Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Landing gear aircraft ground safety pin
Landing gear ground safety pin
MLG
MLG door
MLG wheelwell
Main LG door
Main LG door actuating cylinder
Main LG wheel
Main gear
Main gear door
Main gear wheel
Main landing gear
Main landing gear door
Main landing gear door ground safety pin
Main landing gear downlock safety pin
Main landing gear wheel well
Main landing gear wheelwell
Main landing-gear door
Main landing-gear door actuating cylinder
Main landing-gear wheel
Main undercarriage
Main undercarriage door
Main undercarriage door actuating cylinder
Main undercarriage wheel

Vertaling van "Main landing-gear door " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
main landing-gear door actuating cylinder | main LG door actuating cylinder | main undercarriage door actuating cylinder

vérin de servodyne de trappes


main landing-gear door | main LG door | main undercarriage door

trappe du train principal


main landing gear door [ main gear door | MLG door ]

trappe de train principal [ trappe du train d'atterrissage principal | trappe du train principal ]


main gear wheel | main landing-gear wheel | main LG wheel | main undercarriage wheel

roue de train principal


main landing gear door ground safety pin

goupille de sûreté sol de la trappe du train d'atterrissage principal


main landing gear wheel well [ main landing gear wheelwell | MLG wheelwell ]

puits de roues du train principal [ logement de train principal ]


MLG door | main landing gear door

porte d'atterrisseur principal


main landing gear door | MLG door

trappe de train principal


landing gear aircraft ground safety pin | landing gear ground safety pin | main landing gear downlock safety pin

goupille de sécurité des atterrisseurs


main landing gear (1) | main gear (2) | main undercarriage (3) [ MLG ]

atterrisseur principal
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
DAY or NIGHT — Lowering landing gear, (if fitted), showing steady landing lights and following the intercepting aircraft and, if, after overflying the runway in use or helicopter landing area, landing is considered safe, proceeding to land.

DE JOUR et DE NUIT — Abaisser le train d’atterrissage (si l’aéronef en est doté), allumer les phares d’atterrissage fixes, suivre l’aéronef intercepteur et si, après le survol de la piste d’atterrissage pour hélicoptère, il est jugé possible d’atterrir en toute sécurité, procéder à l’atterrissage


DAY or NIGHT — Raising landing gear (if fitted) and flashing landing lights while passing over runway in use or helicopter landing area at a height exceeding 300 m (1 000 ft) but not exceeding 600 m (2 000 ft) (in the case of a helicopter, at a height exceeding 50 m (170 ft) but not exceeding 100 m (330 ft)) above the aerodrome level, and continuing to circle runway in use or helicopter landing area.

DE JOUR et DE NUIT — Rentrer le train d’atterrissage (si l’aéronef en est doté) et faire clignoter les phares d’atterrissage en passant au-dessus de la piste d’atterrissage en service ou de l’aire d’atterrissage pour hélicoptères à une hauteur supérieure à 300 m (1 000 ft), mais inférieure à 600 m (2 000 ft) [dans le cas d’un hélicoptère, à une hauteur supérieure à 50 m (170 ft), mais inférieure à 100 m (330 ft)] au-dessus du niveau de l’aérodrome, et continuer à exécuter des circuits autour de la piste en service ou de l’aire d’atter ...[+++]


DAY or NIGHT — Lowering landing gear (if fitted), showing steady landing lights and overflying runway in use or, if the intercepted aircraft is a helicopter, overflying the helicopter landing area.

DE JOUR et DE NUIT — Abaisser le train d’atterrissage (si l’aéronef en est doté), allumer les phares d’atterrissage fixes et survoler la piste d’atterrissage en service ou, si l’aéronef intercepté est un hélicoptère, survoler l’aire d’atterrissage des hélicoptères.


Once a helicopter starts being made, you can't march in and say, “Ah well, you know, we'd like a third engine”, or “We'd like a tail landing gear instead of a main landing gear”.

Une fois que la fabrication d'un hélicoptère débute, on ne peut pas intervenir en disant: «Oh, vous savez, nous aimerions un troisième moteur», ou «Nous aimerions une roulette de queue plutôt qu'un train d'atterrissage principal».


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It will contribute to the existing lineup of components already made at the Winnipeg site, such as landing gear doors and the pylons that connect the engines to the aircraft.

Ce composant s'ajoutera aux nombreux composants déjà construits à l'usine de Winnipeg, comme les trappes de train d'atterrissage et les mâts qui connectent les moteurs à l'aéronef.


Main landing gear; evacuation systems; interior lighting

Train d'atterrissage principal; systèmes d’évacuation; éclairage intérieur


all the vessels belonging to the same group use the same main fishing gear as listed in Appendix III (section C) of Commission Regulation (EC) No 1639/2001

tous les navires appartenant au même groupe utilisent les mêmes engins de pêche principaux, tels qu'ils sont énumérés à l'appendice III (section C) du règlement (CE) no 1639/2001 de la Commission


"Youth for Europe" will mainly be geared to reinforcing active engagement of young people by supporting exchanges, mobility and initiatives for young people and their projects and activities for participating in democratic life.

L'action "Jeunesse pour l'Europe" visera principalement à renforcer l'engagement actif des jeunes en soutenant les échanges, la mobilité et les initiatives de jeunes, ainsi que leurs projets et activités de participation à la vie démocratique.


Therefore, in essence, what Morocco is offering is not interesting to major sections of the fleet, because it renders the fisheries non-profitable due to the combination of factors, including new fishing zones which means exclusion from the main fishing grounds, obligatory landings, gear and extended biological rest periods, increased licence fees etc.

En conséquence, la proposition du Maroc ne présente aucun attrait pour d'importants segments de la flotte parce qu'elle rend l'activité de pêche non rentable par la conjonction d'une série de facteurs, dont les nouvelles zones de pêche qui provoquent l'exclusion des grands fonds de pêche, les débarquements obligatoires, les engins ainsi que l'allongement des périodes de repos biologique, l'augmentation des redevances, etc


SNECMA and TI will transfer their existing activities in the aircraft landing gear sector to the joint venture, to be called Messier-Dowty International Ltd. MD will be a full self-financing entity with its own research and development, design, manufacturing marketing, sales and product support capabilities.

SNECMA et TI transfereront leurs activités existantes dans le domaine des trains d'atterrissage pour avion à la compagnie commune MESSIER-DOWTY Internationl LTD (MD). MD sera une entité auto-financée responsable de ses propres recherches, du développement, de la fabrication et de la vente de ses produits.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Main landing-gear door' ->

Date index: 2024-09-23
w