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Test stand
Test-bed
Test-bed
Test-bed 2)
Testing bench
Testing stand

Traduction de «Engine test bench » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




engine test bed [ engine test stand | engine test cell | engine test bench ]

banc d'essai moteur


bench test [ bench trial | bench run | captive testing | lab testing | bench testing ]

essai au banc


test bench | testing bench | test bed | test-bed | test rig | test stand | testing stand | proving stand

banc d'essai | banc d'épreuve


test bed | test bench | test installation | test plant | test rig | test stand

banc d'épreuve | banc d'essai




plate brake tester | plate-type brake tester | plate brake test bench | platform brake tester | plate brake testing system

freinomètre à plaques


distributor tester | distributor test bench | distributor test machine | synchroscope

banc d'essai d'allumeur | synchroscope


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The number of Type 1 operating cycles, or equivalent engine test bench cycles, between two cycles where regenerative phases occur under the conditions equivalent to Type 1 test (Distance ‘D’ in figure 1 in Annex 13 to UN/ECE Regulation 83): .

Nombre de cycles d’essais du type 1 (ou de cycles d’essais équivalents sur bancs-moteur) entre deux cycles où se produit une régénération dans les conditions équivalentes à l’essai du type 1 (distance «D» dans la figure 1, annexe 13 du règlement no 83 de la CEE-ONU): .


The number of Type 1 operating cycles, or equivalent engine test bench cycle, between two cycles where regeneration phases occur under the conditions equivalent to Type 1 test (Distance ‘D’ in figure 1 in Annex 13 to UN/ECE Regulation 83): .

Nombre de cycles d’essai du type 1 (ou de cycles d’essai équivalents sur banc moteur) entre deux cycles où se produit une régénération dans les conditions équivalentes à l’essai du type 1 (distance «D» dans la figure 1, annexe 13 du règlement no 83 de la CEE/ONU): .


“net power” means the power obtained on a test bench at the end of the crankshaft or its equivalent at the corresponding engine or motor speed with the auxiliaries, tested in accordance with Annex XX (Measurements of net engine power, net power and the maximum 30 minutes power of electric drive train), and determined under reference atmospheric conditions.

“puissance nette”, la puissance qui est recueillie au banc d’essai, en bout de vilebrequin ou de l’organe équivalent au régime considéré, avec les auxiliaires, ayant fait l’objet d’un essai conformément à l’annexe XX (Mesure de la puissance nette du moteur, de la puissance nette et de la puissance maximale sur 30 minutes d’un groupe motopropulseur électrique), et déterminée en fonction des conditions atmosphériques de référence.


‘net power’ means the engine power in kW obtained on a test bench at the end of the crankshaft, or its equivalent, measured in accordance with the method of measuring the power of internal combustion engines specified in UNECE Regulation No. 120 using a reference fuel or fuel combination set out in Article 25(2).

«puissance nette», la puissance en kW du moteur recueillie au banc d'essai, en bout de vilebrequin ou de l'organe équivalent, mesurée conformément à la méthode de mesure de la puissance des moteurs à combustion interne définie dans le règlement no 120 de la CEE-ONU en utilisant un carburant ou une combinaison de carburants de référence visé à l'article 25, paragraphe 2.


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“net power” means the power obtained on a test bench at the end of the crankshaft or its equivalent at the corresponding engine or motor speed with the auxiliaries, tested in accordance with Annex XX (Measurements of net engine power, net power and the maximum 30 minutes power of electric drive train), and determined under reference atmospheric conditions;

“puissance nette”, la puissance qui est recueillie au banc d’essai, en bout de vilebrequin ou de l’organe équivalent au régime considéré, avec les auxiliaires, ayant fait l’objet d’un essai conformément à l’annexe XX (Mesure de la puissance nette du moteur, de la puissance nette et de la puissance maximale sur 30 minutes d’un groupe motopropulseur électrique), et déterminée en fonction des conditions atmosphériques de référence;


Test benches for engines, turbines or reactors.

Bancs d’essai pour moteurs, turbines ou réacteurs.


The number of Type 1 operating cycles, or equivalent engine test bench cycle, between two cycles where regeneration phases occur under the conditions equivalent to Type 1 test (Distance ‘D’ in figure 1 in Annex 13 to UN/ECE Regulation 83): .

Nombre de cycles d’essai du type 1 (ou de cycles d’essai équivalents sur banc moteur) entre deux cycles où se produit une régénération dans les conditions équivalentes à l’essai du type 1 (distance «D» dans la figure 1, annexe 13 du règlement no 83 de la CEE/ONU): .


The number of Type 1 operating cycles, or equivalent engine test bench cycles, between two cycles where regenerative phases occur under the conditions equivalent to Type 1 test (Distance ‘D’ in figure 1 in Annex 13 to UN/ECE Regulation 83): .

Nombre de cycles d’essais du type 1 (ou de cycles d’essais équivalents sur bancs-moteur) entre deux cycles où se produit une régénération dans les conditions équivalentes à l’essai du type 1 (distance «D» dans la figure 1, annexe 13 du règlement no 83 de la CEE-ONU): .


2.4. net power shall mean the power in 'EEC kW` obtained on the test bench at the end of the crankshaft, or its equivalent, measured in accordance with the EEC method of measuring the power of internal combustion engines for road vehicles as set out in Directive 80/1269/EEC (5), except that the power of the engine cooling fan is excluded (6) and the test conditions and reference fuel specified in this Directive are adhered to;

2.4. puissance nette, la puissance en «kW CEE» recueillie au banc d'essai, en bout de vilebrequin ou de l'organe équivalent, mesurée conformément à la méthode de mesure de la Commission économique pour l'Europe de la puissance des moteurs à combustion interne utilisés sur les véhicules routiers selon la définition de la directive 80/1269/CEE (5) sauf qu'il n'est pas tenu compte de la puissance du ventilateur de refroidissement du m ...[+++]


1.3. Test on engine test bench

1.3. Essai au banc d'essai pour moteur




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'Engine test bench' ->

Date index: 2024-03-11
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