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Automotive retail sector operating requirements
Develop capacity requirements business plan
Diving operation requirements
Future operational requirement
Legal requirements for operating in automotive retail
Make projections for future capacity requirements
Operational needs
Operational requirement
Operational requirements
Plan future capacity requirements
Plans for diving operations
Present and future business needs
Present and future business requirements
Project future capacity requirements
Requirements for diving operations
Service requirements
Types of diving operation plans

Traduction de «Future operational requirement » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
future operational requirement

exigence opérationnelle future


develop capacity requirements business plan | make projections for future capacity requirements | plan future capacity requirements | project future capacity requirements

planifier des besoins futurs en matière de capacité


legal requirements for operating in automotive retail | legislation governing operations in the automotive retail sector | automotive retail sector operating requirements | legal requirements for operating in the automotive retail sector

exigences légales pour travailler dans le secteur de la vente au détail d'automobiles


plans for diving operations | requirements for diving operations | diving operation requirements | types of diving operation plans

exigences relatives aux opérations de plongée


present and future business requirements [ present and future business needs ]

besoins opérationnels actuels et futurs


operational requirements [ operational needs | service requirements ]

nécessités du service [ besoins opérationnels | besoins des opérations | exigences opérationnelles | exigences du service | besoins du service ]


identifying those assets and capabilities that the WEU will need in its future operations

détermination des moyens et capacités dont l'UEO aura besoin à l'avenir pour ses opérations


operational requirements

besoins opérationnels | exigences opérationnelles


operational requirement

spécifications de fonctionnement


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(ii) any current or future operational requirements of the organization that may be identified by the deputy head, and

(ii) toute exigence opérationnelle actuelle ou future de l’administration précisée par l’administrateur général,


39. Stresses that the Joint Authorities for Rulemaking on Unmanned Systems (JARUS) is an international voluntary membership body comprising national civil aviation authorities from 22 EU and non-EU countries and regulatory agencies/bodies; recalls that JARUS is chaired by a representative of the EASA, the Agency which will deal with future RPAS regulation; recalls that JARUS’s purpose is to develop technical, safety and operational requirements for the certification and safe integration of large and small RPAS into the airspace and ...[+++]

39. souligne que le groupement JARUS (Joint Authorities for Rulemaking on Unmanned Systems) est un organe international auquel l'affiliation est volontaire et qui réunit des autorités nationales de l'aviation civile de 22 États (membres de l'Union et pays tiers) ainsi que des agences ou instances réglementaires; rappelle que le groupement JARUS est présidé par un représentant de l'AESA, qui sera l'agence compétente pour la réglementation future relative ...[+++]


97. Notes that the EEAS as a new organisation which represents a major European ambition needs to be endowed with sufficient means; in this regard, appropriations for staff remunerations in 2012 need to take into account the actual vacancy rates in the autumn of 2011; calls on the EEAS to exert restraint when it comes to the future creation of high-ranking posts; believes that one way of achieving this could be to replace progressively Seconded National Expert (SNE) posts by permanent posts for Member States' civil servants; notes that SNEs are not counted in the one third of EEAS staff at AD level; nevertheless, recalls the Council ...[+++]

97. constate que le Service européen pour l'action extérieure, en tant qu'organisation nouvelle, porteuse d'une ambition européenne majeure, doit être doté de moyens suffisants; estime à cet égard que les crédits alloués à la rémunération du personnel en 2012 doivent tenir compte des taux de vacance réels à l'automne 2011; invite le Service européen pour l'action extérieure à faire preuve de modération, à l'avenir, lors de la création de postes de niveau supérieur; estime qu'une façon d'y arriver pourrait être de remplacer progressivement les postes d'experts nationaux détachés par des postes permanents pour les fonctionnaires des Éta ...[+++]


92. Notes nevertheless that the EEAS as a new organisation which represents a major European ambition needs to be endowed with sufficient means; in this regard, appropriations for staff remunerations in 2012 need to take into account the actual vacancy rates in the autumn of 2011; calls on the EEAS to exert restraint when it comes to the future creation of high-ranking posts; believes that one way of achieving this could be to replace progressively Seconded National experts posts by permanent posts for Member States' civil servants; notes that Seconded National Experts (SNE) are not counted in the one third of EEAS staff at AD level; ...[+++]

92. constate, quoi qu'il en soit, que le SEAE, en tant qu'organisation nouvelle, porteuse d'une ambition européenne majeure, doit être doté de moyens suffisants; estime à cet égard que les crédits alloués à la rémunération du personnel en 2012 doivent tenir compte des taux de vacance réels à l'automne 2011; invite le SEAE à faire preuve de modération, à l'avenir, lors de la création de postes de niveau supérieur; estime qu'une façon d'y arriver pourrait être de remplacer progressivement les postes d'experts nationaux détachés par des postes permanents pour les fonctionnaires des États membres; constate que les experts nationaux détac ...[+++]


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(ii) any current or future operational requirements of the organization that may be identified by the deputy head, and

(ii) toute exigence opérationnelle actuelle ou future de l'administration précisée par l'administrateur général,


But the other items, and they are “any current or future operational requirements of the organization”, or “any current or future needs of the organization”, which are presumably non-operational, have no direct bearing on ability to perform the job.

Mais les autres éléments, et ce sont «toute exigence opérationnelle actuelle ou future de l'administration» ou «tout besoin actuel ou futur de l'administration», qui sont supposément non opérationnels, n'ont aucune incidence directe sur l'aptitude à faire le travail.


With regard to the definition of “merit”, merit includes the essential qualifications and the additional qualifications that may be an asset, any current or future operational requirements that may be provided by the person, and any current or future needs of the organization that may be of interest.

En ce qui concerne la définition du «mérite», elle comprend les qualifications essentielles et les qualifications additionnelles qui peuvent être un atout, toute exigence opérationnelle actuelle ou future qui peut être fournie par la personne, et tout besoin actuel ou futur de l'organisation qui peut présenter un intérêt.


As I understand it, individuals can challenge any of the following matters: the essential qualifications for the work to be performed, any additional qualifications considered to be an asset, any current or future needs of the organization, and any current or future operational requirements of the organization.

Je crois comprendre que les employés peuvent présenter une contestation à l'égard de l'un ou l'autre des sujets suivants : les compétences essentielles pour les tâches à accomplir, toute qualification supplémentaire considérée comme un atout, tout besoin présent ou dans l'avenir de l'administration sur le plan opérationnel.


Adapt education and training systems in response to new competence requirements through: better identification of occupational needs and key competences, and anticipation of future skill requirements; support close co-operation between industry and education- and research centres in order provide for the best climate for innovation among European enterprises; broadening the supply of education and training tools; developing frameworks to support the transparency of equi ...[+++]

Adapter les systèmes d'éducation et de formation aux nouveaux besoins en matière de compétences au moyen des actions suivantes: mieux identifier les exigences professionnelles et les compétences clés ainsi que les futurs besoins en matière de qualifications; être favorable à une coopération étroite entre l'industrie et les centres d'enseignement et de recherche afin d'assurer les conditions les plus propices à l'innovation dans les entreprises européennes; élargir l'offre d'instruments d'éducation et de formation; créer les conditi ...[+++]


Adapt education and training systems in response to new competence requirements through: better identification of occupational needs and key competences, and anticipation of future skill requirements; support for close co-operation between industry and educational and research centres in order to provide the best climate for innovation among European enterprises ; broadening the supply of education and training tools; developing frameworks to support the transparency of ...[+++]

Adapter les systèmes d'éducation et de formation aux nouveaux besoins en matière de compétences au moyen des actions suivantes: mieux identifier les exigences professionnelles et les compétences clés ainsi que les futurs besoins en matière de qualifications; être favorable à une coopération étroite entre l'industrie et les centres d'enseignement et de recherche afin d'assurer les conditions les plus propices à l'innovation dans les entreprises européennes; élargir l'offre d'instruments d'éducation et de formation; créer les conditi ...[+++]


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