Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administration and office expenses
Administration headquarters
Administrative personnel
Administrative service
Business and office expenses
Business and office overheads
Civil service administrative officer
Court administration officer
Court administrative officer
Court registrar
General and office expenses
Government administrative officer
Head office
Headquarters
Keep veterinary administration records
Local authority administrator
Office services
Operating expenses
Operating general expenses
Produce and update veterinary administration records
Public administration location
Public administration relocation
Public administrative officer
Public body headquarters
Public body location
Public body relocation
Public institution headquarters
Public institution location
Public institution relocation
Seat
Tribunal administrative officer

Vertaling van "Headquarters Administration Officer " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Deputy Headquarters Administration Officer/Headquarters Security Officer [ D/HQ Admin O/HQ Secur O ]

adjoint à l'officier d'administration du quartier général/officier de sécurité du quartier général


Assistant Headquarters Administration Officer/Headquarters Security Officer [ Asst HQ Adm O/HQ Secur O ]

Adjoint de l'officier de l'administration du quartier général/Officier de la sécurité du quartier général [ A O Adm QG/O Sécur QG ]


Headquarters Security Officer/In Charge of Headquarters Commissioners [ HQ Secur O/IC HQ Cmrs | Headquarters Security Officier/In Charge of 1 Canadian Air Division Commissioners | HQ Secur O/IC 1 CAD Cmrs ]

officier de sécurité du quartier général et responsable des commissionnaires du quartier général [ O Sécur QG/Resp Cmre QG | officier de sécurité du quartier général responsable des commissionnaires de la 1re Division aérienne du Canada | O Sécur QG Resp Cmre 1 DAC ]


administration headquarters [ public administration location | public administration relocation | public body headquarters | public body location | public body relocation | public institution headquarters | public institution location | public institution relocation ]

siège de l'administration publique [ délocalisation de l'administration publique | délocalisation de l'établissement public | délocalisation de l'organisme public | localisation de l'administration publique | localisation de l'établissement public | localisation de l'organisme public | siège de l'établissement public | siège de l'organisme public ]


government administrative officer | local authority administrator | civil service administrative officer | public administrative officer

adjointe administrative dans la fonction publique | adjoint administratif dans la fonction publique | adjoint administratif dans la fonction publique/adjointe administrative dans la fonction publique


court administration officer | court registrar | court administrative officer | tribunal administrative officer

agent administratif judiciaire | agent administratif judiciaire/agente administrative judiciaire | agente administrative judiciaire


perform administrative record keeping in veterinary office | produce and update veterinary administration records | keep veterinary administration records | maintain administrative records in the veterinary office

tenir un registre administratif dans un cabinet vétérinaire


administrative personnel [ administrative service | Office services(STW) ]

profession administrative [ personnel administratif ]


administration and office expenses | business and office expenses | business and office overheads | general and office expenses | operating expenses | operating general expenses

charges d'exploitation bancaire | frais de bureau et autres frais généraux | frais de gestion et de bureau | frais d'exploitation | frais généraux et de bureau


head office | headquarters | seat

principal établissement | siège
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(b) for a member of the headquarters of the Force, other than an officer, the officer in charge of the administration function for the Central Region; and

b) quant au membre de la Direction générale de la Gendarmerie qui n’est pas officier, de l’officier responsable de l’administration de la région du Centre;


(b) for a member of the headquarters of the Force, other than an officer, the officer in charge of the administration function for the Central Region; and

b) quant au membre de la Direction générale de la Gendarmerie qui n’est pas officier, de l’officier responsable de l’administration de la région du Centre;


in the interests of effective supervision, the registered office and the administrative headquarters of an FE should be in the Member State in which it is established;

il convient de fixer, en vue d'une surveillance efficace, le siège statutaire et le siège administratif de la FE dans le même État membre que celui où elle a été créée;


2. Notes that in 2011, the Office committed 99,1 %, 75 % and 95,1 % of the appropriations received under Title I (Staff Expenditure), Title II (Administrative Expenditure) and Title III (Operational Expenditure) respectively; observes that in terms of paid appropriations the Office's execution rate stands at 96,8% under Title I, 33,8% under Title II and 47,1% under Title III; takes note of the Office's statement that the costs related to the new headquarters had a sub ...[+++]

2. note qu'en 2011, l'Office a engagé 99,1 %, 75 % et 95,1 % des crédits relevant respectivement du titre 1 (dépenses de personnel), du titre 2 (dépenses de fonctionnement) et du titre 3 (dépenses opérationnelles); fait observer qu'au niveau des crédits payés, l'Office présente un taux d'exécution de 96,8 % pour le titre 1, de 33,8 % pour le titre 2 et de 47,1 % pour le titre 3; prend note de la déclaration de l'Office selon laquelle les coûts liés au nouveau siège ont eu des incidences substantielles sur les taux d'exécution pour l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Notes that in 2011, the Office committed 99,1 %, 75 % and 95,1 % of the appropriations received under Title I (Staff Expenditure), Title II (Administrative Expenditure) and Title III (Operational Expenditure) respectively; observes that in terms of paid appropriations the Office's execution rate stands at 96,8% under Title I, 33,8% under Title II and 47,1% under Title III; takes note of the Office's statement that the costs related to the new headquarters had a sub ...[+++]

2. note qu'en 2011, l'Office a engagé 99,1 %, 75 % et 95,1 % des crédits relevant respectivement du titre 1 (dépenses de personnel), du titre 2 (dépenses de fonctionnement) et du titre 3 (dépenses opérationnelles); fait observer qu'au niveau des crédits payés, l'Office présente un taux d'exécution de 96,8 % pour le titre 1, de 33,8 % pour le titre 2 et de 47,1 % pour le titre 3; prend note de la déclaration de l'Office selon laquelle les coûts liés au nouveau siège ont eu des incidences substantielles sur les taux d'exécution pour l ...[+++]


Question No. 981 Mr. Jean Rousseau: With regard to the programs of the Economic Development Agency for the Regions of Quebec: (a) for each program, (i) have there been any changes in the eligibility criteria, (ii) if so, what are they, (iii) how much is the budget for 2012-2013, (iv) is this a decrease from the 2011-2012 budget, (v) if so, by how much; (b) since the start of the current fiscal year, for each of Quebec’s administrative regions, (i) how many proposals have been submitted, (ii) how many proposals have been rejected, (iii) what was the amount of each proposal submitted, (iv) what was the amount of each proposal rejected, (v ...[+++]

Question n 981 M. Jean Rousseau: En ce qui concerne les programmes de développement économique pour les régions du Québec: a) pour chacun des programmes, (i) y-a-t-il eu des changements dans les critères d’admissibilité, (ii) si oui, lesquels, (iii) à combien s’établit le budget pour l’année 2012-2013, (iv) est-ce une diminution par rapport au budget de l’année 2011-2012, (v) si oui, par combien; b) depuis le début de l’année financière en cours, pour chacune des régions administratives du Québec, (i) combien de projets ont été déposés, (ii) combien de projets ont été refusés, (iii) à quel montant s’élève chacun des projets déposés, (iv ...[+++]


It will support the appointment of crown witness coordinators under the victims of crime initiative to provide court-based victim witness support in the territories, help with the eventual relocation of headquarters offices, and support a national website for combatting organized crime. Mr. Chairman, my portfolio also includes the Courts Administration Service.

Il permettra de financer la nomination de coordonnateurs des témoins de la Couronne dans le cadre de l'initiative des victimes de crime pour fournir des services rattachés aux tribunaux pour les témoins et les victimes dans les territoires, ainsi que la réinstallation future de l'administration centrale de l'organisme et un site Web national pour combattre le crime organisé.


the overall control environment (organisation, allocation of responsibilities, human resources, accountability) and, in particular, the role and status of the "trained finance and contract official" in relation to the Head of Delegation, other administrators and Headquarters; takes the view that accounting officers should not be hierarchically subordinated to authorising officers,

le cadre général des contrôles (organisation, répartition des responsabilités, ressources humaines, comptabilité) et, en particulier, le rôle et le statut du "fonctionnaire formé en charge des finances et des contrats" par rapport au chef de délégation, aux autres administrateurs et au siège; estime que les comptables ne doivent pas être subordonnés hiérarchiquement aux ordonnateurs,


the overall control environment (organisation, allocation of responsibilities, human resources, accountability) and in particular the role and status of the "trained finance and contract official" in relation to the Head of Delegation, other administrators and Headquarters, takes the view that accounting officers should not be hierarchically subordinated to authorising officers,

le cadre général des contrôles (organisation, répartition des responsabilités, ressources humaines, comptabilité) et, en particulier, le rôle et le statut du "fonctionnaire formé en charge des finances et des contrats" par rapport au chef de délégation, aux autres administrateurs et au siège; estime que les comptables ne doivent pas être subordonnés hiérarchiquement aux ordonnateurs;


Still according to the Auditor General, it appears that the federal government, in this case the Department of the Solicitor General, does not include some major cost items such as departmental administration at headquarters, EDP services, office rental and certain employee benefits paid by the federal government.

Toujours selon le vérificateur général, il appert que le gouvernement fédéral, soit le ministère du solliciteur général du Canada, ne tient pas compte de certains coûts importants tels que l'administration ministérielle, la centrale, les services informatiques, la location des bureaux, et certains avantages sociaux payés par l'employeur fédéral.


w