Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bequest to a class
Class A fire
Class A motorhome
Class A poison
Class A poisonous article
Class bequest
Class gift
Comprehensive Health and Medical Concept
Concept of a class
Conventional motorhome
Gift to a class
Growth class
Health and medical concept for EU-led CSDP missions
Locality class
Productivity class
Quality class
Quality of the locality
Site class
Social class
Social milieu
Socio-economic group
Type A motorhome
Yield class

Traduction de «Concept a class » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
poison, class A [ poisonous article, class A | class A poison | class A poisonous article ]

toxique classe A [ toxique de la classe A | matière toxique de classe A | toxique A ]


bequest to a class | class bequest

legs à une catégorie | legs mobilier à une catégorie


class gift [ gift to a class ]

donation à une catégorie [ don à une catégorie ]


bequest to a class [ class bequest ]

legs de biens personnels à une catégorie [ legs à une catégorie ]




social class [ social milieu | socio-economic group ]

classe sociale [ groupe social | milieu social ]


growth class | locality class | productivity class | quality class | quality of the locality | site class | yield class

classe de bonité | classe de fertilité | classe de productivité | classe de station


Comprehensive Health and Medical Concept | Comprehensive Health and Medical Concept for EU-led Crisis Management Missions and Operations | health and medical concept for EU-led CSDP missions

concept global dans le domaine sanitaire et médical | concept global dans le domaine sanitaire et médical pour les missions et opérations de gestion de crises dirigées par l'UE


conventional motorhome | type A motorhome | class A motorhome

autocaravane de luxe | autocaravane de classe A | motorisé de classe A | motorisé conventionnel


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Mr. Julian Reed: Woclass=yellow1>uld you support the concept of class class=yellow1>environmental assessment for some projects that have similarities?

M. Julian Reed: Seriez-vous d'accord avec l'idée d'une évaluation environnementale par catégorie pour certains projets ayant des similitudes?


29. Considers that a ‘risk-based approach’ in line with the Riga Declaration and the concept of operations as developed by the EASA, is a solid basis for ensuring the safe operation of RPAS, and that European regulatory requirements will need to be based on either a case-by-case or a type/class-based approach, whichever is appropriate, and will ensure a high level of safety and interoperability; considers that in order to ensure the success of RPAS manufacturers and operators, it is vital that the European Organisation for Civil Aviation Equipment (EUROCAE) standardisation requirements be validated by the relevant regulatory body;

29. estime qu'une stratégie fondée sur le risque, conformément à la déclaration de Riga et au concept d'opérations proposé par l'AESA, constitue une base solide pour garantir la sécurité de l'exploitation des systèmes d'aéronefs télépilotés, et que les exigences réglementaires européennes devront être définies soit au cas par cas soit par type/classe, et assurer un niveau élevé de sécurité et d'interopérabilité; estime que pour assurer la réussite des constructeurs et des exploitants des systèmes d'aéronefs télépilotés, il est vital ...[+++]


29. Considers that a ‘risk-based approach’ in line with the Riga Declaration and the concept of operations as developed by the EASA, is a solid basis for ensuring the safe operation of RPAS, and that European regulatory requirements will need to be based on either a case-by-case or a type/class-based approach, whichever is appropriate, and will ensure a high level of safety and interoperability; considers that in order to ensure the success of RPAS manufacturers and operators, it is vital that the European Organisation for Civil Aviation Equipment (EUROCAE) standardisation requirements be validated by the relevant regulatory body;

29. estime qu'une stratégie fondée sur le risque, conformément à la déclaration de Riga et au concept d'opérations proposé par l'AESA, constitue une base solide pour garantir la sécurité de l'exploitation des systèmes d'aéronefs télépilotés, et que les exigences réglementaires européennes devront être définies soit au cas par cas soit par type/classe, et assurer un niveau élevé de sécurité et d'interopérabilité; estime que pour assurer la réussite des constructeurs et des exploitants des systèmes d'aéronefs télépilotés, il est vital ...[+++]


The amendments made by this bill are thus intended to consider the advancement of knowledge about energy efficiency, to broaden the minister's regulatory authority, to introduce the concept of classes instead of considering each product individually.

Les modifications de ce projet de loi visent donc à considérer l'avancement des connaissances sur l'efficacité énergétique, à élargir le pouvoir réglementaire du ministre et à introduire une notion de catégorie, au lieu de voir les produits individuellement.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
25. Calls on the Commission and the Board of Governors of the European Schools to enhance the allocation of resources in terms of finance, staff and expertise with a view to providing first-class education for SEN children and to fully promote the concept of inclusive education, as is the case in other schools across Europe; further calls on the Board of Governors to examine constructive alternatives for those children who are unable to cope with integration in mainstream classes;

25. demande à la Commission et au conseil supérieur des écoles européennes d'augmenter les ressources en termes de financement, de personnel et de connaissances professionnelles en vue d'assurer un enseignement de première classe aux enfants ayant des besoins spécifiques et de promouvoir pleinement la notion d'éducation d'intégration, comme c'est le cas dans d'autres écoles en Europe; demande en outre au conseil supérieur d'examiner des alternatives constructives pour les enfants qui ne peuvent pas s'intégrer dans les classes réguliè ...[+++]


25. Calls on the Commission and the Board of Governors of the European Schools to enhance the allocation of resources in terms of finance, staff and expertise with a view to providing first-class education for SEN children and to fully promote the concept of inclusive education, as is the case in other schools across Europe; further calls on the Board of Governors to examine constructive alternatives for those children who are unable to cope with integration in mainstream classes;

25. demande à la Commission et au conseil supérieur des écoles européennes d'augmenter les ressources en termes de financement, de personnel et de connaissances professionnelles en vue d'assurer un enseignement de première classe aux enfants ayant des besoins spécifiques et de promouvoir pleinement la notion d'éducation d'intégration, comme c'est le cas dans d'autres écoles en Europe; demande en outre au conseil supérieur d'examiner des alternatives constructives pour les enfants qui ne peuvent pas s'intégrer dans les classes réguliè ...[+++]


25. Calls on the Commission and the Board of Governors of the European Schools to enhance the allocation of resources in terms of finance, staff and expertise with a view to providing first-class education for children with special educational needs and to fully promote the concept of inclusive education, as is the case in other schools across Europe; further calls on the Board of Governors to examine constructive alternatives for those children who are unable to cope with integration in mainstream classes;

25. demande à la Commission et au conseil supérieur des écoles européennes d'augmenter les ressources en termes de financement, de personnel et de connaissances professionnelles en vue d'assurer un enseignement de première classe aux enfants ayant des besoins spécifiques et de promouvoir pleinement la notion d'éducation d'intégration, comme c'est le cas dans d'autres écoles en Europe; demande en outre au conseil supérieur d'examiner des alternatives constructives pour les enfants qui ne peuvent pas s'intégrer dans les classes réguliè ...[+++]


One would wonder if we have reached the stage where Mr. Justice Brennan referredclass=yellow1> with approval to a concept of benignclass=yellow1> discrimination when asked if the notion of benign discrimination permissible because it is cast in a remedial context with respect to a disadvantaged class rather than in a setting that aims to demean or insult any racial group (1305 ) It is an interesting concept.

On peut franchement se demander si nous avons atteint le point où le juge Brennan mentionnait, en l'approuvant, le concept de discrimination bienfaisante lorsqu'on lui a demandé si cette forme de discrimination était acceptable parce qu'elle vise à remédier à la situation d'un groupe de personnes désavantagées plutôt qu'à rabaisser ou à insulter un groupe racial? (1305) Ce concept est intéressant.


I would also introduce the concept of classes of soil.

Je voudrais également évoquer le concept de classes de sols.


' class=yellow1>We have developed a concept of class class=yellow1>screenings to streamline the process for smaller projects that are repetitive in nature.

Nous avons mis au point des catégories d'examen préalable pour simplifier le processus, dans le cas des petits projets de nature répétitive.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Concept a class' ->

Date index: 2021-03-05
w