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Bearing load diagram
Bridge testing train
Cause and effect diagram
Cause-and-effect diagram
Causes and effects diagram
Create electrical wiring diagram
Creating electrical wiring diagram
Draw up electrical wiring diagram
Fishbone diagram
Ishikawa diagram
Load diagram
Loading diagram
Prepare electrical wiring diagram
Stress sheet

Vertaling van "Loading diagram " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE






bridge testing train | loading diagram

schéma de charge










Ishikawa diagram | cause and effect diagram | cause-and-effect diagram | causes and effects diagram | fishbone diagram

diagramme d'Ishikawa | diagramme causes-effet | diagramme causes et effet | diagramme cause-effet | diagramme cause et effet | diagramme en arête de poisson | diagramme en arêtes de poisson


creating electrical wiring diagram | prepare electrical wiring diagram | create electrical wiring diagram | draw up electrical wiring diagram

dessiner un schéma électrique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The permissible relationship between the braking rate TR/FR and the pressure pm shall lie within the designated areas in diagram 3 for all pressures between 20 and 750 kPa (pneumatic) and 350 and 13 300 kPa (hydraulic) respectively, in both the laden and unladen states of load.

Le rapport admissible entre le taux de freinage TR/FR et la pression pm doit se situer dans les zones désignées sur le diagramme 3 pour toutes les pressions comprises entre 20 et 750 kPa (système pneumatique) et entre 350 et 13 300 kPa (système hydraulique), respectivement, aussi bien en charge qu'à vide.


329 (1) If a derrick is marked with a safe working load for operation in union purchase under subsection 323(3), a stress diagram or position-setting data shall be provided to the operator of the derrick.

329 (1) Si la charge maximale d’utilisation d’un mât de charge est indiquée sur le mât pour utilisation dans le cadre d’une manoeuvre en colis volant en application du paragraphe 323(3), un diagramme des contraintes ou des données pour régler la position est fourni à la personne qui l’utilise.


We load ships by individual bays, which are illustrated by the coloured boxes on that diagram.

Nous chargeons les navires par baies individuelles, lesquelles sont représentées par des cases colorées sur le diagramme.


the descriptions and explanations necessary for an understanding of the said drawings and diagrams and the operation of the intermodal loading units,

les descriptions et explications nécessaires à la compréhension desdits dessins et schémas et du fonctionnement du produit,


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and the pressure pm shall lie within two areas derived from diagrams 4A and 4B for the laden and unladen states of load.

et la pression pm doit se situer dans deux zones indiquées sur les diagrammes 4A et 4B pour les états en charge et à vide.


Diagram illustrating the load of the chassis dynamometer

Diagramme de la force du banc à rouleaux


4.REQUIREMENT FOR SEMI-TRAILERS 4.1.For semi-trailers fitted with compressed-air braking systems The permissible relationship between the braking rate TRPR and the pressure pm shall lie within two areas derived from diagrams 4 A and 4 B for the laden and unladen states of load.

4.PRESCRIPTIONS POUR LES SEMI-REMORQUES 4.1.Pour les semi-remorques équipées d'un système de freinage à air comprimé Le rapport admissible entre le taux de freinage TR PR et la pression pm doit se situer dans deux zones indiquées dans les diagrammes 4 A et 4 B pour les états en charge et à vide.


5.2.1.The permissible relationship between the braking rate TR PR and the pressure pm shall lie within two areas derived from diagram 2, by multiplying the vertical scale by 0,95, for the laden and unladen states of load.

5.2En ce qui concerne les remorques à essieux centraux ayant un dispositif de freinage à air comprimé 5.2.1.La relation admissible entre le taux de freinage TR PR et la pression pm doit se situer dans deux zones indiquées que l'on obtient à partir du diagramme 2 en multipliant par 0,95 l'échelle verticale, pour les états en charge et à vide.


But what you'll see loaded in the middle of the diagram, which is really the most important part, is probably the hardest part.

La concentration que vous observez au milieu du diagramme représente véritablement l'élément le plus important et probablement l'aspect le plus difficile.




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'Loading diagram' ->

Date index: 2023-03-03
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