Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CLF Web site
CLF website
Common Look and Feel Web page layout
Common Look and Feel Web site
Common Look and Feel web page layout
Common Look and Feel website
Common look and feel
Common look and feel for the Internet
Fatigue syndrome
Psychogenic depression
Reactive depression
Single episodes of depressive reaction

Traduction de «Common look and feel for the Internet » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
common look and feel for the Internet [ common look and feel ]

normalisation des sites Internet [ NSI | présentation uniforme ]


Common Look and Feel web page layout [ Common Look and Feel Web page layout ]

mise en page normalisée des sites Web


Common Look and Feel website [ CLF website | Common Look and Feel Web site | CLF Web site ]

site Web de la Normalisation des sites Internet [ site Web de la NSI ]


Definition: Considerable cultural variations occur in the presentation of this disorder, and two main types occur, with substantial overlap. In one type, the main feature is a complaint of increased fatigue after mental effort, often associated with some decrease in occupational performance or coping efficiency in daily tasks. The mental fatiguability is typically described as an unpleasant intrusion of distracting associations or recollections, difficulty in concentrating, and generally inefficient thinking. In the other type, the emphasis is on feelings of bodil ...[+++]

Définition: Il existe des variations culturelles importantes dans les manifestations de ce trouble, qui comporte deux types essentiels, ayant de nombreux points communs. Dans le premier type, la caractéristique essentielle est une plainte concernant une fatigue accrue après des efforts mentaux, souvent associée à une certaine diminution des performances professionnelles et des capacités à faire face aux tâches quotidiennes. La fati ...[+++]


Definition: In typical mild, moderate, or severe depressive episodes, the patient suffers from lowering of mood, reduction of energy, and decrease in activity. Capacity for enjoyment, interest, and concentration is reduced, and marked tiredness after even minimum effort is common. Sleep is usually disturbed and appetite diminished. Self-esteem and self-confidence are almost always reduced and, even in the mild ...[+++]

Définition: Dans les épisodes typiques de chacun des trois degrés de dépression: léger, moyen ou sévère, le sujet présente un abaissement de l'humeur, une réduction de l'énergie et une diminution de l'activité. Il existe une altération de la capacité à éprouver du plaisir, une perte d'intérêt, une diminution de l'aptitude à se concentrer, associées couramment à une fatigue importante, même après un ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In keeping with the client-centred approach of the Canadian Common Look and Feel initiative, universal accessibility standards are directed toward ensuring equitable access to all content on Government of Canada Web sites.

Conformément à l'approche axée client de l'initiative « normalisation des sites internet » (NSI; en anglais: "Common Look and Feel"), les règles d'accessibilité universelle visent à garantir un accès équitable à tout contenu sur les sites Web du gouvernement du Canada.


Completed and deployed in January 2011, with a scheduled launch date of April 1, 2011, the Committee Budget Application consolidates the steps involved in committee budgeting and reporting, centralizes all committee budget information, and provides a common look and feel to ensure that information is provided to the Liaison Committee in an efficient, accurate and timely manner.

Terminée et mise en place en janvier 2011, et lancée le 1er avril 2011, l'application pour les budgets des comités regroupe les étapes de préparation des rapports et des budgets des comités, centralise toute l'information sur ces budgets et offre une présentation uniformisée pour ainsi fournir au Comité de liaison les données dont il a besoin de manière efficace, exacte et opportune.


Although the LEGISinfo Web site does not meet all of the standards of Common Look and Feel (CLF) 2.0, our site does provide accessibility options: Graphics Mode or Text Mode.

Le site Web LEGISinfo ne respecte pas tous les critères de Normalisation des sites Internet (NSI) 2.0, mais il offre des options d’accessibilité : mode graphique et mode texte.


61% of EU consumers feel confident about purchasing via the Internet from a retailer located in their own Member State while only 38% feel confident about purchasing from another EU Member State.

61 % des consommateurs de l'UE déclarent se sentir en confiance lorsqu'ils font un achat sur internet auprès d'un détaillant établi dans leur État membre de résidence, mais ce pourcentage tombe à 38 % lorsque le vendeur est établi dans un autre État membre de l'UE.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Against this background, many young people do not look with confidence at their future.57% of the young generation feel that young people are excluded from economic, social and democratic life.

Dans ce contexte, de nombreux jeunes n’envisagent pas leur avenir avec confiance. 57 % des jeunes estiment que la jeune génération est exclue de la vie économique, sociale et démocratique.


The Commission therefore feels it must look ahead and define approaches to future Community requirements, particularly regarding financial resources to cover the response to the requests made by the Tampere, Laeken and Seville European Councils.

La Commission considère donc qu'il convient d'anticiper et de définir des orientations sur les besoins futurs de la Communauté, notamment en termes de ressources financières, qui lui permettront de répondre aux demandes émises par le Conseil européen lors de ses réunions de Tampere, Laeken et Séville.


(Return tabled) Question No. 88 Hon. Carolyn Bennett: With respect to Internet applications: (a) is the government working towards the inclusion of rich Internet applications within its design and development with regard to its Web sites; (b) what is the government’s response to the American response to rich Internet applications made ten years ago; (c) is the government planning on adopting the Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 standard; (d) what is the monetary impact of the government’s present use of WCAG 1.0 standard knowing that software contractors have built WCAG 2.0 accessibility into their software; (e) have s ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 88 L'hon. Carolyn Bennett: En ce qui concerne les applications Internet: a) le gouvernement s’emploie-t-il à intégrer les applications Internet riches dans la conception et la construction de ses sites; b) quelle est la réaction du gouvernement envers la réaction américaine d’il y a dix ans aux applications Internet riches; c) le gouvernement entend-il adopter les Directives pour l'accessibilité aux ...[+++]


Accessibility standards are part of the Common Look and Feel standards and guidelines for the Internet, which were approved on May 2000, with full compliance required by January 1, 2003.

Les normes d'accessibilité font partie des normes et lignes directrices pour la normalisation des sites Internet qui ont été approuvées en mai 2000 et dont on exigeait la conformité pour le 1 janvier 2003.


The Government of Canada demonstrated its ability to produce a modern and inclusive window of service when the Treasury Board ministers approved the common look and feel standards for Government of Canada Internet websites two and a half years ago.

Le gouvernement du Canada a montré qu'il était capable de produire un guichet de services contemporain et inclusif quand les ministres du Conseil du Trésor ont adopté les normes d'uniformité de la présentation et de l'exploitation des sites Web du gouvernement du Canada, il y a deux ans et demi.


‘Copycat packaging’ refers to the practice of designing the packaging of a product (or its ‘trade dress’ or ‘get-up’) to give it the general ‘look and feel’ of a competing well-known brand.

L’emballage «copié» désigne la pratique qui consiste à concevoir l’emballage d’un produit (ou son «habillage») de sorte à lui donner l’aspect général d’une marque concurrente bien connue.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Common look and feel for the Internet' ->

Date index: 2024-10-05
w