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Assess community arts program resources
Assess community arts programme resources
Assessing community arts programme resources
Assign service users to community resources
Communicate with the board
Communication board
Communications-Electronics Board
Community Resource Board Act
Community resource board
Community resource center
Community resource centre
Internal communications on board ship
Liaise with board members
Liaise with members of the board
Netherlands National Communications Security Board
Rate community arts programme resources
Refer clients to community resources
Refer service users to community resources
Report to the board of directors

Vertaling van "Community resource board " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
community resource board [ community resource centre | community resource center ]

centre de ressources communautaires


Community Resource Board Act

Community Resource Board Act


Netherlands National Communications Security Board

Conseil national néerlandais de la Sécurité des Communications


internal communications on board ship

communications internes à bord d'un navire


Communications-Electronics Board

Groupe principal pour les télécommunications et l'électronique


the establishment of an independent Community Audit Board

la création d'une Cour des comptes communautaire indépendante




assess community arts program resources | rate community arts programme resources | assess community arts programme resources | assessing community arts programme resources

évaluer les ressources d'un programme d'arts communautaires


refer clients to community resources | refer clients to community resources for social services | assign service users to community resources | refer service users to community resources

orienter les usagers vers les ressources communautaires


communicate with the board | liaise with members of the board | liaise with board members | report to the board of directors

assurer la liaison avec les membres du conseil d'administration
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In addition to its role in relation to the Work Programme, the Group should be more clearly tasked to contribute to the two way flow of ideas between the Agency (both Board and Executive Director) and the stakeholder community as well as encouraging the commitment of resource by the stakeholder community in support of the Agency’s aims.

Outre son rôle par rapport au programme de travail, le groupe devrait recevoir plus clairement comme attribution la charge de contribuer aux échanges d'idées entre l'agence (à la fois le Conseil d'Administration et le Directeur Exécutif) et la communauté des parties prenantes, ainsi que celle d'encourager l'engagement de ressources par la communauté des partie prenantes à l'appui des objectifs de l'agence.


In its Communication 2008/C 182/08 on the application and future development of Community legislation concerning vehicle emissions from light-duty vehicles and access to repair and maintenance information (Euro 5 and 6) the Commission has suggested a series of OBD threshold limits, which broadly reflect the thresholds applied to most light duty vehicles in the United States and Canada from the year 2013 onwards, where the majority of vehicles’ OBD systems are compliant with the legislation set by the Californian Air Resources Board (CA ...[+++]RB).

Dans sa communication 2008/C 182/08 sur l’application et l’évolution future de la législation communautaire relative aux émissions des véhicules légers et aux informations sur la réparation et l’entretien (Euro 5 et 6) , la Commission a proposé une série de valeurs limites OBD, qui reflètent assez largement les seuils appliqués à partir de l’année 2013 à la plupart des véhicules légers aux États-Unis et au Canada, où la majorité des systèmes OBD sont conformes à la législation établie par la «Californian Air Resources Board» (CARB).


As local government representatives for these communities, the board of the regional district of Kitimat-Stikine is very concerned about maintaining the viability of our resource sectors and ensuring that future opportunities such as offshore oil and natural gas or aquaculture are not constrained by government policy.

En tant qu'organe représentatif du gouvernement local pour ces communautés, le conseil d'administration du district régional de Kitimat-Stikine est soucieux de maintenir la viabilité du secteur des ressources et de faire en sorte que des perspectives d'avenir comme l'exploitation du pétrole et du gaz naturel marin ou l'aquaculture ne sont pas limitées par la politique gouvernementale.


Each military family resource centre is normally governed by a provincially incorporated and community-elected board of directors, of which at least 51% must be civilian spouses of CF members.

En temps normal, un conseil d'administration élu par la communauté et constitué en vertu d'une loi provinciale, qui compte au moins 51 p. 100 de conjoints civils des membres des FC, gère chaque centre de ressources pour les familles des militaires.


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As local government representatives of these communities, the board of the Regional District of Kitimat-Stikine is very concerned with maintaining the viability of our resource sectors so that future opportunities such as offshore oil and natural gas or aquaculture are not constrained by government policies.

En tant que représentants gouvernementaux de ces collectivités, les membres du conseil du District régional de Kitimat-Stikine tiennent fortement à maintenir la viabilité des secteurs de ressources pour que de futures opportunités, comme l'exploitation en mer du pétrole et du gaz naturel, ou encore l'aquaculture, ne soient pas limitées par les politiques gouvernementales.


(Return tabled) Question No. 611 Ms. Kirsty Duncan: With respect to the government’s plans for resource development, as described in the section entitled “Responsible Resource Development” in Chapter 3.2 of Budget 2012: (a) what are all examples of federal environmental laws that are stronger than provincial laws and how will the proposed legislative changes to the Canadian Environmental Assessment Act (CEAA) affect the assessment of environmental impacts of industrial projects that cross provincial borders; (b) what research, action, or investment has the government undertaken to study impacts of the proposed legislative changes to the ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 611 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les plans du gouvernement pour l’exploitation des ressources, tels qu’énoncés à la section « Assurer un développement responsable des ressources naturelles », au chapitre 3.2 du Budget de 2012: a) quels sont les exemples de lois fédérales de protection de l’environnement qui sont plus sévères que les lois provinciales, et quelles répercussions les changements proposés à la Loi canadienne sur l’évaluation environnementale (LCEE) ont-ils sur l’évaluation de l’impact sur l’environnement des projets industriels qui excèdent les limites provinciales; b) quels ont é ...[+++]


other countries designated by decision of the Governing Board on the basis of a proposal supported by two-thirds of its members and a Commission opinion, and covered by a Community instrument or international agreement that includes an element of human capital development, and as far as available resources allow.

d'autres pays désignés par décision du conseil de direction sur la base d'une proposition appuyée par les deux tiers de ses membres et d'un avis de la Commission, et qui sont visés par un instrument communautaire ou un accord international incluant un volet relatif au développement du capital humain, et dans la limite des ressources disponibles.


Furthermore, it is the prerogative of the Chairman of the Board to use the resources he sees fit to communicate with the other Members outside the sessions held in Brussels.

Par ailleurs, il appartient au Président de la Chambre d’utiliser sous sa propre responsabilité les moyens qu’il juge les plus adaptés pour communiquer avec les autres membres de la Chambre en dehors des sessions tenues à Bruxelles.


Other changes made by the Regulation relate to the division of applications for Community trade marks, designations of origin and geographical references (in the interest of greater legal safety) and the OHIM Boards of Appeal (more precise definition of role, provision of additional resources to improve operation).

D'autres modifications sont introduites concernant la division des demandes de marques communautaires, les appellations d'origine et les indications géographiques (dans le sens d'une plus grande sécurité juridique) et les chambres de recours de l'OHMI (rôle plus clairement défini, octroi de moyens additionnels afin d'améliorer leur fonctionnement).


The group's other members are: Mr Giuseppe Airoldi I Vice-President for training activities, University of Bocconi Former Director of Human Resources Development, SDA-Bocconi Member of research institute management boards Coordinator of numerous research projects concerning company organisation Mrs Marla Ambrosio P Professor, Lisbon Technical University In-depth knowledge of relationship between training and technological innovation Expert on Community training ...[+++]

Les autres membres du groupe sont : M. Giuseppe AIROLDI I Vice Président pour les activités de formation de l'Université de Bocconi Ancien Directeur du développement et des ressources humaines de SDA- Bocconi Membre des conseils d'admInIstration d'instituts de recherche Coordinateur de nombreux projets de recherche sur l'organisation des entreprises Mme Marla AMBROSIO P Professeur à l'Université technique de Lisbonne Nombreux travaux sur les relations entre formation et innovation technologique Expert dans les programmes communautaires de formation (Eurot ...[+++]


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