etc.), 2) Business development - primarily development of SMEs (investment support, counselling, development plans etc.) and 3) Development of skills/human resources (more specifically development of skills in companies, development of strategic infrastructure and ...[+++]

Pour la réalisation de cet objectif, trois axes prioritaires ont été retenus : 1) développement de la région - axé sur les conditions de la croissance (infrastructure, conseil, études, etc.) ; 2) développement des entreprises - essentiellement des PME (soutien à l'investissement, conseil, plans de développement, etc.) ; 3) développement des compétences et des ressources humaines (plus précisément, développement des compétences da ...[+++]


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