Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
112
Analyse call centre activities
Analyse call centre activity
Analysing call centre activities
Analysis of call centre activities
Answer an emergency call
Answer emergency calls
Call-centre operations
Call-centre technologies
Call-centre technology
Call-centres technology
Emerg. call
Emergency call
Emergency call box
Emergency call centre
Emergency call service
Emergency call system
Emergency call-out pay
Emergency call-out work pay
Emergency phone
Emergency telephone
Europe-wide emergency call number
Pick up emergency calls
Single European emergency call number

Traduction de «Emergency call centre » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
emergency call centre

centre de traitement des appels d'urgence | centre des appels d'urgence


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

répondre à des appels d’urgence


Europe-wide emergency call number | single European emergency call number | 112 [Abbr.]

numéro d'appel d'urgence unique européen | numéro d'appel d'urgence unique pour toute l'Europe | 112 [Abbr.]


emergency call-out work pay [ emergency call-out pay ]

rémunération pour travail d' urgence




emergency telephone [ emergency phone | emergency call box ]

téléphone d'urgence [ poste d'appel d'urgence | téléphone de secours | poste téléphonique d'urgence ]






analysing call centre activities | analysis of call centre activities | analyse call centre activities | analyse call centre activity

analyser les activités de centres d'appels


call-centre technology | call-centres technology | call-centre operations | call-centre technologies

technologies d'un centre d'appels
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Once set off, the system dials the European emergency number 112, establishes a telephone link to the appropriate emergency call centre and sends details of the accident to the rescue services including the time of the incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel. An eCall can also be triggered manually by pushing a button in the car, for example by a witness of a serious accident.

Le système compose alors le numéro d'appel d'urgence européen 112, établit une liaison téléphonique avec le centre d'appel d'urgence approprié et transmet les détails de l'accident aux services de secours, y compris l'heure de l'accident, la position exacte du véhicule accidenté et la direction suivie par le véhicule. eCall peut également être activé manuellement, par exemple par un témoin présent sur le lieu de l'accident, en pres ...[+++]


The ITS Directive has therefore served to complement the approach and the ongoing initiatives, filling the gap in as far as emergency call centres — otherwise known as public safety answering points – were concerned.

La directive STI a donc servi à compléter l’approche et les initiatives en cours, comblant les lacunes en ce qui concerne les centres d’appel d’urgence — aussi appelés centres de réception des appels d’urgence (PSAP).


Article 26 of Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users’ rights relating to electronic communications networks and services (Universal Service Directive) (2) requires that calls to the single European emergency call number 112 are answered appropriately and handled in a manner that is best suited to the national organisation of emergency systems, including the emergency call response centres (public safety answ ...[+++]

L’article 26 de la directive 2002/22/CE du Parlement européen et du Conseil du 7 mars 2002 concernant le service universel et les droits des utilisateurs au regard des réseaux et services de communications électroniques (directive «service universel») (2) imposent que les appels dirigés vers le numéro d’appel d’urgence unique européen «112» reçoivent une réponse appropriée et soient acheminés jusqu’à leurs destinataires de la façon la mieux adaptée à l’organisation nationale des systèmes d’urgence (centres de réception des appels d’ur ...[+++]


Emergency calls are received by private call centres that transmit the calls and the accident data to PSAPs in an emergency.

Les appels d'urgence sont réceptionnés par des centres d'appel privés qui transmettent les appels et les informations sur l'accident aux PSAP en cas d'urgence.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
12. Calls on the Commission to draw an action programme to support experience sharing and exchange of best practices between EU emergency services, by setting-up a network of experts, focusing on regular exchanges of information during meetings and discussion platforms, and visits of emergency call centres and joint training programmes involving National Regulatory Agencies, emergency services and Civil Society Organisations (CSOs). It should also support the deployment of the 112 service in EU candidate and neighbouring countries;

12. invite la Commission à élaborer un programme d'action en vue d'encourager le partage d'expérience et les échanges de bonnes pratiques entre les services d'urgence de l'Union en établissant un réseau d'experts, mettant l'accent sur des échanges réguliers d'information dans le cadre de réunions, de plateformes de discussion, de visites de centres d'appel d'urgence et de programmes communs de formation avec la participation des agences réglementaires nationales, des services d'urgence et d'organisations de la société civile; ce prog ...[+++]


– (DE) Madam President, Commissioner, since all the sensible groups in this House have expressed their support for the eCall system, I propose, rather than going once more over the same arguments and the ways in which this system benefits mankind, to concentrate on something on which this system will depend, namely the existence of emergency call centres and the need for these to be modern, for I do think that there are still some gaps in the system of emergency call handling centres in the 25 European states.

- (DE) Madame la Présidente, Madame la Commissaire, comme tous les groupes sensés du Parlement ont exprimé leur soutien en faveur du système eCall, plutôt que de revenir encore une fois sur les mêmes arguments et sur les manières dont ce système profite à l’humanité, je propose de nous concentrer sur un élément dont ce système dépendra, à savoir l’existence de centres de réception des appels d’urgence, et sur la nécessité que ces centres soient modernes, car je pense qu’il ...[+++]


That is why this good own-initiative report of Mr Titley’s is aimed at calling on the Member States, firstly to sign the declaration of intent with respect to eCall as soon as possible, secondly to proceed with the technical implementation of the 112 emergency number and its specification, thirdly to inform the public about the advantages of the eCall system, fourthly to bring the debate on data protection considerations to a prompt conclusion, and, not least, and right now, to take into account the future new approach when modernising emergency call centres and emergency control units.

C’est pourquoi ce bon rapport d’initiative de M. Titley vise à demander aux États membres: primo, de signer la déclaration d’intention en ce qui concerne eCall dès que possible; secundo, de procéder à la mise en œuvre technique du numéro d’urgence 112 et sa spécification; tertio, d’informer le public sur les avantages du système eCall; quarto, de conclure rapidement le débat sur les considérations concernant la protection des données; et enfin, de prendre en considération la nouvelle approche future au moment de moder ...[+++]


[9] Data about the accident sent by the in-vehicle equipment to the emergency call response centres (PSAP), including accurate location information

[9] Informations sur l'accident transmises par le système embarqué aux centres de réception des appels d’urgence (PSAP), et qui comprennent la localisation précise du véhicule.


Once set off, the system dials the European emergency number 112, establishes a telephone link to the appropriate emergency call centre and sends details of the accident to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel (especially important on motorways and in tunnels).

Une fois déclenché, le système compose le numéro d’urgence européen, le 112, établit une liaison téléphonique avec le centre d’appel d’urgence approprié et transmet les détails de l’accident aux services de secours, notamment l’heure à laquelle il s’est produit, la position exacte du véhicule accidenté et le sens de circulation (ce qui est particulièrement important sur les autoroutes et dans les tunnels).


A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Une liaison téléphonique est ensuite établie avec le centre des appels d’urgence compétent (également appelé «centre de réception des appels d’urgence»- PSAP), et des informations détaillées sur l’accident sont envoyées aux services de secours, notamment l’heure de l’accident, la position précise du véhicule accidenté et le sens de déplacement.


w