Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange purchasing reportings
Arrange reports on sanitation
Arrange survey report
Audit Guide auditing EDP planning the EDP audit
Auditing EDP planning the EDP audit
Automated report
Definite plan report
EDP Report and Plan
EDP report
Exploratory Report on Physical Planning
Plan purchasing reportings
Plan reports on sanitation
Plan survey report
Prepare purchasing reportings
Prepare reports on sanitation
Prepare survey report
Purchasing reporting preparation
Supply inspection report
Supply reports on sanitation
The EDP Master Plan

Vertaling van "EDP Report and Plan " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


Auditing EDP: planning the EDP audit [ Audit Guide: auditing EDP: planning the EDP audit ]

Vérification de l'informatique : planification de la vérification de l'informatique


The EDP Master Plan: An Action Plan for the Implementation of the Electronic Data Processing Policy in the Federal Government [ The EDP Master Plan ]

Plan directeur de l'informatique : plan d'action pour la mise en œuvre de la politique informatique du gouvernement fédéral [ Plan directeur de l'informatique ]


arrange reports on sanitation | supply reports on sanitation | plan reports on sanitation | prepare reports on sanitation

préparer des rapports sur l'hygiène


arrange survey report | supply inspection report | plan survey report | prepare survey report

rédiger un rapport d'enquête


arrange purchasing reportings | plan purchasing reportings | prepare purchasing reportings | purchasing reporting preparation

préparer des rapports sur des achats






Special Economic Cooperation Plan for Central America (Ocampo report)

Plan Spécial de coopération économique pour l'Amérique centrale (rapport Ocampo)


Exploratory Report on Physical Planning

Note d'orientation
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
However, efforts by Member States are still needed in order to ensure the consistency between EDP and ESA tables as regards financial data. Noticeable inconsistencies between the EDP data and the quarterly financial accounts appeared in the October 2013 reporting for six Member States, and inconsistencies between EDP data and ESA annual financial accounts in the stock of liabilities of trade credits and advances existed for more than one third of the Member States.

En revanche, s’agissant des données financières, les États membres doivent encore fournir des efforts pour garantir la cohérence entre les tableaux PDE et SEC. De nettes disparités entre les données PDE et les comptes financiers trimestriels ont été relevées dans la notification d’octobre 2013 de six États membres tandis que, pour plus d’un tiers des États membres, des incohérences ont été mises en évidence entre les données PDE et les comptes financiers annuels SEC concernant le stock de passifs de crédits commerciaux et d’avances.


Member States are required to report their actual and planned EDP data to Eurostat twice per year, before 1 April and 1 October[4].

Deux fois par an, avant le 1er avril et avant le 1er octobre, les États membres doivent notifier à Eurostat leurs données effectives et prévisionnelles au titre de la PDE[4].


In the October 2013 reporting, for EDP tables 2, all Member States provided details on the link between the working balance and the EDP surplus/deficit for all the sub-sectors.

Lors de la notification des tableaux 2 en octobre 2013, tous les États membres ont fourni des informations détaillées sur le lien entre le solde budgétaire et l’excédent ou le déficit public PDE pour tous les sous‑secteurs.


The completion of EDP tables 1 to 3 is a legal obligation, whereas the reporting of EDP Table 4 was agreed by Member States[5]. tables 1 and 2A (central government) cover the years 2009 to 2013, whilst the other tables cover the years 2009 to 2012[6].

La notification des tableaux 1 à 3 est une obligation légale, alors que celle du tableau 4 été convenue par les États membres[5]. Les tableaux 1 et 2A (administration centrale) couvrent les années 2009 à 2013, tandis que les autres portent sur les exercices 2009 à 2012[6].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
preparing an action plan following up conclusions of internal or external audit reports and evaluations, as well as investigation reports and recommendations from investigations by OLAF and the EDPS, and reporting on progress twice a year to the Commission and regularly to the Management Board.

l'élaboration d'un plan d'action donnant suite aux conclusions des rapports d'audit et des évaluations internes ou externes, ainsi qu'aux rapports d'enquête et aux recommandations résultant des enquêtes de l'OLAF et du CEPD, et la présentation de rapports semestriels à la Commission et de rapports réguliers au conseil d'administration sur les progrès accomplis.


IT || Unchanged: Excessive imbalances, which require decisive policy action and specific monitoring || Not yet at MTO; subject to transitional debt rule Commission report under Art. 126. 3 concluding not to open an EDP at this stage || MIP: Status quo, considering the reform plan already submitted and to be closely monitored EDP not opened at this stage based on relevant factors

IT || Statu quo: déséquilibres excessifs nécessitant l'adoption de mesures décisives et une surveillance particulière || OMT pas encore atteint; soumise aux dispositions transitoires en matière de dette Rapport de la Commission en vertu de l'art. 126.3 concluant qu'il n'y a pas lieu d'ouvrir de PDE à ce stade || PDM: statu quo, compte tenu du plan de réforme déjà présenté qui nécessite une étroite surveillance Pas de PDE ouverte à ce stade sur la base des facteurs pertinents


However, efforts by Member States are still needed in order to ensure the consistency between EDP and ESA tables as regards financial data. Noticeable inconsistencies between the EDP data and the quarterly financial accounts appeared in the October 2013 reporting for six Member States, and inconsistencies between EDP data and ESA annual financial accounts in the stock of liabilities of trade credits and advances existed for more than one third of the Member States.

En revanche, s’agissant des données financières, les États membres doivent encore fournir des efforts pour garantir la cohérence entre les tableaux PDE et SEC. De nettes disparités entre les données PDE et les comptes financiers trimestriels ont été relevées dans la notification d’octobre 2013 de six États membres tandis que, pour plus d’un tiers des États membres, des incohérences ont été mises en évidence entre les données PDE et les comptes financiers annuels SEC concernant le stock de passifs de crédits commerciaux et d’avances.


Member States are required to report their actual and planned EDP data to Eurostat twice per year, before 1 April and 1 October[4].

Deux fois par an, avant le 1er avril et avant le 1er octobre, les États membres doivent notifier à Eurostat leurs données effectives et prévisionnelles au titre de la PDE[4].


In the October 2013 reporting, for EDP tables 2, all Member States provided details on the link between the working balance and the EDP surplus/deficit for all the sub-sectors.

Lors de la notification des tableaux 2 en octobre 2013, tous les États membres ont fourni des informations détaillées sur le lien entre le solde budgétaire et l’excédent ou le déficit public PDE pour tous les sous‑secteurs.


The completion of EDP tables 1 to 3 is a legal obligation, whereas the reporting of EDP Table 4 was agreed by Member States[5]. tables 1 and 2A (central government) cover the years 2009 to 2013, whilst the other tables cover the years 2009 to 2012[6].

La notification des tableaux 1 à 3 est une obligation légale, alors que celle du tableau 4 été convenue par les États membres[5]. Les tableaux 1 et 2A (administration centrale) couvrent les années 2009 à 2013, tandis que les autres portent sur les exercices 2009 à 2012[6].


w