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Air traffic manager
Air traffic operations manager
Air traffic supervisor
FA
FCL
Flight Crew Licence
Flight Navigator Licence
Flight dispatcher licence
Flight navigation manager
Flight navigator
Flight navigator licence
Flight operations officer licence
Issue of flight crew licence
Manned space flight
Navigator
Process Flight Training and Licences
Space flight
Space navigation
Space travel

Vertaling van "Flight Navigator Licence " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


flight navigator licence

licence de navigateur [ licence de navigateur aérien ]


flight operations officer licence [ flight dispatcher licence ]

licence d'agent technique d'exploitation




Flight Crew Licence | FCL [Abbr.]

licence d'équipage de conduite


issue of flight crew licence

délivrance de licence de membre d'équipage de conduite


air traffic operations manager | flight navigation manager | air traffic manager | air traffic supervisor

coordinatrice des opérations de fret aérien | superviseuse trafic aérien | superviseur trafic aérien | superviseur trafic aérien/superviseuse trafic aérien


space navigation [ manned space flight | space flight | space travel(GEMET) | Space flight(STW) | space flight(UNBIS) ]

navigation spatiale [ vol spatial | vol spatial habité ]


Process Flight Training and Licences [ FA ]

Processus Formation aéronautique et licences [ FA ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Does the UK Air Navigation Order 2005 constitute a breach of the EU age discrimination law? (Reference to Air Navigation Order: Basic Commercial Pilot's Licence (Aeroplanes) (3) He shall not— (e) fly such an aeroplane on a flight for the purpose of public transport after he attains the age of 60 years unless the aeroplane is fitted with dual controls and carries a second pilot who has not attained the age of 60 years and who holds ...[+++]

La loi du Royaume-Uni de 2005 sur la navigation aérienne est-elle contraire à la législation de l’UE relative à la discrimination fondée sur l’âge (cette loi de 2005 prévoit, en ce qui concerne le titulaire d’une licence normale de pilotage (aéronef), 3) qu’il ne peut .e) piloter à des fins de transport public après avoir atteint l’âge de 60 ans, à moins que l’appareil ne soit équipé de doubles commandes et ait à son bord un second pilote n’ayant pas atteint l’âge de 60 ans et qui soit titulaire d’une licence appropriée au sens de la ...[+++]




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'Flight Navigator Licence' ->

Date index: 2022-07-12
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