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Fuel injector closing pressure
Fuel injector nozzle closing pressure
Fuel injector nozzle opening pressure
Fuel injector nozzle working pressure
Fuel injector opening pressure
Fuel injector working pressure
Fuel opening pressure
Nozzle opening pressure

Traduction de «Fuel injector working pressure » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
fuel injector nozzle working pressure [ fuel injector working pressure ]

pression d'ouverture d'utilisation


fuel injector nozzle opening pressure [ fuel injector opening pressure | fuel opening pressure | fuel injector nozzle opening pressure | fuel injector opening pressure | nozzle opening pressure ]

pression d'ouverture de l'injecteur


fuel injector nozzle closing pressure [ fuel injector closing pressure ]

pression de fermeture de l'injecteur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The flexible fuel line shall be pressurised quickly by means of a quick opening solenoid valve, such that one cycle consists of holding the pressure at 1,25 times the nominal working pressure for 10 ± 1 seconds (except for flexible fuel lines with a required material temperature of 120 °C where the hold pressure shall be 1,37 times nominal working pressure) and then reducing it to less than 0,1 times the nominal working pressure for 5 ± 0,5 seconds.

Le flexible de carburant doit être mis sous pression rapidement par l’action d’une vanne à solénoïde à ouverture rapide de telle manière qu’un cycle comprenne une phase de maintien de la pression à 1,25 fois la pression de service nominale d’une durée de 10 ± 1 secondes (sauf dans le cas des flexibles de carburant devant supporter une température de service des matériaux de 120 °C, pour lesquels la pression doit être maintenue à 1,37 fois la pression de service nominale), puis une phase de pression réduite à moins de 0,1 fois la pression de service nominale d’une durée de 5 ± 0,5 secondes.


‘Class 0 component’ means high-pressure hydrogen components including fuel lines and fittings containing hydrogen at a nominal working pressure greater than 3,0 MPa;

«composant de la classe 0» désigne les composants hydrogène à haute pression, y compris les tuyaux de carburant et raccords devant contenir de l’hydrogène à une pression de service nominale supérieure à 3,0 MPa;


‘Class 1 component’ means medium-pressure hydrogen components including fuel lines and fittings containing hydrogen at a nominal working pressure greater than 0,45 MPa and up to and including 3,0 MPa;

«composant de la classe 1» désigne les composants hydrogène à moyenne pression, y compris les tuyaux de carburant et raccords devant contenir de l’hydrogène à une pression de service nominale supérieure à 0,45 MPa et inférieure ou égale à 3,0 MPa;


‘Class 2 component’ means low-pressure hydrogen components including fuel lines and fittings containing hydrogen at a nominal working pressure up to and including 0,45 MPa;

«composant de la classe 2» désigne les composants hydrogène à basse pression, y compris les tuyaux de carburant et raccords devant contenir de l’hydrogène à une pression de service nominale inférieure ou égale à 0,45 MPa;


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Machinery with internal combustion engines for use in underground workings must be fitted only with engines using fuel with a low vaporising pressure and which exclude any spark of electrical origin.

Les machines à moteur à combustion interne destinées à des travaux souterrains doivent être équipées exclusivement d'un moteur utilisant un carburant à faible tension de vapeur et qui exclut toute étincelle d'origine électrique.


Machinery with internal combustion engines for use in underground workings must be fitted only with engines using fuel with a low vaporising pressure and which exclude any spark of electrical origin.

Les machines à moteur à combustion interne destinées à des travaux souterrains doivent être équipées exclusivement d'un moteur utilisant un carburant à faible tension de vapeur et qui exclut toute étincelle d'origine électrique.


Machinery with internal combustion engines for use in underground workings must be fitted only with engines using fuel with a low vaporising pressure and which exclude any spark of electrical origin.

Les machines à moteur à combustion interne destinées à des travaux souterrains doivent être équipées exclusivement d'un moteur utilisant un carburant à faible tension de vapeur et qui exclut toute étincelle d'origine électrique.


Machinery with heat engines for use in underground working must be fitted only with internal combustion engines using fuel with a low vaporising pressure and which exclude any spark of electrical origin.

Les machines à moteur thermique doivent être équipées exclusivement d'un moteur à combustion interne utilisant un carburant à faible tension de vapeur et qui exclut toute étincelle d'origine électrique.




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'Fuel injector working pressure' ->

Date index: 2022-08-17
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