Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Develop awareness for your group participants
Develop awareness for your participants and group
Develop your group participants' awareness
Identify learning curves among group participants

Vertaling van "Identify learning curves among group participants " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
develop your group participants' awareness | identify learning curves among group participants | develop awareness for your group participants | develop awareness for your participants and group

sensibiliser les membres de sa troupe
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
* The Commission will, building on existing evidence, [83] identify barriers to participation in lifelong learning for under-represented groups (resource-related or financial barriers, including lack of childcare, transport or access to learning support material) and key factors contributing to eliminating such barriers.

* A partir d'éléments concrets [83], la Commission identifiera les obstacles à la participation à l'éducation et à la formation tout au long de la vie des groupes sous-représentés (liés aux ressources ou aux barrières financières, notamment le manque de structures de garde d'enfants, de moyens de transports ou d'accès à des supports d'apprentissage) et les facteurs clés pour éliminer ces obstacles.


It simply identifies, for a judge, various things among other unnamed things that the judge might take into account in determining the issue, not of the terrorist group itself or the terrorist activity, but of the participation in or the contribution to that terrorist group.

Il ne fait qu'énumérer, pour un juge, divers éléments parmi d'autres non précisés dont le juge peut tenir compte pour décider, non pas s'il y a un groupe ou une activité terroriste, mais plutôt si l'accusé participe ou contribue à ce groupe.


For another group of countries, YiA is mainly a complementary instrument, as it has a specific focus on non-formal learning, covers exchange of knowledge and experience among the participating countries, offers transnational opportunities and places the emphasis on civil society and social inclusion.

Dans d’autres, le PJA est avant tout un instrument complémentaire dans la mesure où il privilégie spécifiquement l’apprentissage non formel et l’échange de connaissances et d’expériences entre les pays participants, propose une offre transfrontalière et met l’accent sur la société civile et l’inclusion sociale.


(Return tabled) Question No. 422 Ms. Kirsty Duncan: With respect to nutrition in child and adolescent populations in Canada: (a) does government policy include recognition and acceptance of the principle that Canada’s children and adolescents are entitled to nutritious food (i) regardless of where they live, (ii) regardless of their family income, (iii) particularly when economic forces undermine efforts by parents and caregivers to ensure healthy eating; (b) given that the 1992 World Declaration on Nutrition, to ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 422 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la nutrition chez les enfants et les adolescents au Canada: a) la politique du gouvernement prévoit-elle la reconnaissance et l’acceptation du principe voulant que les enfants et les adolescents canadiens ont droit à des aliments nutritifs (i) peu importe l’endroit où ils vivent, (ii) peu importe leur revenu familial, (iii) particulièrement lorsque des forces économiques entravent les efforts des parents pour assurer de saines habitudes alimentaires; b) com ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
ensure the efficiency, effectiveness and quality of adult learning, with the aim of increasing active participation in such learning, especially among disadvantaged groups, of attracting sufficient public and private investment to this area, and of encouraging the private sector to consider such learning as a key component of workplace and business development.

veiller à l'efficacité, à l'utilité et à la qualité de l'éducation et de la formation des adultes, en ayant pour but d'augmenter la participation active, notamment des groupes défavorisés, d'attirer des investissements publics et privés suffisants et d'encourager le secteur privé à voir dans ce type d'éducation et de formation un élément déterminant pour l'essor de l'emploi et de l'activité économique,


ensure the efficiency, effectiveness and quality of adult learning, with the aim of increasing active participation in such learning, especially among disadvantaged groups, of attracting sufficient public and private investment to this area, and of encouraging the private sector to consider such learning as a key component of workplace and business development.

veiller à l'efficacité, à l'utilité et à la qualité de l'éducation et de la formation des adultes, en ayant pour but d'augmenter la participation active, notamment des groupes défavorisés, d'attirer des investissements publics et privés suffisants et d'encourager le secteur privé à voir dans ce type d'éducation et de formation un élément déterminant pour l'essor de l'emploi et de l'activité économique,


(Return tabled) Question No. 425 Ms. Kirsty Duncan: With respect to the current pandemic of new influenza A (H1N1): (a) who is at the top of the pandemic organizational chart for the country; (b) what gaps still exist in the government’s overarching plan, recognizing that it is an ever-evolving plan, and by what date will identified gaps be addressed; (c) what money remains from the $400 million contained in the budget of 2006 as ‘to be set aside as a contingency to be accessed on an as-needed basis’; (d) what funds have been spent ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 425 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la pandémie actuelle de la nouvelle grippe A (H1N1): a) qui est au sommet de l’organigramme national relatif à la pandémie; b) quelles sont les lacunes existant encore dans le plan global du gouvernement, sachant qu’il s’agit d’un plan en évolution constante, et quand les lacunes constatées seront-elles comblées; c) combien reste-t-il des 400 millions de dollars qui, dans le budget de 2006, ont été « mis de côté pour parer à toute éventualité [et être] disponibles en cas de besoin »; d) quelles sommes ont-été dépensées depuis le début de la pandémie en matiè ...[+++]


For another group of countries, YiA is mainly a complementary instrument, as it has a specific focus on non-formal learning, covers exchange of knowledge and experience among the participating countries, offers transnational opportunities and places the emphasis on civil society and social inclusion.

Dans d’autres, le PJA est avant tout un instrument complémentaire dans la mesure où il privilégie spécifiquement l’apprentissage non formel et l’échange de connaissances et d’expériences entre les pays participants, propose une offre transfrontalière et met l’accent sur la société civile et l’inclusion sociale.


The workshop will seek to build understanding about the importance of capacity building in Arctic Council activities; share best practices among countries, working groups and Permanent Participants; identify processes to build capacity in the Arctic Council; and identify areas where capacity needs are greatest.

L'objectif de cet atelier sera de faire comprendre l'importance que revêt le renforcement des capacités dans les activités du Conseil de l'Arctique, d'échanger les meilleures pratiques entre les différents pays, groupes et participants permanents, d'identifier les moyens de développer les capacités au sein du Conseil de l'Arctique et de recenser les domaines dans lesquels les besoins de capacités sont les plus grands.


Participants at the workshop identified many areas that require more research, such as: understanding the patterns of mental disorders among the different occupational groups and industry sectors; understanding the relationship between employer– sponsored benefits and the prevalence and pattern of disability related to mental illness; examining the relationship between stress at work and the onset of disabili ...[+++]

Les participants à l’atelier ont identifié de nombreux domaines qui exigent des recherches plus poussées. Ainsi, les recherches viseraient notamment à comprendre les tendances des troubles mentaux chez divers groupes professionnels et secteurs industriels; comprendre le lien entre les régimes d’employeurs et la prévalence et le profil de l’invalidité liée à la maladie mentale; examiner le lien entre le stress au travail et l’apparence d’invalidité; comprendre les effets sur la santé mentale de grandes tendances des pratiques organi ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Identify learning curves among group participants' ->

Date index: 2021-07-29
w