Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ASMS
Association of Swiss Music Schools
Brandon University School of Music
CASN
CUMS
Canadian Association of Schools of Nursing
Canadian Association of University Schools of Music
Canadian Association of University Schools of Nursing
Canadian University Music Society

Vertaling van "Canadian Association University Schools Music " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Canadian University Music Society [ CUMS | Canadian Association of University Schools of Music ]

Société de musique des universités canadiennes [ SMUC | Association canadienne des écoles universitaires de musique ]


Canadian Association of Schools of Nursing [ CASN | Canadian Association of University Schools of Nursing ]

Association canadienne des écoles de sciences infirmières [ ACESI | Association canadienne des écoles universitaires de nursing ]


Brandon University School of Music

Brandon University School of Music


Association of Swiss Music Schools | ASMS [Abbr.]

Association Suisse des Écoles de Musique | ASEM [Abbr.]


Association of Swiss Music Schools [ ASMS ]

Association Suisse des Ecoles de Musique [ ASEM ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The traditional universities and the school associations have participated more actively than the open and distance universities.

Les universités traditionnelles et les associations du milieu scolaire ont participé plus activement que les universités ouvertes et à distance.


70. Calls on the Member States to encourage synergies at local level between the social partners, local professional associations, universities, school management bodies and educational units in order, through scientific studies and systematic consultations, to draw up a medium-term plan for future skill requirements and to calculate the number of pupils needed per area, which would increase the effectiveness of vocational training in effecting a direct and durable transition to the labour market;

70. demande aux États membres d'encourager les synergies au niveau local entre les partenaires sociaux, les associations professionnelles locales, les universités, les organes de gestion des écoles et les établissements d'enseignement afin de définir, au moyen d'études scientifiques et de consultations systématiques, un programme à moyen terme relatif aux futurs besoins en matière de compétences et de nombre d'élèves dans chaque domaine, et ce afin d'améliorer la capacité de la formation professionnelle à permettre l'entrée directe et durable sur le march ...[+++]


70. Calls on the Member States to encourage synergies at local level between the social partners, local professional associations, universities, school management bodies and educational units in order, through scientific studies and systematic consultations, to draw up a medium-term plan for future skill requirements and to calculate the number of pupils needed per area, which would increase the effectiveness of vocational training in effecting a direct and durable transition to the labour market;

70. demande aux États membres d'encourager les synergies au niveau local entre les partenaires sociaux, les associations professionnelles locales, les universités, les organes de gestion des écoles et les établissements d'enseignement afin de définir, au moyen d'études scientifiques et de consultations systématiques, un programme à moyen terme relatif aux futurs besoins en matière de compétences et de nombre d'élèves dans chaque domaine, et ce afin d'améliorer la capacité de la formation professionnelle à permettre l'entrée directe et durable sur le march ...[+++]


70. Calls on the Member States to encourage synergies at local level between the social partners, local professional associations, universities, school management bodies and educational units in order, through scientific studies and systematic consultations, to draw up a medium-term plan for future skill requirements and to calculate the number of pupils needed per area, which would increase the effectiveness of vocational training in effecting a direct and durable transition to the labour market;

70. demande aux États membres d'encourager les synergies au niveau local entre les partenaires sociaux, les associations professionnelles locales, les universités, les organes de gestion des écoles et les établissements d'enseignement afin de définir, au moyen d'études scientifiques et de consultations systématiques, un programme à moyen terme relatif aux futurs besoins en matière de compétences et de nombre d'élèves dans chaque domaine, et ce afin d'améliorer la capacité de la formation professionnelle à permettre l'entrée directe et durable sur le march ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20. Urges the Member States to ensure universal access to education and the provision of instruction in the preconditions for personal growth, including an ability to live together in society and ethical principles, the provision of life-skills and sex education, including responsibility and respect for one's partner and action to promote increased safety in schools for all children, to increase protection against violence, abuse, rape, the dangers of sexual promiscuity, unintended pregnancy and sexually transmitted infections includi ...[+++]

20. exhorte les États membres à assurer l'accès universel à l'éducation, à dispenser des cours sur les facteurs qui déterminent l'épanouissement personnel, en ce compris l'aptitude à vivre en société et les règles éthiques, des cours d'aptitude à relever les défis de la vie et d'éducation sexuelle, en ce compris la responsabilité et le respect de son/sa partenaire, ainsi qu'à œuvrer à plus de sécurité dans les écoles pour tous les enfants et à renforcer la protection contre la violence, les exactions, les viols, les dangers de la liberté sexuelle, les grossesses non désirées et les infections sexuellement transmissibles, en ce compris le ...[+++]


develop partnerships at all levels of public administration (national, regional and local), as well as between suppliers of educational services (schools, universities, etc.) and civil society in the broad sense (businesses, social partners, local associations, etc.).

développer des partenariats à tous les niveaux de l'administration publique (national, régional et local), ainsi qu’entre les fournisseurs de services éducatifs (écoles, universités, etc.) et la société civile au sens large (entreprises, partenaires sociaux, associations locales, etc.).


The info points, precincts and other information centres, together with local bodies, universities, schools, sports associations and cultural organisations are extremely useful elements in this.

Les infopoints, les carrefours et autres relais d'informations sont, au même titre que les autorités locales, les universités, les écoles, les clubs sportifs et les associations culturelles, précieux.


develop partnerships at all levels of public administration (national, regional and local), as well as between suppliers of educational services (schools, universities, etc.) and civil society in the broad sense (businesses, social partners, local associations, etc.).

développer des partenariats à tous les niveaux de l'administration publique (national, régional et local), ainsi qu’entre les fournisseurs de services éducatifs (écoles, universités, etc.) et la société civile au sens large (entreprises, partenaires sociaux, associations locales, etc.).


Grundtvig is aimed at formal institutions (schools, universities) as well as informal ones (associations, museums, etc.), in order to carry out projects aimed at: improving cooperation between educational levels, creating education partnerships, carrying out mobility activities for training, and establishing Grundtvig networks for exchanging information.

10. Grundtvig s'adresse aux institutions formelles (écoles, universités) mais également non formelles (associations, musées, etc.) afin de réaliser des projets visant : à améliorer la coopération entre niveaux éducatifs, à créer des partenariats éducatifs, à réaliser des activités de mobilité pour la formation, à constituer des réseaux Grundtvig pour l'échange d'informations.


The conclusions of the most advanced pilot experiments stress that technology prompts a rethink of the structure and contents of education and training programmes, making it essential to launch experimentation in order to derive pointers on what the school, university and training of tomorrow should be, associating closely teachers, trainers, learners, parents and their representative organisations, industry and the social partners.

Les conclusions des expériences pilotes les plus avancées soulignent que la technologie amène à repenser la structure et les contenus des programmes d'éducation et de formation. Il est donc essentiel de lancer des expérimentations pour tirer des enseignements sur ce que pourrait être l'école, l'université et la formation de demain, en associant étroitement les enseignants, les formateurs, les apprenants, les parents, ainsi que les organisations qui les représentent, l'industrie et les partenaires sociaux.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Canadian Association University Schools Music' ->

Date index: 2022-05-12
w