Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Landing gear aircraft ground safety pin
Landing gear ground safety pin
MLG
MLG door
MLG wheel
MLG wheelwell
Main LG door
Main LG door actuating cylinder
Main LG wheel
Main gear
Main gear
Main gear door
Main gear leg
Main gear wheel
Main landing gear
Main landing gear
Main landing gear door
Main landing gear downlock safety pin
Main landing gear leg
Main landing gear wheel
Main landing gear wheel well
Main landing gear wheelwell
Main landing-gear door
Main landing-gear door actuating cylinder
Main landing-gear wheel
Main undercarriage
Main undercarriage
Main undercarriage door
Main undercarriage door actuating cylinder
Main undercarriage wheel
Main wheel

Traduction de «Main landing gear » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
main landing gear wheel well [ main landing gear wheelwell | MLG wheelwell ]

puits de roues du train principal [ logement de train principal ]


main landing gear leg [ main gear leg ]

jambe de train d'atterrissage principal [ jambe d'atterrisseur principal ]


main landing gear door [ main gear door | MLG door ]

trappe de train principal [ trappe du train d'atterrissage principal | trappe du train principal ]


main landing gear | MLG | main gear | main undercarriage

train d'atterrissage principal | train principal | atterrisseur principal


main landing gear (1) | main gear (2) | main undercarriage (3) [ MLG ]

atterrisseur principal


main landing gear wheel (1) | MLG wheel (2) | main wheel (3)

roue principale


landing gear aircraft ground safety pin | landing gear ground safety pin | main landing gear downlock safety pin

goupille de sécurité des atterrisseurs


main gear wheel | main landing-gear wheel | main LG wheel | main undercarriage wheel

roue de train principal


main landing-gear door | main LG door | main undercarriage door

trappe du train principal


main landing-gear door actuating cylinder | main LG door actuating cylinder | main undercarriage door actuating cylinder

vérin de servodyne de trappes
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Once a helicopter starts being made, you can't march in and say, “Ah well, you know, we'd like a third engine”, or “We'd like a tail landing gear instead of a main landing gear”.

Une fois que la fabrication d'un hélicoptère débute, on ne peut pas intervenir en disant: «Oh, vous savez, nous aimerions un troisième moteur», ou «Nous aimerions une roulette de queue plutôt qu'un train d'atterrissage principal».


Main landing gear; evacuation systems; interior lighting

Train d'atterrissage principal; systèmes d’évacuation; éclairage intérieur


Moreover, some minimum landing sizes are set for species caught, mainly with fishing gear and practices that are not regulated in this proposal and where selectivity is essentially left to the fishermen themselves.

En outre, certaines tailles minimales de débarquement sont déterminées en fonction des espèces capturées, le plus souvent avec des engins et des méthodes non couverts par cette proposition, la sélectivité étant essentiellement laissée à l’appréciation des pêcheurs eux-mêmes.


Moreover, some minimum landing sizes are set for species caught, mainly with fishing gear and practices that are not regulated in this proposal and where selectivity is essentially left to the fishermen themselves.

En outre, certaines tailles minimales de débarquement sont déterminées en fonction des espèces capturées, le plus souvent avec des engins et des méthodes non couverts par cette proposition, la sélectivité étant essentiellement laissée à l’appréciation des pêcheurs eux-mêmes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Therefore, in essence, what Morocco is offering is not interesting to major sections of the fleet, because it renders the fisheries non-profitable due to the combination of factors, including new fishing zones which means exclusion from the main fishing grounds, obligatory landings, gear and extended biological rest periods, increased licence fees etc.

En conséquence, la proposition du Maroc ne présente aucun attrait pour d'importants segments de la flotte parce qu'elle rend l'activité de pêche non rentable par la conjonction d'une série de facteurs, dont les nouvelles zones de pêche qui provoquent l'exclusion des grands fonds de pêche, les débarquements obligatoires, les engins ainsi que l'allongement des périodes de repos biologique, l'augmentation des redevances, etc


w