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App configurator
Application configurators
Configuration of an organization
Conveyor with twin inboard configuration
Conveyor with twin inboard system
Extended bus configuration
Extended passive bus
Extended passive bus configuration
Extended passive configuration
ICT application configurator
Inboard configuration
Inboard engine
Inboard motor
Inboard position
Inboard-position seat
Software application configurator
Structural configuration
Twin inboard chain assembly
Twin inboard configuration
Twin inboard system
Twin-inboard configuration

Vertaling van "Inboard configuration " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
twin inboard configuration

configuration à brins internes jumelés






twin inboard chain assembly | twin inboard system | twin-inboard configuration

bi-chaîne centrale


conveyor with twin inboard configuration | conveyor with twin inboard system

convoyeur à deux chaînes centrales


app configurator | application configurators | ICT application configurator | software application configurator

configurateur | configuratrice d'applications | configurateur d'applications/configuratrice d'applications | configuratrice logiciel


inboard position [ inboard-position seat ]

place médiane


inboard engine [ inboard motor ]

moteur en-bord [ moteur in bord | moteur in-bord | moteur inbord ]


extended passive configuration | extended passive bus configuration | extended passive bus | extended bus configuration

configuration Bus étendu | mode Bus étendu


configuration of an organization | structural configuration

configuration structurelle | configuration organisationnelle
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
1.2. As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, without integral exhaust, shall be deemed to comply with the noise requirements set out in point 1.1 if they have a Froude number of ≤ 1,1 and a Power to Displacement ratio of ≤ 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer's specifications.

1.2. Outre le recours aux essais de mesure du niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d'un moteur in-bord ou à embase arrière, sans échappement intégré, sont réputés conformes aux exigences sonores définies au point 1.1 si leur nombre de Froude est ≤ 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est ≤ 40 et si le moteur et le système d'échappement ont été montés conformément aux spécifications du constructeur du moteur.


As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, without integral exhaust, shall be deemed to comply with the noise requirements set out in point 1.1 if they have a Froude number of ≤ 1,1 and a Power to Displacement ratio of ≤ 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer’s specifications.

Outre le recours aux essais de mesure du niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d’un moteur in-bord ou à embase arrière, sans échappement intégré, sont réputés conformes aux exigences sonores définies au point 1.1 si leur nombre de Froude est ≤ 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est ≤ 40 et si le moteur et le système d’échappement ont été montés conformément aux spécifications du constructeur du moteur.


1.2. As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if they have a Froude number of <= 1,1 and a power displacement ratio of <= 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer's specifications.

1.2. Outre le recours aux essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d'un moteur in-bord ou mixte, sans échappement intégré, sont réputés conformes à ces exigences sonores si leur nombre de Froude est <= 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est <= 40 et si le moteur et le système d'échappement ont été montés conformément aux spécifications du fabricant du moteur.


1.4. As a further alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard or stern drive engine configurations without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if their key design parameters are the same as or compatible with those of a certified reference boat to tolerances specified in the harmonised standard.

1.4. Au lieu des essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d'un moteur in-bord ou mixte sans échappement intégré sont réputés conformes à ces exigences sonores si leurs paramètres conceptuels de base sont identiques à ceux d'un bateau de référence certifié ou se rapprochent de ces paramètres dans la limite des tolérances spécifiées dans la norme harmonisée.


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1.2. As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if they have a Froude number of ≤ 1.1 and a power displacement ratio of ≤ 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer's specifications.

1.2 Outre le recours aux essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d'un moteur in-bord ou mixte sans échappement intégré, sont réputés conformes à ces exigences sonores si leur nombre de Froude est ≤ 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est ≤ 40 et si le moteur et le système d'échappement ont été montés conformément aux spécifications du fabricant du moteur.


1.2. As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, with or without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if they have a Froude number of ≤ 1.1 and a power displacement ratio of ≤ 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer's specifications.

1. 2 Outre le recours aux essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d’un moteur in-bord ou mixte, avec ou sans échappement intégré, sont réputés conformes à ces exigences sonores si leur nombre de Froude est ≤ 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est ≤ 40 et si le moteur et le système d’échappement ont été montés conformément aux spécifications du fabricant du moteur.


1.2. As an alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard engine configuration or stern drive engine configuration, without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if they have a Froude number of ≤ 1.1 and a power displacement ratio of ≤ 40 and where the engine and exhaust system are installed in accordance with the engine manufacturer's specifications.

1. 2 Outre le recours aux essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d’un moteur in-bord ou mixte sans échappement intégré sont réputés conformes à ces exigences sonores si leur nombre de Froude est ≤ 1,1 et leur rapport puissance/déplacement est ≤ 40 et si le moteur et le système d’échappement ont été montés conformément aux spécifications du fabricant du moteur.


1.4. As a further alternative to sound measurement tests, recreational craft with inboard or stern drive engine configurations without integral exhaust, shall be deemed to comply with these noise requirements if their key design parameters are the same as or compatible with those of a certified reference boat to tolerances specified in the harmonised standard.

1.4 Au lieu des essais de mesure de niveau sonore, les bateaux de plaisance munis d'un moteur in-bord ou mixte sans échappement intégré sont réputés conformes à ces exigences sonores si leurs paramètres conceptuels de base sont identiques à ceux d'un bateau de référence certifié ou se rapprochent de ces paramètres dans la limite des tolérances spécifiées dans la norme harmonisée.


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